Hae Anna.fi-sivustolta

Astral TV:n "auttaja"

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Soittaja, 07.07.2015.

1. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    anna asia anteeksi katkeruus vie sinut voimanpimeälle puolelle varjoihin muutut itse sitihiksi anna anteeksi älä haudo vihaa se vie pimeyteen anna anteeksi niin oma olosi helpottuu siitä .

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KASNSSASI

• Tykkään Tykkään x 1
  2. Soittaja Vierailija

No olisin odottanut, että he tajuavat, miten hirveälle "palvelu" tuntui, kun soitin heille aivan vilpittömästi uskoen, että minua vähintäänkin tuetaan jos en ihmeisiin uskokaan, vaikkakin mulla on kokemuksia, että asioita, joita kutsumme yliluonnollisiksi todellakin tapahtuu, eli en dissaa aitoja energian välittäjiä tms. tehtäköön se selväksi. Ja jos tämä ihminen ei kykene auttamaan, niin lopettaisi puhelun jollain tavalla menemättä siihen, onko soittaja hänestä inhottava vai ei. Koin siis, että minua ja ongelmiani pidettiin inhottavina ja sen arvoisina, että mua voidaan kohdella huonosti.
    Olisin odottanut jotenkin tästä kiinni saamista. Olisin odottanut, että puhelun kuunneltuaan he olisivat jyrkästi tai ainakin jyrkemmin tuominneet sen, koska itse ainakin olin ihan sanaton, ei olisi haitannut kuulla, että olemme sanattomia tms. Itse en voisi pomona luottaa työntekijään, joka suhtautuu asiakkaaseen noin, olisin toivonut kuulevani jotakin siitä, että tämä on ymmärretty, etten voi luottaa heihin.
    Vaikea sanoa, mikä olisi sanallisesti auttanut, mutta jos taas rahakorvaukseen mennään, niin en ymmärrä, miksi he halusivat kun riitautin asian, että jään maksamaan heille palvelusta, joka ei vain ollut "riittämätöntä" (tyyliin pieleen mennyt ennustus, he he) vaan loukkaavaa ja melkein sai mut prakaamaan yksin vaikka hain apua? Ja luottamukseni kokeilla pettymyksen jälkeen palvelua olisi palauttanut 1 tai mieluiten 2 puhelua maksuttomasti heille. Sellainen korvaus olisi ollut erittäin hyvä.
    Mutta ehkä se on parempi, etten saanut näitä, sinne sitten edelleen soittelisin tasaisin väliajoin luottamukseni säilyttäneenä, vaikka oikeasti osa niistä työntekijöistä onkin satutätejä tai -setiä. Ehkä on parempi, että en luota ihan mihin tahansa, kunhan he vain sanovat: "olemme luotettavia".

3. Soittaja Vierailija

Jos esimerkiksi Stockmann tai Finnair oikeasti mokaa, tavalla jota ei ilmailulainsäädännössä hyväksytä tai Stockan omissa standardeissa, niin he osaavat palauttaa asiakkaan luottamuksen takaisin, ainakin useimmiten. Parasta on, jos asiakas melkein kokee sitten, että olipa onnenpotku, että he mokasivat, saa siis niin hyvän hyvityksen. Eikä sen aina tarviyse olla RAHAA, asenne on jo paljon. Todella paljon. En halua uskoa mieleni asioita yhtään vähemmälle toimijalle, ja siis korostan, että en ole onkimassa onnea, vaan tällainen mielipaha todella tuli, en olisi odottanut sitä ja puhelu loukkasi minua ihan aidosti. Ja tilanne harmittaa minua kyllä. Mutta mitä mä voin tehdä? Ei kukaan, kukaan soita ennustajalle, näkijälle, energiahoitajalle tms. Jos ei luota tähän. Se nyt on ihan saletti. Tai lennä lentoyhtiöllä, johon ei luota. Tai maksa palvelusta, jota ei arvosta jne.

4. Soittaja Vierailija

Ja vielä tarkennan tuota "onnenpotku, että mokasivat", siis jos oli epäillyt onko asiakkaana tärkeä, niin ei enää epäile yhtään sen kuprun ja sen kuprun korjaamisen jälkeen. Se on se tavoite, se, miten siihen päästään, on oma asiansa, enkä tarkoita, että se on vain raha.

5. nimetön Vierailija

Ok. Sen kyllä uskon, että puhelu loukkasi sinua aidosti, ikävää aina tuollaiset että asiakkaalle jää jälkeenkinpäin huono maku suhuun. Luulen, että kaikissa yrityksissä ei reklamaatio-osaston työntekijät saa ottaa jyrkästi kantaa asioihin vaikka ehkä kokisivatkin ja ymmärtäisivät asiakkaan pettymyksen.

6. Maria Nülgun Vierailija

7. Maria Nülgun Vierailija

Hei, sinä joka sait AstralTvstä huonoa palvelua. Laita minulle viestiä Facebookin kautta. Laita viesti yksityisesti ja tietoa kuka olet niin voin katsoa sinulle kerran ilmaiseksi haluamaasi asiaa. On kurjaa että sinulle jäi kurja olo tuosta puhelustasi jonkun asiantuntijan kanssa. Yst. Näkijä Maria Nylgün

• Tykkään Tykkään x 1
  8. Maria Nülgun Vierailija

Unohdin mainita ,että tämä viesti on nimimerkille "Soittaja" tarkoitettu ainoastaan tällä kertaa! :)

9. Maria Nylgün Vierailija

Apua! Hauskaa kun ei väsyneenä pysty kirjoittamaan nimeensäkään oikein Eli katso FaceBookista sivuni Näkijä Maria Nylgun kun lähetät viestin " Soittaja" Nyt

10. Laitetaanpas muutama fakta tästä "Astral-TV" hommasta:

Ensinnäkin, palvelun tuottaa LONDUN OY -niminen todellinen monialafirma (Y-tunnus: 25373559).

Kyseinen lafka/pulju/firma tuottaa USEITA rahastusohjelmia muun muassa "eurojahti", "Astral-TV", ja niin edelleen.

Yhtiön vastuuhenkilöt ovat:

Varsinainen jäsen: Juutinen Jussi Johannes
    Varajäsen: Rebocho dos Prazeres A Ludovico Ana Cristina

Lainattua (Kameran toisella puolella -nettisivu)
    " Eurojahdin studiot sijaitsevat Helsingissä ja Budapestissa. Londur on multikansallinen yritys ja se harjoittaa vastaavanlaista tv-pelitoimintaa kymmenissä eri maissa. "

ASTRAL-TV + muut ennustuskanavat: Jos meillä kellä tahansa on joskus vaikea elämäntilanne, niin joka kunnassa on edes jonkinlainen psyykkisen terveyden ryhmä/päivystys, jota kautta pääsee juttelemaan vaikka puhelimessa oikeiden asiantuntijoiden kanssa ja pelkällä puhelun perusmaksulla !

Tämä kaikki on netistä ihan ilmaiseksi löydettävää tietoa, ja toivottavasti ihmiset kävisivät etsimässä (googlettamassa) kunkin "palvelun" ennen kuin käyttävät, jotta kokonaiskuva näistä selviäisi

• Tykkään Tykkään x 1
  11. Niin.. Vierailija

Mitä tuosta piti selvitä?

12. Realismia kehiin Vierailija

Paljonkin, jos hörhöantennien sijaan käyttää järkeään.

13. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    vaikka ehkä plverlu tuottja ei ehkä ole hyvä on hyviä kyllä nuo monet näkijät ovat hyviä ja he tiet'vät erttä kukaan ripyydä usein näkemistä no palvelun tyuottaja no se ri ole ihan samalla linjalla mutta näkijät antavat suuntaa pitemmälle , he erivät odota ettätoonen soittaa pian uudestaan ei . Vaan ehkäenämmin pitkän ajan päästä .

14. Kars Kars Vierailija

Kars, älä lähde puolustamaan mitään epämääräistä puljua ja niitä "näkijöitä". Käyttäydyt nyt kyllä todella epä Jedimäisesti, pidä edes tämä kerta itsesi miehenä.

15. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Anteeksi vaan näkijät ovat jedien hengenveljoä on velvoliosuus puoludtaa niitä täällä ja oon stiina saharin fasebook ystävä voin kyllä vinkata myös stiina saharille että h'n tulee tänne puolustamaan näkijöitä myös näkijänä .
    Astral palstan näkijät ei ansaitse haikkujanne ne on liki jedejä ei sotureina mutta muuten täysin . toki puolustan hengen veljiämme tämä muutamiemn haikkuminen on todella ala arvoista meininkiä , he ovat paljon korkeampia sieluja kun te ja teillä on muka oikeus arvostella heitä näkökulmaan katsoen ei juuri ole . En vältt'm'ttä arvodsta kaikkea yrityydsen tyylejä mutta formaatti on hieno ja näkijät on hyviä kuten Facebook ystäväni Stiina Sahari ja monet muut . t KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

16. 188 Vierailija

No mutta Kars, etkö yhtään häpeä? Väität heitä sielultaan korkeammaksi ja sielultaan jedeiksi, ja paljon paremmiksi kuin kirjoittajat täällä. Etkö todella huomaa että samalla kun korotat näkijät muita paremmiksi ja alennat kirjoittajat, korotat myös itsesi muita paremmaksi.
    Sinä yhä edelleen korotat itsesi muiden yläpuolelle, vaikket sitä myönnä.

• Tykkään Tykkään x 1
  17. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    sanoin vain suoraa totuuden teille muille kirjoittajille olin jediveljeni yhdessä tilaisuudessa heidäbn vieraat kysy suoraan onko moonet niin tyhmiä sanoin eivät he ole tyhmiä monet muut ovat muulla tavalla lahjakkaita . lahjakuutta on monenlaista ja yhteiskunta tarvitsee heitä toimiakseen mutta he eivät ole yhtä korkeita sieluja kun me aliensielut.

18. Heko heko Vierailija

Jedit on sellaisia aliensieluja joilla on kusta pää täynnä ja paska tekee patoja siellä päässä. ;) :)

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Taisi vähän tavikselle totuus kilahtaa kommentista päätellen <ainakin me jedit plemme paljon teitä miuta korkeampiasieliuja me olemme olleet aikojen alusta saakka alieneita eri rotuina olemme todella korkeita alieneita muihin verrattuna . tulleet maanpäälle alienina tehtävä elämään muita auttamaan maan kosmista tasoa nostamaan:alien::D

20. Kars Kars Vierailija

Pyydäppä se facebook kaverisi Stiina Sahari katsomaan tulevana lauantaina arvottavan lottoarvonnan seitsemän oikein rivin ja laittamaan ne numerot tähän ketjuun nähtäville niin voitaisiin arvioida hänen hyvät näkijänlahjansa.

21. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Yksikään valonpuolen näkijä ei suostu katsomaan lottonumeroita se on itsekästä ja pimeänpuolen juttuja nora karma kjoiti sitä sithin tien kautta tehdä no sen teki aokannan myös eräs toinen taikuri sen teki voiman seurakset oli hänelle kovat molemille sillä lotto numrroiden katsominen suistaa pimeälle puolelle. Joka ikinen näkijä kieltäytyy moisesta heti moista jonkun edottaessa .

Kun voit edes ehdottaa , kertoo sinusta paljon ja lopeta välottömädsti se m,mun nimen matkinta keksi oma nimi itsellesi .

t. Kars Skywalker Jedimestari

22. Kars Kars Vierailija

Minä en sinun nimeä matki. Eihän kukaan näkijä mitään lottonumeroita katso, vain ja ainoastaan ovat sen takia katsomatta kun eivät he niitä oikeasti näkisikään, arvaamalla voisi yksi sattuakkin oikein. Mitä itsekästä siinnä olisi jos katsoisivat köyhälle kysyjälle ne oikeat numerot eivätkä tietenkään itse lottoaisi? Hehän silloin epäitsekkäästi auttaisivat sitä köyhää ja näin tekisivät pelkkää hyvää. Sinun ajatusmaailmasi ja kirjoituksesi ovat itsekkäitä ja kaiken lisäksi kuljet pimeyden polkuja, pidä lujasti kiinni tuosta taskulamppu sapelistasi että näät mihin astut etkä putoa syvälle helvetin pohjamutiin ja jää sinne jedipaalustasi kiinni.

23. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Huomaan kuinka kaukana olet meistä jedeistä jos tuo käyhälle katsomomrn on susta valonpuolen juttu ei oo voima ei katso sitä kelle lottonumeroita annetaan niiden antamionen kelle vaan on demomisten pimeyden voimein käyttöä tämän sai huomata noora karma ja dadid hohhelvild komkteettisesti dafif sai helövetilliset seurtaukset kun , hän yhdelle ennusti lottonumerpn oikein sithjin tiellä hän vaipui pimeyteen js sai mioljoonlta lotto numero pyyntöjä . Lopulta hän tuiskasi julkisuutyeen lausuinnon en anna enään kenellekä'ä'n lottonumeroita . Sen jälkeen hän vietti pitkään hiljaiseloa palasi muttei enään koakaan . tehnyt temppuja jotka ede,llyttävät sithintietä . Dacid on sanonut kaikille taikureille ääneen älkää ikinä ennustako lottonumeroita kenennlekä'än se suistaa pimeyteen , ja kyllä nooraki on ollut vaisu temppuijensa jälkjeen ennustuis juttu suisti hänetkin pimeyteen . Sem on kanssani samaa mieltä jokaikinen jedi on . Itse kuljen puhdasta valontietä' vakaasti ja kurinalaisesti .- Se on kurinalaista ja tarkkaa .

t. Kars Skwalker Jedimestari ps on törkeää että käytät enkeli nimeni etu osaa kahdesti et anssaitse käyttää sitä olet niin kaukana Jedistä kun olla voit .- Kars on nimeni myös kirkkaudessa aina ollut aina kun olen ollut alien alien maailmoissa joista oon tullut auttamaan maata pysyvästi . joka elämöstä toiseen kunnes maa on joku päivä 10 000 jediosukupolven jälkeen valonkansa siloiin olen maan valonalien jedi eli enkeli jedisoturi

24. syyslehti Vierailija

Astral-TV:stä vielä, että TV ruudun alareunassa lukee pienen pienellä, että kyse on viihteellisestä toiminnasta, joten en tiedä, miten viihteellinen ja vastuullinen sopivat yhteen, kun ihmisten ongelmista ei mielestäni saisi tehdä viihdettä ja jokainen soittaja on omanlaisensa ja toiset ottavat nämä näkijät enemmän tosissaan kuin toiset ja voihan heihin "jäädä koukkuun", mitä oikea asiallinen näkijä välttelee viimeiseen asti; toivoo, että asiakas pääsee omille jaloilleen. Näkijätkin omanlaisiansa. Ihmisiä vissiin hekin. Ei kannattaisi liikaa soitella mihinkään ennustelijoiden numeroihin. Kannattaa itse yrittää fundeerata juttuja ja päästä eteenpäin sillä viisiin. Tää on vain mun mielipide.

• Tykkään Tykkään x 1
  25. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    kysymys on suojasta ennen näkijöitä poliisit haastoivat oikruteen tämän tästä pienrstä joskus no siksi näkijät haluavat on mininnan koska sillöoin kun on kyse viihteestä ei kukaan ¨poliisi voi haadtaa näl,ijääö oikeen jos asiakasei ei oo tyytyvänen ennen tyytymätön asdiaskasd hasstoi näkijöitä oikruteen koska ei tasjua että elävä voima joka päätös vaikuttaa tulevaa ei edes jedi voi tietää tulrevaa tarkassti nykyään näkijät ym haluavat tämän suojan asiakas ei voi valittaa polikiisille koska kysymys on viihteestä se on suoja näkijälle.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri