Hae Anna.fi-sivustolta

Astraalitasolle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 15.11.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. en oo kuullukkaan Vierailija

Pyykkistä terveyttä?

2. ehtäs tämä Vierailija

Ähäkutti eipäs ollutkaan!

3. anna mun kaikki... Vierailija

Tuoko vittuilua! Selvää suoraan sanomista, jota veskari itsekkin viljelee. Vai onko oma vittuilu aina suoraan sanomista ja toisten suoraan sanominen vittuilua! Niinkö se menee?

4. kerta se on ekakin Vierailija

siinäs näet, oppia ikä kaikki.
    pyykkinen terveys on samaa kuin, siis ajatuksen tasolla vastaavaa, kuin puhtaat valkeat lakanat
    !

5. no kun... Vierailija

...on ihan järkevää selittää toiselle että jos hän tosiaan kommunikoi niinkuin alkavassa psykoosissa kommunikoidaan niin ei tarvitse ihmetellä miksi ihmiset ei oikein mene mukaan...huomaa sana niinkuin, ei tarkoita että väitetään että kyseinen ihminen on psykoosissa.. mutta jos ilmaisu on sitä tasoa vaikka ihan terve olisikin niin ei tosiaan tarvitse ihmetellä että sanomansa ei aukene...

....ja awa jos joku on pitkin palloa julistellut toisille diagnooseja....juu pitääkö mennä samalle tasolle....miksi awalta sallitaan tuo taso mutta kaikkien muiden pitäisi aina vain antaa anteeksi ja hyväksyä...ja awahan se väittää tässä olevansa henkinen...ja awa verhoutuu niin sanottuun heikkouteen mutta osaa olla tosi ilkeä ja inhottava...kokemusta on...

6. hippocampus Vierailija

Näköjään täällä ollaan taas astraalitasolla, on niin korkealentoiset keskustelut.

7. silkkitoukka Vierailija

se on sitä toisten huomioon ottamista. ihminen, joka on liukumassa psykoosiin, ei itse sitä todellakaan huomaa, eikä tiedosta, siitä täytyy kanssaihmisten kantaa huoli ja vastuu.

juu, awan edesottamuksia on seurailtu jo vuositolkulla. awan henkisyys on jo nähty moneen kertaan, mitä hän on naisiaan.

8. voi hyvä....... Vierailija

kamaan, ihan totta, mene jo itsees..........

9. dingdong Vierailija

miksi joku korottaa itsensä ylös ja pudottaa toiset niin tyhmiksi että pitää tiedottaa muille jonkun mahdollisesti alkava psykoosi.

10. valon soturi Vierailija

siksi, että jonkun on siitäkin kannettava vastuu, ylä- ja alatasoilla, katsos, kun se tyhmyys on tarttuvaa ja tiivistyvää laatua.

11. lopettekaa jo Vierailija

Että viitsitte, ja vielä henkisiä muka.

12. hengessä mukana Vierailija

juu, omasta puolestani voin sanoa, että nöyrä oon ja nöyränä pysyn, mutta nöyristelemään en suostu, enkä rupia.

13. no mutta. Vierailija

eikös pitänyt vihjailla, se on sitä hienotunteisuutta. jos sanoo suoraan niin se on epäkohteliasta. niin tuolla toisessa ketjussa sanotaan.

14. kettuli Vierailija

Teillä ei näköjään ole haisuakaan siitä, mitä huomioon ottaminen on. Vai vielä toisen terveydestä huolissaan, paskan marjat sanon minä.

15. Eihän Vierailija

se sanonutkaan jotta k:lla on nuo. lue uudestaan.

16. hienopieru Vierailija

sanot sitä taikka tätä niin puskapaskajussit ei jätä!

17. niiiiiiiiinpä Vierailija

Onpa näköjään opiksi otettu. Sitten voidaakin vihjailla ihan mitä tahansa.

18. te ja te Vierailija

mutta sä olet vahvasti jyvällä ja haisulla, mitä toisten arvosteleminen on, siitä sulla on vahvat näytöt ja paskaset marjat pussissas.

19. niin näköjään Vierailija

Puskapaskajussit kuten sinä.

20. Minä tiedän sinut kuka sinä nimimerkki healer olet. Henkiset piirit on pieniä siellä meillä. sinun uskottavuutesi meni täysin. Olet täällä netissä sen verran puhunut itsestäsi että tunnistan.

21. Lillun lällyn lieru, sinulta pääsi pieru.

22. puskapussi Vierailija

nii i, mitä toinen?

23. kkkkkkk Vierailija

Lue itse uudestaan niin pysyt kärryillä.

24. äimän käkenä Vierailija

Mikä vitun hiileri?

25. ruikkuli Vierailija

tillintallintillukka anna mulle ....
    lillinlällynlieru toki multa pääsi...
    ja minne se pieru eksy, no, sinne minne tarvii saattaa läksy :===))))))

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi