Hae Anna.fi-sivustolta

Astraalitasolle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 15.11.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. meni ohi silmien Vierailija

Missä se vittuili, näytä!

2. ehtäs tämä Vierailija

Tää vasta vittuilua onkin!

3. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole Awan, enkä kenenkään muunkaan puolella. Tämä Awa aihe on vain todella loistava esimerkki ja mahdollisuus anteeksiantoon. Myös Awan on tehtävä se toisille, tottakai ! Jokainen meistä on tehnyt erehdyksiä ja jokainen meistä kantaa rakkaudettomia ajatuksia toisiamme kohtaan. Kerron vain siitä, miten niistä voidaan päästä lopullisesti eroon. Miten se, joka haluaa muuttaa asioita, voi tehdä paljonkin kaikkien hyväksi. Se vaatii itseen katsomista. Kuten minulle näytettiin "sitten kun olen maassa mahallani, ihan rähmällään, nostaa Jumala minut ylös". Ei hetkeäkään aikaisemmin. Egon on kuoltava. On opittava näkemään itsensä rakkautena ja muut myös. Ei ole muuta tietä. Jos pitää maailmaa normaalina niin kaikki puhumani on sairasta tai toisinpäin. Jokainen voi itse arvioida.

4. sdfn Vierailija

Ei millään pahalla, mutta kirjotuksesi eivät vaikuta tasapainoisilta.

Et ole osoittanut täällä kykyä nähdä laaja-alaisesti, etkä oikein valkuuta neuvonanantajana, etenkään kun kuvittelet osaavasi tehdä sen. Luulet sinun ajatustesi olevan todellisuus ja että maailma makaa niinkuin olet täällä saarnannut.

Puhut hyökkäyksistä ja siitä, että lapsille kostetaan sinun tai muun teot: "Sinulle annetaan kokemus lapsesi kautta, koska et varmaan välitä niin voimakkaasti siitä, mitä sinulle itsellesi tapahtuu tai reagoit vihalla." Ja tämäkin "Jos pitää maailmaa normaalina niin kaikki puhumani on sairasta tai toisinpäin. Jokainen voi itse arvioida."

Lisäksi sekoitat aika vakuuttavasti mielikuvamaailman ja oikean.

Tuollaista ajattelumaailmaa löytyy mm. skitsofreenisilta ihmisiltä. Myös psykooseissa sitä esiintyy vapahtajuus, ristiinnaulitsemis ja Jeesus/Jumala ja heidän kanssaan keskustelut -teemoineen.

En sano, että kärsit näistä, mutta uskottavauuttasi ei lisää, että kommunikoit aivan kuin alkavassa psykoosissa oleva ihminen kommunikoi.

Eikä tuollainen yhden ihmisen puolustaminen. Tosi asia on se, että puolustat Awaa vain sen vuoksi, kun koet, että sinun tehtäväsi on puolustaa heikkoja kuten lapsesikin tekee. Tahdot niin vomakkaasti täyttää tehtäväsi ettet näe kuinka tallot ja haukut toisia. Kohta ihmettelet itseksesi tai jonkun kanssa miten sinua kiustaaan ja tulet kertomaan kuinka annoit anteeksi.

5. Ei millään pahalla, mutta tämäntapainen toisen sisimmän ruotiminen ei ole sopivaa täällä.
    Tämäkö on sitä kuuluisaa suoraa puhetta. Huh huijaa....

6. herran kalsarit Vierailija

Niinhän kameleonttikin on tehnyt. :)

Eikös tästä ollut juuri kyse että vastataan niinkuin toinen ;)

7. sama taas Vierailija

Riittää että vihjailee. Jos sairauksien ( oli muitakin kuin psykoosi) mainitsemisella ei ole mitään tekemistä kirjoittajan kanssa, jolle vastasit, niin miksi otit ne esille????

8. 1545226 Vierailija

Toisaalta, onko pakko vajota samalle tasolle?

9. heheh Vierailija

Tais itseltäsi unohtua vihjailu skitsofreniasta ja psykoosista. On aika vahvoja sairauden määritelmiä heppoisin perustein. Lues itse oma tekstisi uudelleen. Ei riitä, että aloittaa "ei millään pahalla." Millä sitten, ihmettelen, kun luen loputkin.

10. sdfn Vierailija

Siis diagnosointia on myös mainitsemasi vihjailu? Vaikka en edes kirjoittanut vihjeitä/vihjeillen. Diagnosointi oli oma tulkintasi, vihjailu oli oma tulkintasi. Aivan kuin minun tekstini oli oma tulkitani.

Miksi otin esille? Tuodakseni esille uskottavuus ongelman. Jos kommunikointi on samanlaista kuin psykoosissa olevalla, sellaista ei uskota.

Edelleen: muista, että kirjoitin myös, etten sano, että hän kärsisi noista . Arvaa miksi toin sen (että en sano, että hän kärsisi noista) esille? Aivan niin: siksi, että tahdoin kertoa, että en ajattele (ainakaan vielä), että hän kärsii moisesta.

ainiin: psykoosidiagnoosiin ei mene lääkäriltä kauan aikaa, toisin kuin väitit (eikä skitsofreniadiagnoosiinkaan). Minulta menisi, koska olen vain maallikko. Siksi en tee diagnooseja (koska olen maallikko, enkä lääkäri, jolla on diagnosointikoulutus)

tuliko tarpeeksi toistoa, ettei sinun tarvitse joutua tulkinnallisiin soihin?

11. sdfn Vierailija

Mutta kun ne ovat noiden sairauden määritelmiä. En minä niitä ole keksinyt.

Tekstin olen lukenut moneen kertaan. Luen aina tekstini moneen kertaan, koska olen tarkka sanoistani enkä tee sinne vihjailuja tai puolimerkityksiä. Myös kappalejako kertoo asioita.

Minusta se riittää. Minä en voi sille mitään, että joskus, joku on voinut käyttää "Ei millään pahalla.." sanayhdistelmiä negatiivisessa tarkoituksessa. Jos sinä tahdot tulkita sen niin, ok. Se on sinun valintasi. Sinun valintasi ei kuitenkaan vaikuta minun valintoihini.

12. että kehtaat Vierailija

Että kehtaat lieroilla, tuo selitys ei mene perille, kuinka tyhmänä meitä pidät! Menisit nyt jo itseesi...

13. kkhsuvmsi Vierailija

Äeti Tereesa tunnetaan läksytyksestä.

14. seli seli Vierailija

Selittelyn ja itsensä puolustelun maailmanmestari? Sä tosiaan luulet että porukka täällä on niin tyhmää, että noilla selityksillä pääset pinteestä?

15. saman huomioinut Vierailija

kovin on kamelontilla napakeskeistä kirjoittelua. hän vaikuttaa olevan oman aivopesunsa uhri!

16. sdfn Vierailija

Näköjään piti vain kirjoittaa samat asiat uudelleen. Tyhmyyttä en ajatellutkaan. Mutta ehkä sekin pitää ottaa huomioon jatkossa sitten :).

17. ££££££ Vierailija

Oli oli, mutta toisilla on erivapauksia. Jos niille siitä huomauttaa se on kiusaamista.

18. kukkkkuuu Vierailija

Niin mutta jos jollain on jonkun mielestä vakava mielensairaus tai mielenhäiriö, niin pitääkö sen itse mennä samalle tasolle? Mitä se osoittaa vastaajasta?

19. vautsi vau Vierailija

Ja sun kommentti on ihan jotain muuta, tosi mahtavaa!

20. ihanaa ihanaa Vierailija

sitä, että meillä on vapaa tahto ja olemme jo syntyessämme sopineet, että tässä vaiheessa elämäämme epäilemme toisten pyykkistä terveyttä ja meille annetaan kokemus menosta samalle tasolle, jotta voimme sitten antaa anteeksi ajatuksissamme muille ja saarnata,, ettei ole olemassa uhreja!!!

21. anna anteeksi Vierailija

ei saa arvostella toisen näkemyksiä, et saa olla toisen kirjoittelijan arvostelun uhrina, koska uhreja ei ole!!!

22. itsesytyntä Vierailija

onkohan se sama tai vastaava ilmiö kuin itsesytyntä?

23. Minäpä näytän Vierailija

Tässä veskari vastaa ihan normaalisti Josefiinan kysymykseen:

"Arvasin sen heti kun tänne Josefiinana kirjoitit ekaa kertaa. :D Mun mielipiteisiini ja sanomisiini ei nikit vaikuta. "

Tässä meidän henkinen Awamme vittuilee:

"Toista mieltä olen. Se on nähty ja koettu - usein vieläpä. En tarkoita vain itseäni, vaan monia muitakin kirjoittajia olet täällä painostanut ja antanut ymmärtää, että vain sinä olet oikeassa. "

24. Se on taas.... Vierailija

....se hiileri piileri aidalla istui hiileri piileri aidalta lipesi, ei kaikki kuninkaan miehetkään saaneet hiileri piileriä korjatuksi....ja sen kyllä huomaa...

25. niin mutta.... Vierailija

....sinä selität koko ajan vain kuinka toisten tulisi Awalle antaa anteeksi ja Awalle sitä ja Awalle tätä ja kuinka Awa on niin mahtava henkinen ihminen...

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri