Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Astral TV:n "auttaja"

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Soittaja, 07.07.2015.

1. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Tästä olen samaa mieltä.

Selvyyden vuoksi:
    OBS - Tämä on minun mielipide, ainoastaan vain minun. En sitä tyrkytä muille, ilmaisen vain omaa esennettani asiaan.

2. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Kun ihminen tuntee voivansa hyvin, silloin voi tutkia egonsa tuotteita ja ehkä karsia jotain pois, sillä ego on loppujen lopuksi hyvin itsekäs usein :)
    Sehän on itsensä kehittämistä jos uskaltaa olla kriittinen egolleen joskus.

Selvyyden vuoksi:
    OBS - Tämä on minun mielipide, ainoastaan vain minun. En sitä tyrkytä muille, ilmaisen vain omaa esennettani asiaan.

3. Soittaja Vierailija

Missä mä annoin ymmärtää, että pakenen negatiivisia fiiliksiä? Eihän mulla nykyisin oikeastaan muita olekaan, ikävä kyllä. Tai siis että en elä missään hyvissä fiiliksissä. Ja ehkä sillä, etten kestä tai osaa käsitellä niitä liian hyvin on jotain tekemistä sen kanssa, että olen tosiaan oppinut, että muiden negatiiviset tunteet ovat minun syytäni. Mutta siitä, kun Sidde nosti asian esiin oli heti arvaamatonta hyötyä. Aloin ajatella asiaa tosiaan siltä kannalta, että esim. minun äitini syytökset siitä, että hänelle on tullut paha mieli milloin mistäkin, mitä mun elämässäni tapahtuu tai siitä, millainen persoona mä olen, ei olekaan minun syytäni mitenkään eikä varsinkaan minun vastuullani. Niin silloinhan mun "peruspahastamielestäni" noin 50% tavarasta tavallaan tipahtaa pois, ellei enemmänkin.
    Eli suuri osa mielipahasta, mitä kannan mukanani johtuu siitä, että äiti on sanonut minun olevan vastuussa hänen tunteistaan ja totta kai mä olen halunnut (vaikka se on minuun sattunut ihan hirveästi kuulla tuollaista) koittaa saada äidin hyvälle tuulelle. Mutta kun se on yksinkertaisesti mahdotonta. Jos vaikka jossain onnistuisinkin, (tosin muuttuen eri persoonaksi joka olen, se on sen hinta, eli en tee niin juurikaan) äiti löytää heti seuraavan asian, jossa mä pahoitan hänen mielensä. Se lista on loputon.

Nyt aloin ajatella, että ahaa, en mä olekaan vastuussa sen kantturan mielipiteistä minusta. Enkä tunteista minua kohtaan. Kunhan teen oikein. Ja kun mä olen tehnytkin, ainoa vaan, että olen tämän masennuksen kourissa menettänyt elämänhallintani. Mutta paha en ole ollut koskaan. Äidistä pahaa oli jo se, etten siivoa tarpeeksi. No, ei se minua ole häirinnyt. Sitten hän käyttää lyömäaseena sitä, että muita häiritsee. Siinä vaiheessa mä alan masentua.

Miten tämä liittyy Astral TV:seen? Jotenkin niin, että huomasin tämän "auttajan" jotenkin ottavan puheeni itseensä. Hän varmaan pahoitti mielensä, kun kerroin, etten jaksa huolehtia perheestäni jne. Kuvittelin, että nyt hänen mielipahansa on mun syy, vaikken tajunnutkaan, miten se olisi oikeutettua, mutta kun mut on kasvatettu niin, että se nyt vaan on, niin... Mutta Sidde tajusi tämän ja sanoi avainsanat. Ihan mahtavaa.

4. Soittaja Vierailija

Reklamoin eilen aamulla heti Astral TV:seen sähköpostilla ja tänään sieltä soitti hyvin asiallisen kuuloinen mieshenkilö, joka halusi kuulla mitä on tapahtunut. Hän sanoi, että he nauhoittavat puhelut (onneksi!) ja halusi kuulla minun versioni tapahtuneesta. Kerroin sen hänelle ja sanoin, että kuunnelkaa todella se nauha, että onko tällainen palvelu tavoitteidenne mukaista. Hän sanoi että he kuuntelevat ja palaavat asiaan loppuviikosta tai ensi viikon alusta. Jes! Olen hyvilläni nyt. Tuli kyllä niin todella paha mieli ja on mukavaa, että minua ainakin haluttiin kuulla asiasta. Kyseisestä asiantuntijasta ei ole kuulemma aiemmin tullut valituksia. Noh, pelkään pahoin, että osa soittajista ei edes ymmärrä tulleensa tylytetyksi ilman omaa syytään. Tai en tiedä, mutta joka tapauksessa ei tapahtumaa voi selittää, se pitää kuulla ja onneksi heillä on nyt siihen mahdollisuus. Olisin tosi yllättynyt jos näkisivät toiminnan aivan asianmukaiseksi. Jään odottamaan heidän vastaustaan.

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    mitä oon astraL tvtä kattonut siellä on parhaimmat nökijät ja ennustajat monia tunnen jopa messujen kautta joiden kanssaa oon jutellut mutta samaa mieltä ei oo mitään j'ärkreä soitaa ku kerran kysellä saada siitä riittäv'ästi informaatiota ettei tsrvi soitaa toidste sillä on tajuttava että , tulevaisuus on alati muuttuva ja joskus joillakin henkilöillä tulevaisuus on niiin miittuva että ei edes näkijä pysty vastaamman siihenkun ympäri pyöreitä vastauksia .
    ei kosmoksessa ole samalla tavalla aikaa josta näkiujät saavat informaatíonsa ennusytus tai selvänäkeminen memee kuukausien tai jopa vuoden päähän ei mitään järtkeä soittaa heti uudestaan vaan pitennän ajan päästä soittaa .
    mua huvittaa se että kysytään asoita onko hän se oikea onko minulle tulossa se oikea näkijäöitäkin huvittaa oikeasti monia se m mutta he vastaavat sihenkin jos sitä kysytään . Musta henkilön pitäsisi itse elää elämää bailata tanssia käydä ulkona ei se kulta mitään tekemättä syliin tipahda . Pitää olla aktiivinen tai vaikka deittallla netissä seuran haku deitissä . Ja jos löytöä jonkun elää eelämää kysymättä bäkijöiltä onko hän se oilea vai ei huvittavaa .Sekin huvittaa naiset valittaa että ei löydy ravintolaaa kunnon miehiä silloiin kun nitä on jopa jeditunikassa ja jedibootrseissa tarkolla ei noteerata laimkaan otetaan joku kourija sen sijaan kainaloon . Sitten hetken päästä huomataan että ´, olaan mustasukkaisen Sith Lordin kainolossaa josta ei niin van pääse irti , joks hakkaa ja pahoinpitelee ja pitää toisesta kinni vaikka pelolla. me jedit emme opeta hyväkdymään negastiividuutta seon helpolla sithin tie me opetame ystävystymään eri tunteiden ksanssa siten ne muuttuvat , vihan tilalle tulee rauha tyyneys ja harmonia anteeklsi anto , raivon tilalle tulee rauha mmaltillusuus , tyyneys vahva valonvoimanväkevyys ja anteeksi anto . Surun tilalle tulee tyyneys harmonia ja anteeksi anto, katkeruuden tilalle tulee rauha m tyyneys harninia ja anteeksi anto ,pettymyksen tilalle tulee rauha tyyneys harmomia . , himon tilalle tulee rakkaus valoon pehmeä hellyys , rauha tyyneys, .

tämän asian käsittely teksisi hyvää kaikille eio tunne vaan rauha joka pitää sisällään kaiken positiivisen ei kuolemaa ib vain voima ,pelon tilalle tulee valppaus vaiston kautta tyynesti. Tunteet muuttuu näin kun ystävystyt eri tunteidesi´ kanssa ja lähetät pois niin löydät buddha minäsi jediminäsi , / mielenrauhan ja pelotomuuden eli maalattian ja graniitin tällööin tiesi on henkinen on vakaa tyyni valonmaantie

t. Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

ps aloittajalle vielä sanon metsällä järvellä autiomaalla on yksipiirre se auttaa rauhoittumaan ja täydelisen mielenrauhan löytymisessä anataa vooimaa ja voiman tyyntä väkevyyttä.

VOIMA OLKOON KANSSANNE
    PS

aina jos tunnet että energiaasi koitetaan viedä voit tehdä jo aamulla tai milloin vaan ympärillesi energia panssarin sen voi jopa tehdä niin vahvaksi ettei edes auralle pysty astumaan jos haluaa . tehdä suojapanssari meditoiden ajatellen energia panssaria ympärilläso siin se tulee ympärillesi minuutin meditaation aikana.

6. jaerag Vierailija

Tuo on niin sanottu huijarin vasta-argumentti.

Selvänäkijä on ihminen, joka KYKENEE näkemään tapahtuvan tulevaisuuden siitä riippumatta mikä muuttu ja mikä ei. Ennustaja on ihminen, joka ottaa sieltä vain yhden mahdollisen skenaarion ja tarjoilee sen sitten asiakkaalle ja senkin ne usein näkevät väärin, kun eivät viitsi huoltaa taitoaan tai kehittää itseään eteenpäin.

Selvänäkijöitä taas on maailmassa niin vähän, että on ihme, jos sellaisen löytää ja sitäkin suurempi ihme, jos hän suostuu antamaan ennusteen. Mitä luultavimmin hän vain opettaa ihmisen itsensä näkemään ja tekemään itselleen sellaisen tulevaisuudne kuin haluaa.

sillä ei ole mitään merkitystä että kosmoksessa ei ole aikaa. Tässä maailmassa on aika.

7. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Selvänäkijät näkee toisen paremmin kuin toinen toisen korkeimman minän kautta yhdistäen siihen myös ennustamisen tulevan näkemsen tien kyllä tulevaosuus on ´niin alati muutuva ettei edes selvänökij' voj sitä nähdä .

Ja selvänäkijä saa informaatiinsa valonkansoolta eili tieto tulee siis valonalieneilta jotren se voim heittää paljonkin ajassa jopa selvänäkijälä .

Yodan sanoin tuleivaisuuson alaiti muuttava ei jedikään voi nähdä tulevaa tsrkasti siinä Yoda olioikeassa auttaa hän pystyi leiaa han soloa landoa muta ei hän vaan artuu dituu leian piti pelestaa luke itseasiassa . Vaikka Yoda on mahtava selvänäössä tätä hän ei pystynyt sanomaan .

Tässä on hyvä pohja musta myös maan selvänäkijöihin ja ennustajiin vaikka näkee pitkälle ei voi varmuudella tietää tulevaa koska seon alati muut´tuva elämän voiman suhteen Obi Wan Saoini Gion Jinn Ginille aavistan pahaa tähän älä keskity huoliisi m Obi Wan mutta Yoda kehotti näkrmään tulevaan, Quin Jinn Gon ei elävänvoimen kustannuksella huomoi tämä elävä hetki . Obi Wan mitä kauppaliiton neuvotteleut sujuvat. Quin Jinn Gon kauppaliiton väki on pelkureita neuvottelut ovat lyhyet .

Hangaarissa paon jälkeen Obi Wan mestari sinä olit oikeassa neuvottelu oli lyhyt niitä ei edes käyty . Tämä on jedin mielestä selvänäköä ja enuustamista parhaimmillaan , tätä se on jediuööeä työssä oikeyden kunnian ja rauhan turvaajina missä tahansa liikummekin realimaailmassa selvä näköisys ja ennustaminen . tämä on myös hyvä lähtö kohta maan muiden selvänäkijöiden ja ennustamisen maailmaan .

tärkeää on myös muiistaa selvänäössä tai ennustamisdessa se että ei saa antaa fiilisten vaikuttaa näkemiseen muuten tulevaisuus vääristyy elävä voima on tärkeä huomioida selvänäössä sekä ennustamisessa jos ei sitä huomoii siollooin näkijä tekee virheen.

t. Kars >Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE

8. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Mikäli tulevaisuus olisi täydellisesti tiedettävissä kumoutuisi teoria korkeamman lähteen evoluutiosta ja sitä kautta poistuisi funktio elävien tuomalta lisäarvolta Jumalalle.

Selvänäkijöissä ja ennustajissa mielenkiintoisempaa näyttäisi usein olevan heidän henkinen yleistasonsa, kuin nämä akashiset kanavoinnit/kirjastokäynnit itsessään. Kyse on melko suurista kyvyistä normaaliin verrattuna. Nämä ihmiset eivät elä ihan mitä tahansa elämää. Heillä on paljon mielentilaa, liikkumavaraa ja elämänhallintaa hyppysissään. Jotkut yrittävät sanoa, että alalla on paljon ympäripyöreitä feikkejä. Tuskin on, mutta kyllä siellä on paljon sellaisia, jotka hallitsevat vain pienehköä osa-aluetta ja haluavat tulla markkinoille.

9. jaerag Vierailija

No ei yllättänyt ettei Kars TAASKAAN osannut lukea. ... ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

10. vastauksena Vierailija

No nähdäkseni on näissä että henkisissä lahjoissa on kyse lahjoista, joista ihminen ei itse voi täysin päättää. Ihmisellä on saattanut, tai saattaa yhä olla lahja näkemiseen/profetointiin jne, mutta ihminen ei itse päätä siitä, milloin hän saa tietoa, tai kauanko hän saa pitää lahjansa, kuinka puhdas kyky hänellä on tai miten sen luonne muuttuu.
    Saattaahan olla että näkijäksi ryhtynyt ihminen on matkan varrella menettänyt kykynsä, tai sekoittanut sitä lukemattomilla eri tavoilla esim ansaitessaan sillä elantoaan tai sotkeentuessaan vaikka tarotteihin. Ei ehkä saa televisiossa ennustaessaan näkemystä ja sitten täytyykin keksiä ympäripyöreää psykologista jaskaa vastaukseksi.
    Ihmisen tulee etsiä Jumalan valtakuntaa ja pyytää armolahjoja, ei kehittää niitä itse hyötymistarkoituksessa tai kunnianhimossaan. Olemme täällä palvellaksemme toisiamme.

11. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Tavallaan ei - tietoisuuden alkuperä on hyvin korkealla ja
    edellyttää yhteistyötä korkeamman tonavansa kanssa - multakin sulkeutui jalkojen pääenergiakanavat, mutta nyt ne tuntuisivat taas avautuneen.

Omalla päivittäisellä toiminnalla voi vaikuttaa, samoin kuin harjoituksin. Korkeampi itse loppujen lopuksi ajattelee omaa parastasi (sen puitteissa, kuin mahdollista) ja toimii sen mukaan kun katsoo asioiden olevan oman kehityskulkusi ja muun maailman kannalta tarpeellisia. Toiset voivat saada ennustajanlahjoja helpommin sen takia, että maailmassa tarvitaan jokunen ennustaja. Usein heillä on kuitenkin karmista historiaa sen suhteen, että ovat ennenkin elelleet astraalikeho enemmän irrallaan fyysisestä vaunusta. Muistan itse kerran kun kysyin korkeammalta itseltä psykoosissa, että jatkuuko tätä (herkkua) vielä pitkään vastaus oli "Jaa.... vaikea sanoa.... taidat itse haluta olla tuollaisessa tilassa".

Quotataan tämäkin:
    Ihan mahdollista. Ei kuitenkaan ole helppo ilmoittautua näkijäksi. Keskivertoihmisen on ihan mahdoton ajatus ruveta pitämään selvänäkijä -puhelinpalvelua. Monella on jokseenkin sairas huumorintaju, mutta silti kynnys on sen verran korkea, ettei alalla varmaan ole paljonkaan puhtaita 'trolleja'. Muutama naiivi ehkä, mutta he lopettavat kyllä samantien kun tajuavat mitä ovat tekemässä.

Itse olen katapulttina mennyt unien kautta divinity tasoille. Yleensä lähtö on tullut kesken muun unen. Jumalaa lähestyttäessä elämä on äärimmäisen eläväistä ja sykähdyttävää. Kaikki kyvyt on kuitenkin hyvä merkki, mutta helposti siinä jää se kokonaisuus huomaamatta, mitä se spiritualiteetti oikeasti on. :D:D:D:D:D

12. vastauksena Vierailija

Niin, kyllä päivittäisellä toiminnalla ilman muuta vaikuttaa: asenteillaan, toiminnallaan, nöyryydellään, siihen mihin keskittyy. Sitähän se arkinen elämä on ja mm. näitä ovat arkisen elämän työkalut. Sillä jolla on, sille annetaan. Sillä jolla ei ole, otetaan pois sekin vähä mitä hänellä on ;)

13. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Arkielämä kiteytyy sosiaalisiin valmiskuviointeihin, eikä kykyjen heräämiseen, joten meillä ei ole kovinkaan paljon tietoa tai opetusta henkisyydestä arkisella tasolla.Arjen työkaluja toki elinpiirissämme silti tarvitaan.

Kysymys on siitä miten paljon arkea ymmärtää ja miten pystyy tekemään oikeat kaistanvaihdokset sosiokulttuurisessa puristuksessa. Henkiset kokemukset ja edistysaskeleet ovat kuitenkin lähtökohtaisesti merkkinä siitä, että jotakin menee silloin oikein.Väärin eletty päivä ei tuota illalla toivottua lopputulosta.

Elämme hyvin hienojakoisessa maailmassa, pienten asioiden ja valintojen äärellä. On helppo ruveta omavaltaisesti luomaan rikkinäistä ihmiskuvaa, mikäli ei ymmärretä dualismin olevan opillista hienojaosta laajoista henkitoreista.

14. vastauksena Vierailija

Arkielämä on henkisyyden ilmentymää: sen ilmentymää mitä ymmärrämme ja miten sen kanssa toimimme. Mitä pidemmälle pääsee, sen lähempänä on Jumalaa, sitä pienemmäksi oma itse tulee, sen suuremmaksi Hän.

15. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Arkielämä on niitä kuvioita, joita toteutamme harmauden vallitessa. Se ilmentää kyllä henkistä tasoamme. Korkeimmilla tasoilla arkea ei ole. Se on jotain muuta. Toisaalta kaikki on siellä, mutta siinä omassa muodossaan. Jumala ei laske sisään arkiolentoja, vaikka he maksimoisivat arkensa.

Eben Alexanderkin ihasteli NDE-kokemuksessaan korkeampia olentoja, kunnes ymmärsi, että hänen on palattava vielä arkeen.

16. vastauksena Vierailija

Jaa. No, minä pidän omaa arkeani mielenkiintoisena, rikkaana, värikkäänä, hengellisenä ja suurena ilona. Siinä suhteessa olen onnellinen.

• Tykkään Tykkään x 1
  17. vastauksena Vierailija

Mitä Eben Alexanderiin tulee, hän sai vain rikastuttavan kokemuksen, jonka kanssa sai mennä aineeseen jakamaan kokemukstaan. Ei se vähentänyt arjen arvoa, luultavasti päin vastoin.

• Tykkään Tykkään x 1
  18. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Odotan kosmisia ulottuvuuksia.

19. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Kyllä hän sai parempaa kokonaiskuvaa aiheesta, mutta edelleen hän on painottanut sitä, ettei ole korkeampien olentojen tasolla. Tässä on juuri se ristiriita, minkä arki tuottaa. Mun ei tarvi mennä kun kysymään mentaalitasolta Reginaa niin saan näytteen mitä on hyvä tavallinen elämä. :)

20. vastauksena Vierailija

Miksi? Olen kontaktini saanut, enkä ole niistä nykyään kiinnostunut. Minulle olennaisempaa on se, miten elän maallisen elämäni. Kuinka palvelen Jumalaa ja lähimmäisiäni tässä ja nyt.

21. vastauksena Vierailija

Ei tietenkään ole korkeampien olentojen tasolla, hän on vain saanut kokemuksessaan suuren lahjan elämänsä ohella. Näillä lahjoilla hän saattoi tuoda maailmaan tietoa elämän eri ulottuvuuksista.

22. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Minä olen saanut kontaktia niin korkealle, ettei sieltä enää palata.
    Minulla ei ole niin pohjatonta kiinnostusta maalliseen, materialistiseen elämään, koska olen sen vaiheen läpikäynyt.

23. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Eben on nähnyt korkeammat olennot ja tuo tietoa maan päälle mikä on.... hyvä asia. Siinäkin mielessä, että ihmiset saavat tietää olevan jotain korkeampaakin. Mutta tullakseen korkeammaksi olennoksi jokainen joutuu lopulta hylkäämään arkiset asiat. Ei Eben siitä puhu, koska ei hän sitä ymmärrä. Muuten hän ymmärtäisi korkeampiakin olentoja, joita hän nyt kykenee vain ihastelemaan.

24. vastauksena Vierailija

Hyvä. Sitten osaatkin antaa toisten ihmisten kokemuksille niille kuuluvan arvon :)

• Tykkään Tykkään x 1
  25. vastauksena Vierailija

Jaah, tullakseen korkeammaksi olennoksi.. en usko että ihminen pystyy tekemään jotain tullakseen korkeammaksi olennoksi. Kaikki aikanaan, jos niikseen tulee. Sitäpaitsi olen ymmärtänyt, että enkelit ovat esimerkiksi oma lajinsa. En minä kisaaksikaan pystyisi tulemaan, vaikka pidän sitä hienona lajina.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri