Hae Anna.fi-sivustolta

Astraalitasolle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 15.11.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. ihanko totta? Vierailija

Veskari, mitä jos lopettaisit. Ei tässä ole mitään järkeä.

Lasted edited by : 20.12.2010
  2. Afrodite Vierailija

Sorry, mut mä olen härkä, enkä edes -70 vaan -75. Mee hoidattaan tuo vainoharhaisuutes.

3. ihanko totta? Vierailija

Ehkä parempi vainoharha kuin vaino päällä johokuhun ihmiseen. Koeta sinäkin laskeutua pilveltäsi. Tuskin olet parempi kuin kukaan täällä muista, mukaanluettuna minä, kaikkine vainoharhoineni.

4. Afrodite Vierailija

Ai nytkö en olekkaan veskari? Hoida itse omat veskarivainoharhasi ensin.

5. Skorppari Vierailija

Ihanko totta on näitä jotka yrittää nostaa awan muita korkeammalle ja sitten viitsii vielä sättiä muita pilven päällä istumisesta. Joku käytän sitä veskarin termiä "papittarista". Hänellä on varmaan oma Awa-alttari.

6. ihanko totta? Vierailija

Kuuleppas Afrodite/Skorppari kuka nyt vain haluatkin tällä kertaa olla. Mitä jos hoidattaisit omat pakkomielteesi siellä missä niitä pitäisi hoidattaa. Ymmärrän kyllä Awaan leipiintymisen mutta joskus sinäkin Veskari menet ihan liian pitkälle, olit rekattu tai et. Ja usko pois, sinut tunnistaa ulosanniltasi, olit millä nikillä tahansa.

Onhan se hyvin nokkelaa keskustella itsensä kanssa, etenkin kun olet aina samaa mieltä toisen persoonan kanssa. Muista lukijoista se voi olla puisevaa ja pitkästyttävää lukea aina vaan siitä papittaresta ja kuka nuolee kenenkin persettä ja millä nikillä ja kielennopeudella.

En muistaakseni ole pitkään aikaan lukenut sinulta mitään henkistä, pikemminkin haukkumista ja vittuilua jota tunnut harrastavan niin työ- kuin vapaa-ajallasikin, mikään muu ei voi selittää tuota omistautumista.

Awa voi ärsyttää, enkä minäkään aina pysty pidättäytymään kommentoimasta kriittisesti, mutta voisit sinäkin koettaa hillitä itseäsi ja kaikkia nikkiäsi mitä käytätkin. Alat lokaamaan jo omaa kuvaasi tuolla käyttäytymisellä.

7. Skorppari Vierailija

:D :D :D

8. Kaljatuoppi Vierailija

mie ku en näist sivupersoonist tiijä, niin en ossoo vastata...

9. Afrodite Vierailija

Ai tääl on näit kotiseuvun poikii muitaki..No mie oon tyttölöi...Tosin Hesassa nyt ja murre on ruostunut..lapsena kun lähdin...Hyvää yötä...

10. hdth Vierailija

Ja minä syön piristeitä. Lääkäri määräsi kun virustauti vei mehut. Sanoi, että näitä saa ottaa vain viikon. Apteekissa sanottiin, että näitä ei saa ottaa sitten yli 7 päivää. Ehkä siksi näen tän tosi hauskana ketjuna ku oon lääkityksellä! Onkohan kuu jo täysi kun ihmiset sekoo?

en oo kyl sivupersoonia viel nähny omassa peilissä. Kaikki aviosolut on (ainaki vileä) samaa mieltä keskenään.

11. ihanko totta? Vierailija

Elä sie puhu montaa lapin murretta päällekkäin, kattos se ei oikein kuulu asijaan. Pitäisit ittes vain yhessä niin ollaan sujut, eiks nii? ;))) Mieki meen nukkumaan niin palataan asijaan, ihan mieluustikin eiks niin ko näinki hyvin ollaan jo päästy asijassa etiäpäin. Ötyjä!

12. Skorppari Vierailija

Minä se ilmeisesti oon poikkeeva kun ihan selvin päin oon. En oo sivupersoonii minäkään nähny viel peilistä vaikka niitä on mulle yritetty sovittaa. Kyl kuule maar tuo täyskuu, se saa jotku sekoomaan iha täysillä.

13. Kaljatuoppi Vierailija

mie en oo kuule Lappii nähnykkää...

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Ai, mun tietämättä samaan aikaan ku olen joululauluista nautiskellu tuola rekkautuneitten puolella niin onkin täälä mun sivupersoonat keskustelleet mun tietämättä, millähän koneella ku vilkasin miniläppäriä ja se oli sammuksis. Pitäskö kysyy naapurilta että hänenkö koneelle on välillä juossu mun joku sivupersoona kun toinen on täälä kuunnellu joululauluketjua.

Tää oli kyl hauskaa kun vielä täälä käväsin ja näin että mä olen ainaki Afrodite ja mikä setoinennytoli, skorppariko? Mun sivupersoonalla on vieläpä eri horoskooppimerkki? Wau!!!

Hyvää yötä.

15. ggggggg Vierailija

jos aukaisee toisen sivun, voi kirjautumatta kirjoittaa yliluonnolliselle vaikka olisi kirjautunut toisella sivulla. ei tuo mitään rakettitiedettä ole. että ei se mitään todista.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Ai, no empä tienny, täytyy tunnustaa. No nytpä tiedän. Tai en ole tullu ajatelleeksi. Nyt kun sanoit niin joo, tottakai. Itsestäänselvää. No unohda sitten ihanko totta se vihreä pallo, ei se mitään merkkaakkaan vaikka mä tyhmä olen niin luullut. Aina oppii uutta. Mutta eikö se ole aika vaikeeta. Siis pelata kahdella sivulla, ei mulla ainakaa välttämättä onnistuisi, kirjoittaisin vahingossa rekattuna mitä tarkoittaisin rekkaamattomana. Helpompaa se on niin jotta rekkautuu ulos.

17. Joopa Vierailija

Ainakin minulla on muutkin sivut rekkautuneet vähän ajan kuluttua itsekseen kun olen rakkautunut vain yhteen. Siksi voikin huomata että on kirjoittautunut rekkautuneena joinnekin mihin ei ollut tarkoitus. Se haittaisi kyllä jos itsensä kanssa puskahuutelisi - siitä täällä kai puhutaan? Olisi se hassun näköistä, veskari tai joku muu huutelemassa sivupersooniensa kanssa (en tarkoita että veskarilla olisi, jokuhan voi matkia veskarin tyyliä) muka puskasta ja olisikin ihan näkyvillä :)

18. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Aivan, joku voi matkia veskarin tyyliä ja sitten huudella itsensä kanssa veskarina ja itsenä saakseen riitaa aikaan. Kaikki on mahollista. Mä en kyllä oikein usko tuohon muiden sivujen rekkautumiseen, miten se ois mahdollista? Koska kyllähän rekatun täytyy olla mahis kirjoittaa myös rekkautumattomana ja jos tarkoitat vaikka sitä että onkin vaikka exploressakin rekkautunu vaikka ei ois sielä kirjannu itteään vaan firefoxissa niin pystyyhän sitä rekkautumaan ulos. Pitää toki hokata se että onkin rekkautunut.

Mä en edes käytä exploreria kun se on niin hidas. Ja mulle käy muutenkin niin jostain syystä että vaikka pistän muista minut kun kirjaudun elleihin enkä sitten mene pois kun sammutan niin jostain syystä kuitenkin pallo menee punaseksi vaikka mulle se on ihan sama. Siis olen kyllä kirjautuneena kun menen elleihin mutta jos katson vaikka explorerista huvin vuoksi mitä pallo näyttää ennenkö avaan kettua niin punasta näyttää vaikka kai pitäis näyttää vihreää kun siellä kuitenki kirjautuneena oon. Sitten kun avaan ketjun se näyttää explorerissakin vihreää vaikka en siellä kirjautunu olekkaan. Vaikka ihan sama mulle. Ihan sama mitä jotku luulee mun kirjoittelevan, ne jotka luulee pahaa niin ei ne ole sen arvoisia että niille pitäsi alkaa selittelemään mikä on oikein.

20. leiomyosarkoma Vierailija

Tääl on ollu bileet viime yönä!

21. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Marttyyri esittää olevansa maailman uhri. Marttyyri ajattelee, että vain hän on hyvä ja toiset pahoja. Hän ei näe syytä itsessään tapahtumiin. Marttyyri syyttää aina toisia ja leikkii syytöntä. Henkinen ihminen on oivaltanut, että kaikki täällä on itsemme ajatuksilla luomaa ja että toiset ovat peilejä. Kirjoituksillani olen kertonut, miten itse olen ajatuksiani anteeksiantanut. Niinpä lapsiani ei enää kiusata. Päinvastoin, tänä päivänä nuorin lapseni toimii hyvin avoimesti heikompien puolella puhuen julki epäkohtia, joita aikuset eivät näe ja joista toiset lapset eivät uskalla puhua koulussa. Hän on pieni vielä, mutta rohkea.

Maailma on koulu, jossa opimme, mitä ajatuksemme ja sitä automaattisesti seuraava toiminta synnyttävät, jotta valitsisimme uudestaan. Kun sinä kiusaat esim. Awaa saat heti kokemuksen lapsesi kautta, miltä tuntuu olla kiusattava. Koet varmaan itsekin hyökkäyksiä, joiden takia ajattelet maailman olevan tosi paha. Syynä se, että ajattelet niin, ajattelet maailmaa pahana ja se on hyökkäys kaikkia toisia kohtaan. Muut vain puolustautuvat ajatuksiasi vastaan. Sinulle annetaan kokemus lapsesi kautta, koska et varmaan välitä niin voimakkaasti siitä, mitä sinulle itsellesi tapahtuu tai reagoit vihalla. Kuoresi on "kova". Opetus ei mene perille oman kokemuksesi kautta. Sen sijaan lapsesi kautta koet tuskan sydämessäsi ja se herkistää rakkaudelle.

Tapahtumat tukevat aina uskoasi. Ego on tyytyväinen, kun maailma näyttää pahuutensa. Ego haluaa vain sitä. Ego kuiskuttaa korvaasi "Katso nyt, oikeassa olit maailman suhteen. Se on mielettömän paha ja siksi oma kiusaamisesi on oikeutettua". Miksipä silloin muuttaisit käytöstäsi ? Lapsi on sinulle varmasti rakkain ja herkin kohta, kuten meille kaikille. Lapsen tuskan kautta todellinen itse sinussa, rakkaus, joka olet, heräilee. Sinulle tulee todella surullinen olo lapsesi puolesta. Niinpä lapsesi kautta tunnet sydämelläsi ja koet rakkauden, joka olet. Kun koet itsessäsi rakkauden, ego heikkenee ja voit sitten pian tunnistaa totuudenkin. Kaikki mitä koemme, kuljettaa meitä kokemaan rakkautta.

Olisiko sinun mahdollista antaa koko kiusaamisen ajatus itsellesi anteeksi ja pyytää Pyhältä Hengeltä, että Hän puhdistaisi sinusta ne kivut, jotka synnyttävät tarvetta ajatella maailmaa niin pahana. Voisit sitten luopua koko ajatuksesta ja se muuttaisi maailman ympäriltäsi ? Anteeksianto helpottaisi itseäsi niin, että sinun ei tarvitsisi kiusata Awaa ja niin, että anteeksiannon kautta rakkautesi parantaa myös lapsesi eli hänenkin elämänsä oikenee. Saisitte elää ja olla rauhassa pelkäämättä ? Et voi luopua ennenkuin haluat uskoa, että sinä, lapsesi ja me kaikki olemme yhtä arvokkaita ja rakkaita ja että haluat todella nähdä sen harhan takaa. Kipu ei lähde, jos et todella halua vaihtaa omaa ajatustasi pahuudesta ajatukseen rakkaudesta, jota me kaikki olemme. Meillä on vapaa tahto ja on itse tuotava harha totuuden luokse. Tarkoittaa sitä, että sinulla on halukkuus vastaanottaa ja ymmärtää totuus ja antaa muu pois.

Lapsella voi olla monia syitä, miksi hänelle kokemus on annettu. Taustalla hänelläkin on rakkaudeton ja pelokas ajatus. Ajatus nousee alitajunnasta. Lapsi ei siis ulkoisin tavoin ole millään tavalla erilainen. Ilman syytä kukaan ei täällä mitään koe. Ei ole uhreja koskaan ! Lapselle nämä voivat olla elämän viimeisiä opetuksia, jolloin maailmankuva on muutettava ja rakkauden koulu on kova. Opetellaan "olemaan rakkaus, joka ymmärtää kaiken", jopa kiusaajat.

Älä loukkaannu sanoistani. Tiedän, että egon kautta ne satuttavat tosi paljon. Sinä olet kuitenkin paljon enemmän kuin ego ja sille osalle viestini on tarkoitettu. Jotta rakkaus sinussa kuulisi ja näkisi, että olet Luoja. Hetken kipu ja erehdyksen myöntäminen tuo parhaimmillaan loppuelämän helpotuksen sinulle ja lapsellesi ja se laajenee kaikkiin, joita kohtaat.

Tässä kohden itselläni tuli mieletön vastustus ja kesti kauan, ennenkuin uskalsin myöntää, että minä se olen, joka kaiken luo. Kipu otettiin nopeasti pois Pyhän Hengen avulla. Joka kerta erehdyksen myöntäminen sattuu vietävästi, mutta tiedän, että se kannattaa, sillä vain näin on mahdollista vaikuttaa omiin luomuksiinsa. Näkemällä, myöntämällä ja anteeksiannon kautta pois antamalla Pyhälle Hengelle. Pikku hiljaa tuo ego eriytyy minusta erilliseksi pahaksi ja sen kolttoset eivät tummu itse tehdyiltä. Paremminkin kiukustun sille ja kutsun äkkiä Pyhän hengen pelastamaan minut "ilkeän" kourista :).

Älä luule, että en olisi omaa osaani saanut. Olen toki: syrjintää lapsena, työpaikkakiusaamista ja lasten kiusaamista, sekä omien, että toisten. Se oli oma "kouluni", joka herkisti sydäntäni. Vain itkun avulla saatiin paatuneesen sydämeeni reikä, josta rakkaus pujahti sisään. Nyt tiedän, että olen aina ollut rakkaus ja nähnyt pahaa unta muusta. Meitä herätellään muistamaan kuka me olemme kokemuksin "opi tai itke ja opi" Eino Leinon Aurinkolaulun sanoin "Paha ei ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista. On hyvää rinnassa jokaisen, vaikk' aina ei esille loista. Kas, hymy jo puoli on hyvettä ja itkeä ei voi ilkeä: miss' ihmiset tuntevat tuntehin, liki liikkuvi Jumalakin.

Tässäpä meille kaikille muistutukseksi muutamia linkkejä. Kun täällä rähjätään ja haukutaan, se taatusti laittaa jonkun, ehkä pienimmän koululaisen jossakin kärsimään. Aikuisten ihmisten pitää anteeksiantaa kiusaaminen, jotta se maailmasta poistuisi. Sitten lapsiemme ei tarvitse olla meille peilinä. Anteeksianto parantaa koko maailman. Kiusaaminen on harhaa eli muuttuvaa ja muuttuu anteeksiannon kautta. Ei siis kannata jäädä potemaan syyllisyyttä, vaan nopeasti tehdä tuo anteeksianto. Syyllisyys on raskainta mahdollista energiaa, jota kannamme. Jos jokainen meistä anteeksiantaa, uskon meidän lasten kokemusten muuttuvan radikaalisti. Jos jäämme syyllisyyteen, ego saa vain siitä lisä energiaa meiltä ja tilanne pahenee. Kiusaaja-kiusattu eli hyvä-paha kaksinaisuudessa ilmenevät aina rinta rinnan. Toista ei ole ilman toista. On noustava kaksinaisuuden yläpuolelle ja löydettävä rakkauden vastaus: kumpikin on tarpeetonta, kumpikin nousee samasta painajaisunesta ja kumpikin on anteeksiannettava samanaikaisesti. On siis anteeksiannettava kiusaajille saadakseen anteeksiannon kiusattuna olemiselle. Ei voi ottaa vain toista !! Jos haluaa vihata kiusaajia, silloin elämä tuo myös kiusattuna olemisen kokemuksia meille tavalla tai toisella.

Mitä kiusaaminen on - MLL

Matteus: Luvut 4-5 — Lue Raamattu vuodessa

Suomen Tunnustuksellinen Luterilainen Kirkko - Joh.14:15-21, Pyh Henki tuo meille Kristuksen

Last edited: 20.12.2010
  22. ... Vierailija

en lukenut, lainasinpa, ettei häviä.

23. hip hei hurraa Vierailija

Awa on saanut uuden fanaattisen seuraajan. IOK:n lisäksi Kameleontti julistaa Pyhää Awaa!! Palvokaamme kaikki Awaa, Awa saakoon tuomita meitä ja meidän kirjoituksia korkeudestaan ja Kameleontti isuu hänen oikealla puolellaan!!!! Palvokaamme näitä kahta! Jotka uskaltavat Awaa kritisoida saavat tuta Awan ja Kameleontin kovan vihan!!!

Kukaan muu ei ole mitään!!! Awa, jumalainen Awa ja hänen uusi adjutanttinsa Kameleontti, he ovat kaikki he ovat jumalaisia Jumalan lähettiläitä. Palvokaamme heitä!!!

Ennenkaikkea Pyhää Awaa ei saa kritisoida!!!!

AAmeen!!!

24. Se oli kyllä Awa tässä ketjussa joka alkoi minulle vittuilemaan ihan tavalliseen viestiin joka ei edes ollut minulle osoitettu. Eli itse aloitti vittuilun. Tekeekö henkinen ihminen niin? Siitä ärsyyntyi esmes Afrodite.

Niin no, täälähän on eri säännöt ihmisille ja jumalattarille. Jumalattaret saa tehdä mitä haluaa ja heitä ei toiset saa arvostella.

25. Jumalattaret saa kiusata.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri