Hae Anna.fi-sivustolta

Astral TV:n "auttaja"

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Soittaja, 07.07.2015.

1. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Osaan antaa, koska olen tutustunut ihmisiin. Naisiinkin. Onhan mullakin super-upea elämänkokemukseni tässä elämässä; vinhoja käänteitä ja kokemuksia riittää. Ja nämä kokemukset, joihin olen ollut useinkin myötävaikuttamassa on muuttaneet mua inkarnaation aikana aika paljon. Rakastan tätä maailmaa. Ja näen paljon. En tosin kaikkea.

Nykyisin olen mentaalidimensiojohdatin, joka hakee oppia henkisemmältä kannalta. Olen tullut vaatimattomammaksi. Toki myös kärsin siitä, miten kaukana olen tavoitteistani. En ole hylännyt maanpäällisiä asioita kuitenkaan. Käyn välillä kirkossa ja myöskin tuen/autan ihmisiä tai toisinpäin. Nytkin olen lähdössä tankille ja mietin jos kävisi myös kirkolla. Ehkä en kuitenkaan viitsi.

2. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Ei sitä voi tulla ohituskaistaa pitkin - silti on eri asia ymmärtää, kuin vain ihastella.

Olen tavannut enkelin. Oli erittäin upea kokemus muuten. Eläimeksi en usko enää syntyväni. Vaikka moni varmaan luulee, että synnyn seuraavassa elämässä hyttyseksi. :)

3. vastauksena Vierailija

On varmasti ollut upea kokemus kohdata enkeli. Olisipa itsellänikin moinen etuoikeus. Mutta ehken sitä kuitenkaan toivo, sillä olisin ehkä todella pulmallisessa tilanteessa jos sellainen ilmestyisi. Mukavaa päivää deebsteri

4. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Olen TAVANNUT lukema´ttomia enkeleitä eli valonalieneita ja josd tarkjkoja ollan jedsksi eli valonalienenkelikdi valitaan cain valonalieneeisata sopivbimmat mun mestarit on Harmaat j Plejadit mm plejadirt on telepaattisersti todsenneet 10 00o vuoden päästä ihmoistä on tullut kehitrykeen myötä valonalieneuta eöi mitä se tarkoittaa sitä että laji pysrtyy hetkerssä muuttamaan iotsesnä energisewkai ja takaisin fyysiseksoi se on heille yhtä helppoa ,kumeile ruuan laitto , tähän ihimiaskuntakin aina korkreamöpiwn ja korkeampiwn ja voimallsidtebn skywealker sukupolvien eli aliensielu sukupolvien myötä tulee påystymäänm yhtä helposti joakia en valonkansa on kehittynyt ihmisten kaltaissodta sukupolvien kehityksen myötä ja heistä vain lahjakkaimmat jka soveltuvimmat valitaan tyaivaalliseen Jedikokouklutukseen joista tulee be Jedisoturit eli enkelit taivasmaailman yhteisön tosista tilee rivisotilaita ja alusten tährtiristeilijöiden lentäjiä joita maan perus väki kutsuu ufoiksi . maa on 10 000 jedisukupolven jälkeen maan valonalieneita .

t. Kars Jedimestasri Jedisoturi alien olemkseltaan Heradesianvalonlohiköörne Valonkasojen kristallipallon nettii
    Iisis jumalatar on mun henkioopas yksi mestareista pegasuksenvalonkansalaisena

VOIMA OLLKOON KANSSANNE

5. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Oma enkelikokemus suurin piirtein tällainen:

Olin jokin aika ennen sitä saanut ensimmäisen yliluonnollisen (muun) näkykokemuksen.
    Kävin lukiota. Sitten yhtenä yönä heräsin varsin pirteänä, jo nukkuneena. Olin kyllä väsynyt, muttei unettanut erityisemmin - tiesin kyllä että saan vielä unta, kunhan jään makoilemaan.

Katselin silmänurkista ja totesin, että on vielä pimeänaika. Sitten avasin silmiä vähän enemmän ja tunsin oudon hypnoottisen vedon oikealla puolellani, sängyn vieressä lattian yläpuolella. Huomasin, että koko paikka kylpi sinisessä sumussa. Siis aivan sinisessä, vaaleansinisessä fosforin hohtoisessa sumussa. Ja se oli aitoa.

Mietin, että onpas kummallista. En ollut halvaantunut ja muutenkin pystyin liikuttelemaan itseäni. Sumu kerääntyi ja kerääntyi ja sitten käännyin varsinaisesti katsomaan oikealle. Ja huomasin tosiaan miten sumuista huoneessa oli. Sumun keskellä istui nuori ehkä 18 vuoden ikäinen tyttö.

Katsoin tyttöä ja se katsoi minua lankeamatta, tyynenä, kuin viilipytty. Ajattelin, että tuo tyttö ei ole mikä tahansa ilmestys. Se katseli minua valoahohtaen suoraan silmiin, hiukan etäisenä ja päättäväisen näköisenä, ja ihailevana. Hänen silmistään paistoi tietty armottomuus. Aloin miettimään omaa elämääni ja ymmärsin samalla, että hän oli tullut katsomaan sitä, noteeraamaan siirtojani ja toteamaan mitä olen tekemässä. Hänen katseensa muistutti jostakin sen tapaisesta, että olen isojen asioiden kanssa tekemisissä ja minulla on suuri vastuu. Hän katsoi minua, katsoi, katsoi, katsoi. Se oli hyväksyvä ja ihaileva, päättäväinen katse, mutta se ei antanut kuitenkaan armoa. Se ei päästänyt minua mihinkään. Se oli kuin ilmoitus jostakin ja toteamus, ja samalla ihailun osoitus jostakin, mitä olin tekemässä. Kun katsoin enkeliä sumussa se purjehti etanan vauhtia vasemman suuntaan. Se ei lähtenyt pois heti, se katsoi takaisin, katsoi, katsoi, katsoi. Lopulta sininen sumu ja enkeli katosivat. Aloin kokea voimakasta unentarvetta ja nukahdin.

Seuraavana päivänä mietin, että mitä ihmettä oikein tapahtui. :)

Last edited: 09.07.2015
  6. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Noin ilmestyy enkeli siloiin kun ei toinen vielä kulje soturin polkua no mä mä näen mestarini nykyään viitoissa jediviiyoissa valosapeli vyöllä puhumme todi pitkälle jedimrstarina eddtyneen jytiutsta ja hreoltä saan silloin tällöin uusia treenejä suur mestarin treenrejä joilla yhä kehittää taito´joa suur mestarina . Kars Skywalker Jedimestari ps tiedän että olet nyttemmin nähnyt valonalien jedit eli enkelit myös toisella tavalla . Mulle valonalienit on aina ilmestynyt viitoisaan paitsi Harmaat . Nykyään heiläkin on viitta päällä kun näen heitä . Mutta ekaan kertaan kun nöin Harm,aan ei olluty viittaa kun minut opastetiin treeni tehtävään jossa olin hetken ilman fyysisdtä kehoa ja palasin sen pienen hetken jälkeen takaisin fyysyusen kehon palatessa tunasin sähköiskun ja sitten heräsin . Siinä käytetään valtavasti voimaa kun palaa taikaisin kiineteeän kehoon tuntee sähköistin kehossa pienen

VOIMA OLKOON KANSSANNE

7. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Ashurana ja Regina, joita olen miitannut ovat korkean ethersis mentaalidimension entisiä maan naisia, ja suorayhteydessä valonsalamoihin ja jumaluuteen. Toisinaan heillä on jotain viittamaistakin, mutta ei kyllä aina ja kokoajan bile/tantravaihde päällä. Sebastian, joka asustaa samassa dimensiossa näyttää usein mulle matalalla äänellä puhuen paikkoja, siellä on mm. Suomen suurlähetystö ja lukuisia noitien rakennuksia. Aina joskus herättyäni vielä kuulen tyynystä Sebastianin matalaa mussutusta. Sebastian pitää mua tosi kivana tyyppinä, ja esim. on sanonut, että voin paskoa siinä maailmassa minne vaan jos huvittaa, et se on mun kotisaareketta. :)

Ashurana on todellinen taiteilijapersoona ja tantrailee, läimii
    kumppaneitaan sielläkin missä on paljon ihmisiä, ei mitään häpyä. Reginalla on vähän häpyä, jonkin verran moraalia, vetää takinliepeestä suoraan tai ampuu nilkan kautta seksisäteitä suoraan juurichakraan, kyllä orgasmi tulee nopeasti. Laihanhuiskea tavallinen, arvovaltaisen näköinen tyttö Regina on, ei erottaisi arjen ahertajasta jos ei olisi yhdistyneenä jumalan suunnitelmaan. Ei ole koskaan kehunut mua suoraan, mutta aina ymmärtää, että olen lähestymässä tuota maailmaa ja näyttää paljon juttuja.

Joskus oon tavannu myös omassa kehitysvaiheessa olevia noilla matkoilla. Se on ollu aika jännää kun ei olla tiedetty oikeen mitä pitäis tehdä, mutta aina on säpinää syntynyt. Harmi, ettei noista ole paljon muistikuvia/kerrottavaa, liian sekavaa tms.

Last edited: 10.07.2015
  8. Soittaja Vierailija

Hei, voisitteko perustaa oman viestiketjun noille mietinnöillennw? Haluaisin, että tässä letjussa keskusteltaisiin aiheesta, joka jotenkin liippaa aloitukseen, eli näkijöiltä saatu epäasiallinen kohtelu.

9. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Selvä pomo.

10. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    NÄKIJÄLLE SATTUNUT TODELLA TODELLA HUONO PÄIVÄ

Sitäähän t'ssö on koitdfytyu sulle selitää samallsa antaa syvällisiä neunoja .

eli no ehköä sulle ei oo tullut sellanen mieleen että jos näkijällä on itsellään ollut huono päivä yai ilta kotona tunteet tai keveeyt viiliukset oliso pitäisi jättää takaalsalle kun alkaa tekemään näkijän työtä no , joskus voi näkijällä jonku asiakkkaan kanssa k'äydä niin että oma olo huono päivä tai ilta heijastuu työhön rankemmin joslus se on , harvinaista mutta , joskus näin voi käydä ja tälööin kohtelu voi olla ramkaa se voi, ensinnäkkn heijstua ennestasmoseen näkemiseem tai siihen miten näkijä puhuu tai käyttäytyyy puheklimessa tai jopa telkassa , näkijäkin on ihnomen ja joskus näkijällä voi sattua niin huono päivä erttä , purkaa huonos oloaan töissä jopa telkassa puhelimessa . tämä on toden näköisin selitys asialle . Näkijä purki omaa huonoa olooaan sinuun . Heidän ei pitäisi niin tehdä mutta hekin on ihnisä iinhilimilsiä ja heilläkin voi joskus olla niin huono päivä että , se purkautuu töissä näkijän töömmöienä päiv'nä pitäiusi pitää vapaata töistä ,. ,Mutta työnantraja ei ymmärrä selitysdtä mulla on niin huono päivä että en voi tulla töihin tänään . Työn antaja subi nelonen ym ei tajua sitä että , se huono pöivä voi heijastua töissä ennustuksissa tai jopa , jossain tilantesssa purkautua asiakkaalle . Täälläkin on ollut yksi tyyppi joskus kertomassa siitä että asiakkaana soittaessaan itse näkijöänä toidelle näkijällä tilanne käänty niin että itde auttoi näkijää hänen ongelmissaan ja muissa jutuissa . Eli tässä ketjussa olemme koittaneet auttaa oloasi ja omalla tavallamme ja selittää kokonaisutta .

ja tässä kiteytys näkijä purki sinuun töissä omaa huonoa oloaan he eivät sausi tehdä niin mutta , he ovat ihmisiä inheimmillidä ja ja heulläki on fiilikset siinä kun toisilla keveymmät kun tunteet mutta joslkus se voi silti todella huonon päivän kohdaslla purkautua asiakkaaseen , sama juttui kaupankassalla , heidän pitäisi olla ystävällidiä mutta joskus he voivat tuiskata asiakkaaalle kovastikin takaisin . Näin vcoi jodkus jopa käydä näkijölle näkijällä on vain saytanut todella huono päivä kotona ja Hän vain purki omaaa pahaa oloaan sinuun . Tiedän se ei edusta ammattitaiotoa nutta näknäkin on ihminen inhllimillinen ei jumala .

t. Kars Skyywalker Jedimestari Jedi Senesei ps täällä kriastallipalliossa joskus jutut tahtoo levitä pikkasen laajemmaksi koita kestää se on hyvin harvoja ketjuja jossa jurru ei leviä juttu levisi enkeleohin koska kaikki näkijät saavat tietonsa voimankaiutta kanavoinrteina valonalieneilta .
    ja kun valonalien maaaiolmaty ovat ajattomia niin siksi ajan kohta ei oo tarkka Nyt selostin asiaa joka on inhimmillöe en ja todennäköisinb syy aiaan näkijän todella todella huono päivä .

VOIMA OLKOON KANSSASI

Last edited: 10.07.2015
  11. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Toosalta nyt sait vastauksen kysymykseesi eikäkän tämä ketju voi nyt painua jo unholaan . miksi haukkua näkijöitä he tekevät tärkeää työtä .

12. Soittaja Vierailija

Joo, aivan, he ovat ihmisiä sen ymmärrän ja sen takia onkin nyt mielenkiintoista kun palvelun tarjoava taho (Astral TV, ei siis sub tai mtv) kuuntelee nauhan ja tekee omat johtopäätöksensä asiasta, niin saa näkijäkin palautetta omasta työstään niin minulta kuin ehkä heiltä, jotka ovat hänet sivustolleen palkanneet. On selvä, että siellä hän saa enemmän näkyvyyttä ja soittajia kuin yksin ollen.
    Ei minua tarvitse tässä ketjussa "lohduttaa" ainakaan sanoen, että tuollaista kohtelua pitää vain alistuen sietää. Reklamoin ja pelkäsin, ettei se johda mihinkään, mutta koska se otettiin vakavasti niin en joutunut alistumaan. Olen siitä ihan tyytyväinen. Jos olisin palvelun pomo niin antaisin luultavasti näkijälle kenkää, mutta vaikea nähdä, miten ulkopuolinen kuulija (eli se pomo) puhelun kokee.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Komppaan.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986

KERTAKAIKKIAAN HYVÄ KOMMENTTI!!!

15. Anna.fi-moderaattori Anna-moderaattori Ylläpidon jäsen

Saadut tykkäykset:
    10
    Hei,

Hienoa etta tämä aiheuttaa keskustelua, mutta muistetaan pysyä aiheessa.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Herra Jumala, olet siis tullut VAATIMATTOMAMMAKSI!!! Onneksi en tavannut sua ennemmin kun et ollut näin VAATIMATON kuin nykyään....

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c052.gif

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Mun mielipiteeni astral tv:n ja Ennustaja tv:n ja kaikenlaisten muiden tai hemmetin 0800 tai 0700 vai mitä numeroita ne on ennustajista on että olen hiton epäluuloinen noita kohtaan. Tästä saa suuttua jos haluaa. Mutta kuten joku sanoi, Suomessa ei oo mitään testiä tehty ketkä on parhaimpia ennustajia, joten ei voi sanoa että ketkä on. Jos joku väittää noiden olevan se on sen jonkun oma mielipide olkoot omasta mielestään miten mestari vaan.

Ja näkijä- ja ennustajapalveluita saa kritisoiada siinä kuten vaikka kaupan kassan tai kirjasontädin palveluita. Asikaspalveliojoita kun ollaan niin mikään "huono päivä" ei oo mikään selitys. Ja KETJUA EI TARVI KUOPATA, niinkuin Kars ehdotti. Hävettää tuo Karsin ehdotus. Jokanen joka arvostaa paranormaaleja kykyjä nimenomaan HALUAA että huonot kokemukset tuodaan esiin, jotta alaa voidaan parantaa.

Mä taisin puhua taas joidenkin mielestä tabuasiaa ja olen palstan pahis.:D

18. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    No myännän mä oon Jedimestar i selvänäkömne ja myös enneuien lahjaqn oomaava mä oo tavallaan tässä omien puolella eli näkijäijden he ovat hengenvoljiä poon useamien kanssa jutellet mm Seppo tanhua o mut kutsunut voima pä'iville se oli kuin henegenveljien tapaamominen jutttekin >Sepon ja muitten näkijöidfen samassa pöydässä se oli mahtaavaa .

Eli kyllä puolustan näkijöitä oon aiana hengenveljien puolella.

ps Soittajalle sanoisin soittajalle toivot kostoa jos toivot erotusta se vie pimeyteen anna anteeksi asia niin se ei vaivaa sinua enään.

Näkijä voi saada ehkä kevyen huomautukdsen ei muuta . Oppia asiasta itsekin pit'mään graniitista ja maalaittiasta paremapaa huolta .

t. Kars Skywalker Jedimestari

en toivo tän ketjun åpitkää yklhällä oloa sollä musta hengenveljiämme ei pidä haukkua . Tässä ketjussa oon pyrjinyt puhumaan n'äkijöiden asiaa selittäen kuten edelliessä kommentissa . en todellakaan toiovo tämän ketjun pitkää ylhäällä oloa vaan hybin lyhyttä ehkä muutama päivä tai viikko.

VOIMA OLKOON KANSSANNE

EI KOSTOA VAAN RAUHA JA ANEEEKSI ANTO

19. Soittaja Vierailija

Itse olen saanut apuakin sieltä, en ole joutunut koskaan pettymään. 3 kertaa olen aiemmin soittanut. Olen käyttänyt kuten taisin mainita, sellaisena itseterapointivälineenä, kun mulla on just nyt paljon juttuja meneillään itseni kanssa todellakin. En varmaan "tavallisena aikana" heitä edes tarttis mihinkään. Maria Nylgün on ihan hämmästyttävä, pelkkää hyvää sanottavaa hänestä. Mutta on ihan totta että parempi ehkä ois, ettei soittelis, mutta tavan terapeuteilla menee oikeasti tosiaan usein enempi aikaa tajuta, mikä mulla on, niin tykkään kun näissä mennään usein todella suoraan asiaan. En tiedä sitten miksi, henkimaailman hommia vai mitä :) Mutta terapioissa olen käynyt niin paljon, että nämä ovat sen vastapainoksi kun en ole sopivaa terapiaa löytänyt, sellaisia, mitkä sopii nyt sen jatkoksi mulle juuri tällä hetkellä. Enkä ole niin varma, että enää tarttenkaan terapiaa. Aika paljon asioita avautuu ihan vain elämää elämällä.

20. Soittaja Vierailija

En kostoa halua, vaan siksi erottaisin itse tuon henkilön, että hänen toimintansa meni minusta niin paljon metsään siitä, miten itse ajattelen palvelun olevan, enkä haluaisi että sitä vahingoitetaan millään lailla. Luottamus siis olisi mennyttä, siksi erottaisin. Mutta sanoinkin vain, että jos minä olisin tuo pomo, enhän mä ole, enkä tiedä miten toimisin, jos olisin hän, jolle se puhelu ei osunut.

Ei kaikki erottamiset ole kostamista. Työntekijään voi mennä luottamus muistakin syistä. En väittänytkään, että uskoisin heillä menneen. Mutta mulla meni.

• Tykkään Tykkään x 1
  21. Soittaja Vierailija

Näyttää huonolta saada asia sovittua niin, että olisin tyytyväinen. He kuuntelivat nauhan ja myönsivät, että kohtelu on voinut olla "hieman loukkaavaa". Olisin saanut soittaa heille 2 kertaa uudestaan, niin että ensimmäiset 3 minuuttia ovat maksuttomia! Oliko se vitsi? Aivan kuin maksaisin heille kymmeniä, melkeinpä parisataa euroa siitä, että saan 2 x n. 10 e hyvitystä.

Koitin painottaa mielipahaa, jonka tilanne oli aiheuttanut, mutta ehkä kuvailussani on jotain vikaa, koska se ei tuntunut olevan tärkeää. Olisin halunnut kuulla, ettei tuollainen toiminta ole heidän toimintansa mukaista, mutta kissan viikset. Asiantuntijan pahoitteluja (välitettyinä) ei myöskään tullut. Sitten olisin saanut 45 euroa takaisin, mutta en edelleenkään sen ymmärtämistä, että tuollainen aggressiivinen ote jonka minä silloin yöllä sain on myrkkyä sinne soittaville.

Koska rahalla asiaa ei ratkaista, turhauduin heihin enkä näe enää pääseväni mihinkään sopuun asiassa. Siis heidän kanssaan. Itseni kanssa päässen, kunhan nyt pureskelen asiaa ja saamaani kohtelua.
    Tajusin ainakin sen, että on yksi asia, jota en kestä ja se on minuun kohdistuva aggressio. Pidän sen mielessä jatkossa, kun joku koittaa hallita minua sillä. Aiemmin olen vain kyyristynyt pieneksi, nyt en tiedä, mitä teen, mutta en ainakaan halua, että tässä maailmassa hallinnoivat aggressiiviset ihmiset kukkona tunkiolla -tyylillä.

22. nimetön Vierailija

olisit ottanut ne 45e. se, että teillä meni sukset ristiin ja koit kohtelusta huonona, ei merkitse sitä, että kohtelu on huonoa kaikille. joskus vain persoonat ei mätsää. ... ja jos auttamassa ei ole tullut huonoa palautetta muualta, niin eihän silloin voi antaa hälle potkuja. Ota nyt opiksi ja säästä rahasi parempaan kohteeseen. en halus vähätellä kokemustasi, itse olisin ollut tyytyväinen siihen rahaan ja tietoon, että sana on mennyt auttajallekin.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Jos agressio EI OLE ANSAITTUA, niin ei missään tapauksessa kyyristyä pieneksi, puolensa SAA ja PITÄÄ tuommosessa tilanteessa pitää. (Agressio ei ole ansaittua)
    Jos joku haluaa esmes hallita sua agressioilla tai kuten tossa nyt niin saat sitä ASIAKASPALVELIJALTA, sitähän noi Astral Tv:n hemmotkin on. Asiakaspalvelijan ei koskaan pidä agressiota käyttää. (Paitsi ehkä jos joku uhkaa heidän henkeä.)

Mutta siitä oon samaa mieltä ton yhen kans et mä olisin ottanut sen 45 euroo, koska se oli ees joku hyvitys. Soittelemaan en kyllä sinne tasan tarkkaan niillä alennuksilla tai vapailla tai mitä se oli olisi alkanu.

Joko sillä oli huono päivä sillä jonka kans olit kontaktis tai se oli näitä tasapainiottomia tyyppejä joita näillä keskustelupalstoillakin on ollut kaikenmaailman "parantajina" esiintyneet jopa nikillä tai muita joilla on jalat karanneet maasta. Tommosista ei oo muuta kuin haittaa.

Mulla itellä on kokemusta yhestä "parantajasta" joka esiinty sillä nimellä ja kieroin keinoin pääs näpelöimään munkin energiakehoa, jonka eräs toinen plus korkeemmat auttajat sit paljasti ja teki lopun. Eli saa oikeesti olla tarkka minkämoinen tyyppi se on jonka parannettavaksi ittes annat. Se voi olla valotyöntekijän huntuun piiloutunut mustan magian harrastaja tai semmonen joka ei raukka tajuu ite käyttävänsä mustan magian keinoja, luulee olevansa valotyöntekijä. Ja hänen jekkuun menee kaikki kehuille persot, jotka luulee olevansa mestareita.

Last edited: 17.07.2015
  24. Soittaja Vierailija

Suoraan sanottuna vituttaa koko asia nyt niin paljon, että en todellakaan ota heidän pieniä rahojaan ja anna heidän kuvitella, että ovat tehneet minkä voivat ja mä halusin rahaa. En halunnut rahaa, halusin asiallista kohtelua ja kun en saanut, valitin ja kun en silloinkaan tullut kohdelluksi oikein niin en ala sopia asiaa itselleni epäedulliseen suuntaan. Jääköön niin, että he loukkasivat minua osaamatta korjata asiaa ja minä työstän tämän loppuun itsekseni. Se on minulle paljon arvokkaampi oikeus mulle (saada arvostella heitä kuten tahdon) kuin 45e. Olen katkera, mutta sinne ei keskimäärin onnelliset ihmiset soittele aamuyöllä kello puoli neljä. Luulisi heidänkin sen tajuavan ammattitaidollaan, että siihen aikaan ei tylytetä soittajia eikä suhtauduta heihin koskaan aggressiivisesti! Itselläkin asioita aggressiivisuuteen liittyen, mutta mä en teekään työkseni parantajan hommia.

• Tykkään Tykkään x 1
  25. nimetön Vierailija

miten sinusta olisi yrityksen pitänyt toimia, jotta olisit tuntenut tulleesi kohdelluksi oikein? mitä muuta he olisivat voineet tehdä kuin tarjota hyvityksenä rahaa ja kertoa, että reklamaatiossasi olisi jotain perää?

tiedän, että tämä voi nyt kuulostaa yrityksen puolestapuhumisena, mutta en heitä puolustele, suhtaudun hyvin jyrkästi tuollaisiin ,maksullisiin linjoihin ja minusta sellaiset voisi kieltää lailla ettei ihmiset tuhlaa viimeisiä rahojaan täyteen humpuukiin ja pari kertaa olen lähetystä katsellut ja sen perusteella, jos olisin pomo, antaisin kenkää kahdelle "näkijäll", ihan siitä syystä, että he vaikuttavat olevan erityisen kahjoja. Mutta koitan ymmärtää vain sitä, että mitä ihmettä niiden olisi pitänyt tehdä?

ja minusta on hyvä, että otit asian puheeksi, tuollaiset auttajalinjoille soittelut ovat aika noloja asioita eikä ihmiset halua leimaantua sellaisten palvelujen käyttäjiksi; siitä syystä on ihan hyvä, että uskalletaan puhua, vaikka sitten netissä, siitä, että mitä tehdä, jos auttaja käyttäytyy huonosti.

ja katkera saat olla ilman muuta. Ei kukaan halua, että jos on pahassa mielentilassa ja hakee siihen apua, niin saakin jotain muuta ja joutuu itse vielä maksamaan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri