Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Astral TV:n "auttaja"

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Soittaja, 07.07.2015.

1. Soittaja Vierailija

Hei, on pakko purkaa jonnekin omaa ahdistustani ja oloa, kun soitin tuonne Astral TV:n asiantuntijalle ja sain osakseni jokseenkin ikävää kohtelua. Olen sinne soittanut yhteensä 4 kertaa ja muut kerrat olleet ihan asiallisia ja hyviä. Tämä kerta oli erilainen. Henkilö oli minua kohtaan suoraan sanottuna ihan hirveä. Kerroin miten minua ahdistaa ja olen katkera ja yksin kotona, lapset ja mies reissussa. Hän kysyi, miksi en ole perheeni mukana. Kerroin totuudenmukaisesti, että siksi, koska en jaksa heitä, koen mieheni ja lapset energiasyöppöinä, tämähän oli osa ongelmaa, miksi soitin. On kauheaa tuntea näin. En saa perheestäni todellakaan mitään voimaa, vaikka pitäisi, heissä vika ei ole, minä vain en voi hyvin. Ja halusin tukea ja apua. En edes halunnut pelkkää lohdutusta ja pään silitystä, mutta sain kuulla kyllä melkein pelkkää tylyyttä. Erehdyin esimerkiksi myöntämään, kun hän kehotti minua pyytämään apua korkeammalta, että minun on vaikeaa pyytää, koska en usko että olen "oikeutettu" saamaan apua. Tähän asiantuntija sanoi jotenkin kauhean kovasti, että et sä mitään apua sitten taida halutakaan tai että se on minun valintani. Siis aha, kun ei kykene johonkin, haukutaan noin? Asiakkaalle, joka soittaa saadakseeen apua?

Hän oli niin hyökkäävän oloinen, hämmennyin aivan täysin, kun odotin kohtaavani empaattisen ja myötäelämiskykyisen ihmisen. Hän oli kaikkea muuta. Periaatteessa kovistelukin voi toimia, mutta hän oli ihan jo hyökkäävä, ei empaattisenkaan kovisteleva. Tuntui kuin hän olisi halunnut minusta eroon koko puhelun ajan. Ja en siis mitään muuta tuonut esille, kuin valitin surkeana ongelmiani. En siis sanonut hänestä mitään ja esittämäni epäilyt avunsaamisenkin suhteen kerroin minä-muodossa, en sohaissut hänen tapaansa toimia milläänlailla. Kunnioitin häntä kyllä soittaessani, olen pitänyt arvossa näitä näkijöitä ym.

Jäi kauhean paha mieli ja paha maku tuosta puhelusta suuhuni. Hän lupasi kyllä välittää hoitoa ja hoitavaa energiaa ja että hoiti puhelunkin aikana, ihan kiva juttu joo, mutta olin oikeasti tosi ahdistunut ja siksi soitin sinne ja nyt pelkään, että se oli kamala virhe. Että tein itselleni hirveää hallaa antautuessani siihen, että auttaja tylyilee minulle ja mahdollisesti jopa itse purki minuun jotain mikä ei minulle mitenkään kuulunut. Minulla on tapana ei-erottaa omat virheeni ja muiden tekemät. Olin kai asetanut nämä astral tv:n ihmiset jonkinlaiselle jalustalle. Ehkä hän ei missään nimessä halunnut olla siellä. Mutta melkein mietin pitäisikö tuollaisesta käytöksestä jo valittaa? Pelkään, että menen tästä vain huonompaan kuntoon, joskin se on nyt pelko vain, ei toteutunut asia. Vihaa hän ainakin nostatti. Millä oikeudella siellä puhutaan tuollalailla soittajille?
    Kirjoitin tämän ylös vain siksi, että jos jollakin toisella olisi ollut huono soittajakokemus myös. Nimittän osahan siellä on kuitenkin aivan ihania, jos eivät osaa heti auttaa eivät puhu tylysti että "sä voit itse valita, otatko tän avun vastaan vai et". Tai kun myönsin, etten taida edes tuntea rakkautta lapsiini (ja se on mulle ongelma, ei todellakaan iloinen asia), niin tämä henkilö puuskahti: no et todellakaan. Ja paheksui mulle että "sä voit jatkaa loppuikäsi tuon sun surkean tarinan kertomista, että äitis on ollut ilkee..." Siis joo? Siksihän soitin, ettei mun tarttis. Että vapautuisin niistä tunteista ja tuntemuksista. Mutta auttaja sanoi minulle ilkeästi ja vielä maksua vastaan, olen kyllä todella pettynyt.

2. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Hei.

"Mahdottoman tylyt" ihmiset, toimialasta riippumatta omaavat kovalaatuisen elämänstrategian. Siitä osa on todennäköisesti luonteessa.

Itse tein pari vuotta sitten samantyyppisen virheen, mutta ei pitäisi kovin pikaisesti tuomita ihmistä, joka on mahdottoman tyly, sellainenkin ihminen voi tehdä parhaansa ja olla toimintahaluinen ja jopa vilpitön aikeiltaan. Ja alta löytyy ihmisyyttä ja pehmeyttä, joka kasvaa usein iän myötä. Mikäli kyseessä on pimeyden polun kulkija, eri asia, mutta huomaat sen motiiveista.

Mikäli sulla on vaikeuksia saada energiaa perheeltä, niin älä ainakaan tyydy syyttämään mitään sellaista tekijää, mitä ei voisi muuttaa.
    Tekijää voi muuttaa, oli se mitä tahansa. Pyri rakkauteen, älä kaiken kauniin hajottamiseen ja sosiaalisten valtakamppailuiden kokemiseen. Annat vaan hengelle typerän vaikutelman.

3. Soittaja Vierailija

Joo, se vaan, että auttajan, joka ottaa toiminnastaan maksua ei oikein sovi toimia noin kuin tässä tapauksessa hän toimi. Hän ei pystynyt pysymään auttajan roolissaan, vaan minusta tuntui, että puhuin ihan hänen arkiminänsä kanssa. Ymmärrän sen, että apua tarvitsevana minussa on vikaa, mutta ei hänen kuuluisi sitä minulle vastaan palauttaa, vaan tukea ja kannustaa, VAIKKA sanoo asiat suoraan. Keskustelin asiasta nyt päivällä nukuttuani miehenikin kanssa ja hän sanoi, että henkilö on väärällä alalla siellä puhelimessa ja että on liian täynnä itseään ja auttamistaan, niin että sanoo, että "saat apua jos teet mitä minä sanon". Näinhän apu ei oikeasti toimi.
    Mutta oli tästä se hyöty, että yleensä kohtaan niin hyviä ihmisiä, että tunnen itseni aina heidän rinnallaan huonoksi, mutta nyt voin kerrankin todeta, että eivätpä muutkaan ole täydellisiä, todellakaan. Jos auttaja kohtaa ihmisen, jota ei osaa auttaa, niin minä ainakin sanoisin ennemmin, että en osaa auttaa ja laitan parantavaa energiaa, kuin alkaisin syyttää toista, että "sinua ei voi auttaa", kuten itse koin, että hän sanoi minulle.
    Mikään ei ole pahempaa kuin se, että apua hakiessaan saa kuulla: "sinua ei voi auttaa, koska SINÄ et sitä ja tätä". Kyllä MINUA aivan varmasti voidaan auttaa, et ehkä sinä tai sinä, mutta kolmas henkilö kylläkin.

Lisäksi tästä oli apua siihen dilemmaani, että en ikinä saa tukea silloin, kun koen, että mua on kohdeltu väärin, vaan minut on opetettu että en saa pahoittaa mieltäni. No, minä pahoitin nyt mieleni, enkä aivan varmasti aiheuttanut toisen ihmisen reaktioita itse, vaan hän suuttui minulle jostain, mistä ei olisi pitänyt suuttua, jos tuollaista auttajan työtä tekee. Yksityishenkilönä on eri asia, silloinhan en ole avunhakijan asemassa. Mutta hän provosoitui minusta, antoi sen näkyä, mä pahoitin mieleni, enkä kerrankaan aio tukahduttaa mielipahaani. Siis minulta itseltäni. Minulla oli oikeus suuttua tästä, ja kokea, että Astral TV:stä saamani apu oli tällä kettaa perseestä ja se oli tämä kysenen asiantuntija, joka sen mielen pahoitti, ei koko henkilökunta, tietenkään. Olen muutamille muillekin sinne aiemmin soitellut eikä aiemmin ole ollut mitään ongelmia. Ilmoitin jo asiakaspalveluun, että näin kävi, katsotaan, palaavatko minulle asiaan. Ketään en aio tai halua haukkua, haluan vain, että soittavien asiakkaiden tuntemukset merkitsevät ja otetaan vakavasti.

Ei minun tätä sen ihmeemmin kannattane murehtia enkä aiokaan, vaan elämäni jatkuu kuten ennenkin, yhtä ihmeellistä kokemusta rikkaampana.

4. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Minulla ei ole henkilökohtaisesti heistä kokemusta, mutta sinun olisi käsittääkseni hyvä saada itsellesi ihan akkujen lataamisaikaa. Mikäli pidät voisit esimerkiksi kävellä luonnossa ja vain kuunnella lintujen laulua tai tarttua itsellesi mieleisen oloiseen kirjaan. Ehkä keksit myös kivaa yhteistä tekemistä miehesi ja lastesi kanssa. Sellaista mikä ei tunnu syövän omia voimavarojasi. Silloin kun sinä voit hyvin niin uskoakseni myös perheesi voinee paremmin, kun äiti voi hyvin eikä ole väsynyt. En tiedä oliko ajatuksistani sinulle mitään apua.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. Hei sinä Vierailija

Minullekin on menneisyydestä tuttua tuollaiset tuntemukset; ettei koe rakastavansa lapsiaan, kaikki vain haluavat jotain, eikä itse ole koskaan saamapuolella vaikka siihen periaatteessa tilaakin joskus olisi, tunne että energiaa syödään ja on kireä, uupunut ja stressaantunut. Tähän kuului myös että hain hirveästi apua näkijöiltä, energiahoidosta, luontaistuotteista, kaikesta mahdollisesta. Sitten koin syyllisyyttä rakkaudettomuudesta, huonommuudesta, huonoista oloista ja koin olevani muille taakaksi. Lopulta huomasin, että ajattelin päivittäin kuolemaa. Ei niin että olisin koskaan tehnyt itselleni mitään, mutta ajattelin pois pääsemistä, ehkä vapautuksena kaikille. Syy tähän kaikkeen oli hoitamaton synnytyksen jälkeinen masennus. Kiltiksi kasvatettu, tunteita en ollut tottunut näyttämään. Tyypillistä masennukseen taipuvan tarinaa. Apuakin hain, muttei avuntarvettani otettu riittävän vakavasti. Masentunut voi olla silti hyvin reipas ulospäin ja taitava kommunikoimaan. Kirjoituksesi kosketti, koska muistin nuo tunteet ja ajattelin ehdottaa oletko hakenut ihan oikeaa apua? Ota ainakin huomioon sanani, sillä minun masennukseni kuulosti ja tuntui hyvin paljon tuolta. Sain apua melko lyhyestä lääkekuurista (Cipralex muistaakseni 6kk) ja melko lyhyestä terapiapätkästä. Onneksi sattui heti sopiva lääke.

Näkijöille soittelut eivät auttaneet, saivat vain haikailemaan jotain muuta, mikä johti eroon. Näkijöillä ei kenties ole mitään varsinaista psykologista tai sielunhoidollista koulutusta ja et ole saanut rahoillesi asianmukaista vastinetta, etkä empaattista auttamista. He eivät välttämättä edes näe mitään. Kovat sanat eivät ainakaan auta. Tällä ihmisellä on ongelmia itsellään, kuten tiedätkin. Meillä on kaikilla puutteita ja lahjoja. Ota oma hyvinvointisi ykkösasiaksesi nyt. Puhu tunteistasi ja ajatuksistasi jollekin oikealle ammatiauttajalle. Niissä ei ole mitään hävettävää, meitä on vaikka kuinka paljon, joille elämän tuo puoli on tuttua. Se että koet noin tarkoittaa minulle myös sitä, että olet herkkä ja empaattinen itse, ja tulet varmasti ammentamaan voimaasi omista lahjoistasi. Ota oma sisäinen lapsesi syliisi ja kerro sille, että se on hyvä, rakas, arvokas sellaisenaan. Siunausta sinulle <3

6. Soittaja Vierailija

Kiitos kirjoituksesta, ymmärsit kyllä tosi hyvin, mistä kenkä puristaa. Mulla on kokemus pitkästäkin terapiasta, muutamista eri muodoistakin. Näkijöille en soita kovin usein, enkä nyt aivan ripustaudu muutenkaan sen varaan, mitä he sanovat, vaan koen sen eräänlaiseksi "itseterapointivälineeksi". Se on monesti ollut hyvä solmujen avaaja, vaikkei varsinaista tilannetta ratkaisekaan.

Mä tajusin vasta äskettäin, että mun äitini on kasvattanut minut jokseenkin narsistisesti. Narsistisessa perheessä kasvanut lapsi ei ymmärrä arvoaan. Mulla on toi ihan sama kokemus, ettei mun hätääni oteta vakavasti. Enhän tavallaan itsekään ota. Vaikka voinkin huonosti. Voin huonosti, en tiedä mikä auttaisi, eikä ne auttajatkaan aina todellakaan tiedä, olen käynyt niin paljon terapiassa, että olen varmasti kuullut kaikki perusjutut heiltä jo. Eli just tommoset "pitää oppia rakastamaan itseään" jne. Joo-o, niin pitäisi, mutta mä olen niin arvoton, ettei se ole mulle mahdollista. Ollut.
    En halua tietenkään, etä tämä on lopullinen totuus. Narsistisesta kasvatuksesta ymmärtäviä terapeutteja ei ole tungokseen asti. Koska minuakaan ei ole koskaan havaittu sellaisen kasvattamaksi. Sain langan päästä kiinni kun olin Vauva-palstalla ja vuodatin pahaa oloani sinne sellaiseen mega-ketjuun, ja olin kieltämättä hyvin kärkkäinen, vihainen, ärtynyt ja rasittava. Joku omakohtaista kokemusta narsistisesta kasvattajasta omannut ihminen tajusi. Muut alkoivat kompata, paitsi ne, jotka tietenkin haukkuivat.
    Etsin tietoa asiasta ja alkoi napata. Äitini ei varmastikaan ole narsisti, sitä diagnoosia ei saa vähästä, mutta mulle riittää se tieto mitä narsismiin liittyy ja olen alkanut prosessoida sitä.
    Siis tämähän ei ole mikään helppo rasti silti.
    Terapiat ovat niin energiaa vieviä, vaikkakin hyviä toimiessaan oikealla tavalla, että minulla ei ole enää mitään syytä mennä toimimattomaan terapiaan. Enkä suoraan sanottuna tiedä, mistä löytäisin mitään parantavaa terapiaa juuri nyt.
    Mutta tie vie sellaisen luo jos niin on tarkoitettu ja jostain syystä sitä ei tule heti eteeni, kai sitä löytää, kun on löytyäkseen ja/tai aika siihen oikea. En tiedä. Ikävää, että näin, mutta en todellakaan halua jutella kenenkään ammatti-ihmisen kanssa, joka ei näistä just ja tasan tarkkaan ymmärrä minua. Varmaan saman kokeneet tajuaa kaikista parhaiten.

7. Hei Sinä Vierailija

No sitten, olet tilanteesi tasalla. Ajatelin ehdottaa tuota masennusjuttua, koska voi olla ettei ihminen välttämättä tiedä mitä ja millaisia ajatuskuvioita se tarkoittaa ja aivan totta, sellainen joka ei ole sitä kokenut ei välttämättä ymmärrä.

Itsensä rakastaminen on helpommin sanottu kuin tehty, jos sitä oman arvon tuntoa ei liiaksi saakka ole kehittynyt. Kokeile tuota sisäinen lapsi-harjoitusta, ja vaikka: kiitä mielessäsi jokaisesta aamusta ja uudesta päivästä, vaikkei yhtään tuntuisi siltä. Kiitä, sillä sinä olet lahja ja elämäsi on lahja kaikkine kipeine asioineenkin. Kiittäminen helposti unohtuu, mutta sen muistamisella on suuri vaikutus. Oletko kuullut suoliston bakteerikannan merkityksestä mielialaan? Maitohappobakteereja ja hapankaalia kehiin jne...Itse laitan toisinaan esirukouspyyntöjä nettirukoilijat-palstalle. Toivon kaikkea parasta sinulle.

8. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Kyllä he näkevät he ovat maan parhaimpia auttaminenb ei aina ole vain myötätintoa joskus pitää myös kvisdtella sanoa suoraan asoita kuten sinä kulkjet vorjojen oolkua tai sonä kuljet pimeyden polkua , tai jotain muuta vastaavaa ja lisätä voit nostáa itsesi valoon mutta se vaatii työtä . Se vaatii suunnan muutosta , mäoon aokanani auttanut monia naisia valoon jopa pimeyden lähettilään tieltä . Tälle naiselle piti palauttaa omatunto korkeimman voiman kautta ja hänen pitipäästä eroon pimeyden voimasta jota hänen kehoon oli paljon kertynyt . Ei aina auta hempeily myötätuynto tatvitaan joskus kovaa suoraa puhetta kuten sinä olet pimeyden kuilunreunalla jollet vaihda suuntaa luit pimeryteen , mutta se suunnan vaihdos on sinusta kiinni . Tässä muutama esimerkki mun atetuista jotka nykyään kulkee mun ansipdta valontietä t. Kars Skywalker Jedimestari

Mutta sulle todella suositelen metsä kävelyä ei kukaan vie voimaa joloei tonen oo, Sith voimaa saat lisää aina Meditpoimalla luonosta anna energian kiertää perheen kesken se kiertää teidän ympärillä kehää lasten sinun lasten isän se voioma eoi oo keknkään omaa se on korkleitna voimaa saat sitä aina lisää ku mhiljennyt tai meditoit .

VOIMA OLKOON KANSSASI

9. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Olisi parempi keskittyä siihen apuun, minkä 'oppaaltasi' mahdollisesti sait. Ohjaus, jota sait voi olla kaikesta huolimatta korkeatasoista.

Me ihmiset olemme maan päällä usein rikkinäisiä ja kun lähdet muokkaamaan tätä rikkinäistä alustaa, silloin se rikkinäinen alusta on lähtötilanteessa joskus hyvinkin näkyvillä.

Sille, että koet saamasi palvelun henkilökohtaisella tasolla ikävänä on tyypillistä persoonan kokemaa huolintaa siitä, hyväksytäänkö hänet tai ollaanko hänet hylkäämässä.Ja ihan aiheellinen pelko, nimittäin osa oppilaista kaikilla hengen areenoilla hylätään toistaiseksi.

Henkisfääreissä kehittyäkseen on annettava koko kroppa ja olemus työstettäväksi. Viime kädessä kun mitään arkielämää ei edes ole. Myös jokapäiväinen elämä on parempaa oikeassa tekemisen meiningissä tai kun siihen liittyy ainakin pieniä momentteja, joissa tietoisuutta työstetään. Se ei ole aina niin viihdyttävää, sillä rikkinäinen alusta on kehityksen lähtökohta. Pehmeistä ja tutuista fiiliksistä on usein vaikea rakentaa sen pitemmälle.

Nimim. vastaavia kokenut.

10. Soittaja Vierailija

No kyllä mä nyt ihmisenä erotan hyvän palvelun huonosta, haloo.... Jotkut vaan kuvittelee, että jos on päässyt Astral TV:seen töihin ei voi olla mitään muuta kuin korkeasti henkinen tyyppi. Tämä "auttaja" ei ainakaan sitä ollut vaan lähinnä vahingollinen, JOS olisi saanut minut siinä heikkone hetkenä uskomaan (kuten hän selkeästi itse uskoi), ettei minua voi kukaan auttaa, ellen saa häneltä siinä apua ja ymmärrystä - kun siis "kehtasin" tuoda esille, että minulla ei ole tähän asti toimineet ne asiat, joista hän puhuu. Fiksu auttaja olisi sanonut siihen vaikkapa juuri, että lähetän parantavaa energiaa, että ne toimii jatkossa, tms. Mutta tämä hyväkäs sanois minulle keskellä yötä, kun olin oikeasti aika pois tolaltani yksinäisyydessäni, että "se on kuule ihan sun oma valinta, haluut sä ottaa tätä apua vastaan". Ai siis minun oma valinta? Ja miksiköhän mä EN haluaisi ottaa apua vastaan ja tuntea saavani sitä?

Mutta oli tuosta tosiaan se hyvä puoli, että tajusin, että hän ei ole täydellinen ihminen vaan puutteellinen, mutta ei minua silti sellaisen kanssa kiinnosta maksua vastaan keskustella. Kuka tahansa ilkiö nettipalstallakin pystyy haukkumaan minua siitä, että "on mun oma valinta kun en ota apua vastaan". Asiahan ei ole niin. Minä saan apua siitä mikä on avuksi, se on aivan näin yksinkertaista.
    Tälle auttajalle en soita enää koskaan. Mädäntykööt luuriinsa. Toivottavasti kukaan muukaan aitoa apua hakeva ei erehdy hänelle asti soittamaan, vaan soittaa niille muille. Tietysti joku voi häneltä saada apua, mutta muistakaa silloin esittää asianne hänelle oikein, ei niin, että hänelle tulee paha mieli. Koska silloin hänen voi olla hieman vaikeaa ja haasteellista enää auttaa teitä. Varmaan jokunen tällainenkin soittaja löytyy, tai sellainen jonka ongelma on tasoa "kissani on ollut päivän kadoksissa, milloin se tulee kotiin". Ne muut auttajat ovat aivan toisenlaisia, hyviä ja mukavia. Ja tämä yksi oikea epäonnistuja, rikkana rokassa. En soita hänelle enää KOSKAAN. Tuskin koko Astral TV:seen, sen verran meni maku, kun antavat tuollaisten työntekijöiden olla puhelimessa siellä!

• Tykkään Tykkään x 1
  11. Soittaja Vierailija

Sanon vielä, että kovistelu ja täysin suora puhe vioistani ja mitä niille pitäisi auttajan näkemyksen mukaan tehdä on tyylinä mulle ihan ok, mutta töykeys ja tunne siitä, että minua soittajana halveksitaan, eivät.

• Tykkään Tykkään x 1
  12. Hei Sinä Vierailija

Kun koit saaneesi tylyä ja ikävää kohtelua, sinä koit niin ja sinulla oli oikeus kokea niin. Henkisyydessä tuntuu olevan mitä ihmeellisempiä oppeja ja käsityksiä siitä miten tunteita ei tule kuunnella ja miten oma pää pitää asettaa johonkin ihme asentoon jotta todellisuus ja fantasia näyttäisivät samalta. Kuuntele sinä tunteitasi ja itseäsi, elä tässä ja nyt.

Karsille sen verran että astral tvtä olen jatsonut ja he eivät todella ole useinkaan tienneet. Kyselleet ja puhuneet ympäripyöreitä vastausten perusteella.

• Tykkään Tykkään x 1
  13. Soittaja Vierailija

Jatkan vielä sen verran, että nämä ihmiset ovat siellä kuitenkin auttamassa toisia. Hän saa minun puolestani kilahtaa ja olla töykeä vapaa-ajallaan, tai IHAN MILLAINEN HÄN HALUAA, tai ihan millainen hän on, mutta ei silloin, kun hän ottaa vastaan soittajia palvalussa, jonka tarkoitus on auttaa ihmisiä. Silloin ei saa käyttäytyä noin kun hän toimi, hän ei ole tehtäviensä tasalla. No, minkäs minä sille voin.

14. Soittaja Vierailija

Kiitos kun ymmärrät, nimen omaan tää, että on(ko) mulla oikeus mihin. Mulle tää on nimittäin uusi ja vieras asia, että saan kokea negatiivisiakin tunteita kuten koin eikä se ole mikään valtakunnanrikos. Sen tajuaminen voimaannuttaa.

15. Hei Sinä Vierailija

Aivan niin. Se voimaannuttaa koska tuolloin juuri arvostat itseäsi <3

16. öhö Vierailija

Kukakohan mahtoi olla kyseessä? blondi?

17. Soittaja Vierailija

Joo, on blondi. Nimi alkaa N:llä. Onko muilla kokemuksia hänestä? Kuulisin mielelläni.

18. sidde Vierailija

Henkisyydessäkin korostetan hyväksymään ja ymmärtämään omat tunteet ja nimenomaan hyväksymään kaikenlaiset tunteet, mutta samalla henkisyydessä koitetaan opettaa ottamaan vastuu omista tunteista. Omien tunteiden perusteella ei pidä lähteä syyttämään toista, se on totaalisen väärä tie ja omat tunteet tulisi aina käsitellä itse. On virhe, jos ajattelee selvänäkijältä löytyvän vastaus omien tunteiden käsittelyyn, siis siinä mielessä, että jos olettaa niiden katoavan kuin taikaiskusta, kun näkijä vähän lähettää energiaa (enkä väitä, että aloittaja olisi ajatellut näin, tiedän vain, että ihmiset joskus olettavat energiaparannuksessa olevan kyse siitä, ettei itse tarvitse tehdä mitään työtä).

Jos toista syyttää jostain, niin teoista, ei siitä mitä tunteita tekonsa itsessä herätti. Tunteet ovat aina yksilön omia ja yksilöstä itsestään nousseita.

Astral-tv:n ennustajien ei voi oikein sanoa olevan maan parhaita, siihen riittää jo yhden astral-tv:jakson katsominen (jos siellä on yksikin epäonnistuva näkijä, niin se kertoo jo siitä ettei kanavalla ole edes tutkittu näkijäiden kyvykkyyttä hommiinsa ja näin ollen mitä todennäköisimmin muutkin ovat samanlaisia). Kaikenlisäksi Suomessa ei ole järjestetty mitään "suomen paras ennustaja" - testiä, joten muuenkaan ei voi väittää ketään suomen parhaaksi, tai edes suomen parhaimmistoksi.

kuluttajaviranomainen on joskus kannanotossaan maininnut, että näissä ennustuspalveluissa on kyse viihteestä ja sellaisena astral-tv:täkin tulee pitää ja siitä kannattaa vetää omat johtopäätökset (=näkijöitä siellä ei ole, vaan viihdyttäjiä. En tosin tiedä sitten, että kuka sai viihteensä aloittajan tapauksessa kanavam auttaja, operaattori vai tuleeko viihde aloittajalle sitten joskus vaikeuksien voittamisen jälkeen)

Aloittaja on tehnyt hyvän valinnan, jos lopettaa ennustajille soittelun.

• Tykkään Tykkään x 1
  19. Hei Sinä Vierailija

No varmaan osa henkisistä onkin sellaisia että kehottavat kuuntelemaan tunteitaan. Lähinnä nyt tarkoitin yllä olevia kahta kommenttia esimerkkeinä. Kommentteja joissa pyrittiin vesittämään alouttajan kokemus tunteistaan tilanteessa ja näkemään hänet lähinnä syyllisenä siihen ettei nyt osannut apua ottaa oikein vastaan. Henkisyydessä puhutaan paljon egon hiljentämisestä ja minusta se on perseestä. Egon kautta nimenomaan koemme tunteemme ja niitä käsittelemme. Egon ymmärtäminen negatiivisena on juuri se joka aiheuttaa omien aitojen tunteiden ohittamista, sitä minkä aloittaja kokee ongelmakseen.
    olemme vastuussa sekä omista tunteistamme että siitä miten kohtelemme muita.

• Tykkään Tykkään x 1
  20. Hei Sinä Vierailija

Ja kyllä viisas valinta tosiaan jättää ennustajille soittelut! Niihin jää koukkuun, menettää rahaa ja omaa voimaa.

21. Soittaja Vierailija

"Jos toista syyttää jostain, niin teoista, ei siitä mitä tunteita tekonsa itsessä herätti. Tunteet ovat aina yksilön omia ja yksilöstä itsestään nousseita. "

Joo, mun äiti ei sit ainakaan ole tätä lausetta ikinä kuullutkaan. Kaikki hänen paha mielensähään on siis mun syy.
    Muutenkin on vaikeaa ajatella, ettei niin olisi. Jos mä toimin sikamaisesti (mitä en kyllä tuomne Astral TV:lle tehnyt ja ymmärrän, että te ymmärrätte sen, mutta jos joku nyt ei ymmärtäisi) niin tuntuu vähän kummalta ajatella, että vain se teko oli väärin, ei se, että toisen mieli pahoittui.

Nää on aika vaikeita juttuja... Pahoitan kyllä mieleni todella helposti, jos joku toimii väärin, ehkä se sit johtuu just siitä, että mua on aina syytetty myös siitä, miten se toinen tuntee ja totta kai olen sit kokenut syyllisyyttä siitä. Vaikka ne asiat, joista äitini mua on syyttänyt on kyllä olleet nähdäkseni sellaisia, että jokaisen normaalin äidin olisi kyettävä niistä mieltänsä LAPSELLE pahoittamatta selviytymään. Mutta ei mun äiti. Se on ollut mulle aivan hirveä taakka. Aivan hirveä. Onneksi tästä edes tuli tämmöinen ihan hyvä keskustelu, kiitos teille kahdelle :)

22. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Voimain syvin funktio ei ole tsempata arjessa, koska arki on kireä, epätodellinen tilanne, josta vapaudutaan korkeammille tasoille, henkitorille korkeataajuuteen jumalan yhteyteen.

Moninaiset liitännäiset ja ajatuskuviot näkyvät urina aivokemioissamme, serotoniinitasapainossa ja endorfiinisuihkujemme toimintaperusteissa (sis. pimeä manipulointi). Endorfiinisuihkujen saaminen, kun se olisi tarpeen, ei ole helppoa, joten edellytetään uudistettavaksi koko endorfiinijärjestelmä, että voi päästä itsesäälistä ja saada korkeamman tilan sisälleen.

Ei ole olemassa mitään helppoa ratkaisua, koska olemme kuolevaisia ja ympärillä on läjä uskomuksia, joilla ei ole mitään tekemistä fyysisenkään todellisuutemme kanssa.

Aika harva loppujen lopuksi ryhtyy varsinaiseksi henkiauttajaksi, jos ei koe omaavansa siihen kykyjä. Mitä olen heitä katsellut, niin kyllä heillä on yleensä käsitellympi psyyke. Mutta ei kaikki henkisten kykyjen haltijatkaan ymmärrä tarpeeksi esim. jumaluuden luonnetta. Ääriesimerkkinä negatiivienergiat, jotka päivystävät koko ikänsä yliluonnollisessa kokien vastahankaa luojaan ja jumalaansa. Niiden rakenne ei ole aktivoitunut, kuin puolitiehen.

23. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Oppia rakastamaan itseään on todellakin vaikeaa, mutta sitten kun jo hieman osaa rakastaa itseään, silloin alkaa olo tuntua hyvältä. Monet voi huonosti ympäristönsä takia, tai ainakin luulevat voivansa huonosti mitä ympäristössä tapahuu, he antaa muitten vaikuttaa omaan psyykkiseen oloonsa.
    Kun tarkistelee omaa itseään, myös niitä puolia joista ei pidä, juuri niistä puolista olisi alettava tykkäämään, sillä ne on minä, kaikkea kun ei voi itsessää muuttaa, silloin ei auta muu kuin hyväkstä ja alkaa akastaa itseään.
    Jos ei vielä pysty rakastamaan itseään, voi rauhoittaa itseään ulkoilemalla, pitkillä kävelyreitellä, kuten kjo jotkut on ehdottaneetkin
    Voi myös affirmoida itselleen sanoen monen monta kertaa, esim. "olen hyvä ihminen", ja niin edelleen.

Selvyyden vuoksi:
    OBS - Tämä on minun mielipide, ainoastaan vain minun. En sitä tyrkytä muille, ilmaisen vain omaa esennettani asiaan.

24. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Me ihmisethän elämme tunteittemme kautta, joten asiaa puhut kun sanot, että tunteitaan tulee kuunnella, tarkastella. Lopulta ehkä saa ahaa elämyksen ja alkaa tuntua paremmalta.

Selvyyden vuoksi:
    OBS - Tämä on minun mielipide, ainoastaan vain minun. En sitä tyrkytä muille, ilmaisen vain omaa esennettani asiaan.

25. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Kun saa negatiivisiä tunteita, ei niitä saa laittaa piiloon, niitä on tutkittava ja hyväksyttävä ne ensin, sen jälkeen voi alkaa miettiä miten niistä pääsisi ohitse ja jollei pääse, antaa niitten olla ja yrittää mennä eteenpäin, ajan kuluttua negatiivinen tunnekkin laimenee jonkun verran.

Selvyyden vuoksi:

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri