Hae Anna.fi-sivustolta

Astral TV:n "auttaja"

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Soittaja, 07.07.2015.

1. syyslehti Vierailija

Noinhan se taitaa olla.

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Näkijöitä samoin kuin ketä vain asiakaspalvelijoita saa arvostella jos saa huonoa palvelua. Ja jokanen joka aidosti kulkee valon puolella haluaa kitkeä huonon palvelun, huijauksen yms. pois. Noitahan on, turha kieltää. Suuttuminen ja niiden syyllistäminen ketkä tuo esille saadun huonon palvelun ja suoraan sanoen näkijöiden ym. kritisoimisen, vaikka ihan syytä olisi kieltäminen ja huonon palvelun/käytöksen puolusteleminen merkkaaa vaan että sitä taidetaan olla lähempänä pimeää ku valoa. :)

Minä en luota yhteenkään ihmiseen jonka pitää tauotta jatkuvasti jankuttaa miten paljon parempia hän ja hänen poppoonsa on kuin muut. Noin jankuttava ihminen ei usko sitä itsekkään, jankuttaa ja jankuttaa koska haluaa saada itsensä uskomaan tuon asian. Homma on vaan niin että mitä enemmän kyesinen heppu sitä jankuttaa, sitä vähemmän muut sitä uskoo.:)

Sitä mieltä kyllä olen että en usko että tulevaisuutta voi ennustaa TÄYSIN VARMASTI, koska silloinhan ihmisellä ei olisi omaa vapaata tahtoa OLLENKAAN ja kaikki olis edeltäkäsin sovittu mitä tulee elämässä tapahtumaan, itse et siihen voisi vaikuttaa. Ihminenhän voi vaikuttaa elämäänsä ja eri ratkaisut vie eri teille, uskon niin, että ihmisellä elämässään on tietyt jutut mitkä pitää käydä tässä elämässä läpi, niihin mennään joko suoraan tai mutkien kautta riippuen omista ratkaisuista, siks osa mahdollisista ennustuksista toteutuu heti, osa pitkän ajan päästä osa ei ollenkaan. Ja siks muutenkin se on vaikeaa, (ennustaminen siis).

Mä henkkoht en luota pätkääkään minkään Astral tv:n, Ennustaja tv:n enkä minkään muun viihde-/rahastuspuljun puhelinennustajiin. Ja jos olisin ennustaja en tuommoseen menisi mukaan. Mulla on tämä oikeus sanoa ilman että mulle aletaan paasata ja huutaa.

Lisäksi ihmisissä, myös ennustajissa on niitä, jotka osaa käyttää hyväkseen kehulle persoja tittelinkipeitä tyyppejä. Nämä "näkijät" kun vähän näitä tyyppejä kehasee, niin sitten saavatkin kierrettyä pikkulillinsä ympäri.

Yks henkisyyden ja mestariuden merkki on musta se, ettei ole perso kehuille, ettei ole heti sulaa vahaa toisten käsissä kun vähän kehasee.

3. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Vesimies sinulla on ennakko asenne aika rankka olen tavannut monia ennustajia livenä jotka astralpalvelusaasa enustaa niillä on todella vahva voima voin sanoa että on taitavia ´Stiina Saharin kanssa juttelemme välillä myäs joskus Facebookissa voin sanoa hän on todella hyvä ennustaja kuten monet muut astral´vn ennustajat mutta , jos joku ei tajua sitä että oma päätös vaikuttaa tulevaan paljon eli elävä voima mäkään en eläisi jollen oisi nähnytr että jään auton alle enne unessa . Välitin sen kun tiesin asian ennakoon , elävä voima vaikuttaa tulevaan kuten Yoda sanoo ei jedikään näe tulevaa täydellisesti tuleva on aina muuttuva . Monet ennustajat korostaa myös sitä atralteevessä asiakkaalle elävän voiman elä'vän voiman omien päätösten merkitystä aina hyvinb usein.

Ja joskus on niin että selvä'nbäjkij'n ja ennustajan pitää ravisyella sanallisesti toista oon min'äkin jesdinä varjoista auttajana joutunut sanalliewati myös racvistrelemaan toista . Se selvänäkijän pitää tehdä jos on sen pauikka eräs ex tyttöystävä joka okli esx pimeyden neíto jonka pelastin pimeydestä hän sanoi myähemoin , kun h'n oli soittanut ennustakille he olivat sanoteet suoraan kuljet kohti pimeyttä muuta suuntaa vielä kun voit. Hän ei muuttanut hänen mielestään silloin ennustajat oli väärässä vasta , kun hän minun kautta pääsi valon puolelle ja hän myönsi , ennustajat oli oikerassa ja hän oli väärässä hän oli olevinaan kristitty mutta oli todella ylpeä pimeuden lordi neito .

tänä päivänä hän on jedimestári ja väkevä valon noita.

Eli joskus ennustajan pitää ravistella toista sanallisesti völillä kovin sanoinkin . Ei auttamimen ole aina pehmoilua , joskus se on kovaa puhetta pysäyttävää .

sanoin tässä ketjussa hyvin raskaalla sanan säöilällöä koská ennustyakien arvboimntyi meni todella ala arvoiseksi , jopa eräs ennusdta joka aikanaan kävi täällä kääntymässö ennen ennustaja palstaa sano , täällä porukka ei ymmärrä asoita arvostellaan sellaista jota ei tajuta , jóka on vierasta . Te arvostelette astral tvbn enneuskia no mä tuun aina heitä puolustamaan heitä vioi liki pitää jedi veljinä täysin . tulen aina puolustamaan omiani . tarvittesasa todella rankasti .

t. Kars Skywalker Jedimestari

4. Sivusta seuraaja Vierailija

Miten minä tämän näen on se, että Vesimies antoi vain oman mielipiteensä julki. Se, että sanoo asian niinkuin itse näkee ei ole aina ennakkoasennekysymys. Olet aika herkkä tuomitsemaan kaikki ne, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä.

Näin ollen tilanne on se, että jos Jedi ei pysty näkemään tulevaa täydellisesti sen muuttuvan luonteen vuoksi, ei "voimassa vahva" ennustajakaan siihen kykene, vaikka olisi minkälaiset Tarot-kortit ja kahvinporot heitettynä tiskiin. Eipä siis mikään ihme, että vastuuvapauslauseke sekä Astral TV:n että Ennustaja-TV:n ohjelmissa sanovat että ennustajien ennusteet ovat vain viihteelliseen tarkoitukseen.

Ei, ei ja ei... Ennustaja teki juuri sen mikä oli ennakoitavissa ilman mitään Jedikykyjä:
    Kaikilla "voimakkailla voimankantajilla" vaikuttaa olevan sisäsyntyinen peppukipuautomaatti, joka käynnistyy heti, kun joku ei ole välittömästi samaa mieltä kaikesta. Minulle sinä olet loputtomiin hokenut, että "rakasta mystiikkaa". Se ei ole vastaus. Se on kiertoilmaisu lauseelle "turpa kiinni, hyväksy kaikki mitä kirjoitan absoluuttisena totuutena ja hukuta minut suosionosoituksiin".

Ihan samaa muotoa tarjoaa "eräs ennustaja", joka sanoo että arvostellaan sellaista *jota ei tajuta*, *joka on vierasta*. On täysin tervettä olla epäluuloinen asioille jota ei ymmärrä. Se on henkilöstä itsestään lopulta kiinni kokeeko hän tarpeelliseksi ottaa asioista lisää selkoa ja jos ottaa, onko valmis siihen, että niitä vastauksia ei löydykään tai koko homma paljastuu vain metodiksi kupata tyhmiltä rahaa.

Siitä vain. Puolustamalla "omiasi", tarvittaessa "todella rankasti", vain määrittelee sinun ja edustamasi Jediakatemian samalle tasolle kaikkien "viihdetarkoituksellisten ennustusten" suoltajien kanssa. Näin ollen se tekee akatemiastasi ja Jedeistä myös "viihdettä". Ihan vain vääntääkseni tämän sinulle lejeeringistä: Tämä ei ollut kohteliaisuus.

Tasapainon nimissä minä puolustan puolestani niitä, jotka eivät epäröi epäillä ja julkituoda epäilyään kaikkien nähtäväksi. Se, miten "rankaksi" puolustukseni menee, on täysin sinusta kiinni.

Ole ystävällinen, äläkä ylitä rajaa.

5. ..... Vierailija

Uuvattavaa tappelua jälleen. Asiakas haluaa konkretiaa, kaipaa toista ihmistä, mutta saa tilalle apstraktiaa. Lannistus, luovuttaminen, toivottomuus, epäilen että lopuksi tyhjyys. Äänestä kuului.
    On pyhiä asioita mutta sitten on konkretiaa, kumpaa tavis haluaa. Oppia ja saarnaa vai tätä i h m i s e n elämää. Tämä on niin surullista - kaikki eivät ole ''henkisiä''.

6. +++ Vierailija

Uuvuttavaa on. Asiakas tappelee kun ei saa konkretiaa apstraktialuukulta. Sellaista se on jos ei tavis halua tai osaa siirtyä asiaankuuluvalle luukulle. Ei jugurttiakaan myydä nakkikisokilla vaikka se lannistaisikin tappelevan asiakkaan.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Minä sanoin hyvin selvästi että minustakin ihminen itse vaikuttaa kohtaloonsa. MUTTA sen perusteellakaan huonoa palvelua ei tarvi sietää eikä puolustella. Sitä paitsi mä oon lukenu sataviismiljoonaa kertaa tuon sun autonallejäämisjutun. Alkaa kyllästyttämään kun et muuta kun copypastataa omia juttujas.

Myöskin ap:n pääaihe oli HUONO KOHTELU ei VÄÄRIN ENNUSTAMINEN.
    Joten höpötät ihaan turhaa tuossa.

Tuonkin jutun sun tyttöystävästäs oon kuullu viismiljoonaa kertaa. (ISO KYLLÄSTYNYT HUOKAUS)

Töykeys on kuitenkin eri juttu. Ravistella voi niin että ei tule sellaista tunnetta kuin ap:llä tuli. Mä olen sitä mieltä että hänelle vastannu ennustaja oli ammattitaidoton ja käyttäytyi tyhmästi. Ja en koe todellisiksi Valon puolella olijoiksi jotka puolustelee tuollaista käytöstä. Jos mä käyttäytyisin ammatissani noin, asiakkaan olisi aivan oikeutettua loukkaantua. Jos sä oot puoliksikaan niin fiksu ja suursuurjedimestari mitä väität niin tajuat tuon etkä puolustele kun selvästi on mokattu. Sitä paitsi jedillistä olis myöntää mokansa, myöntää "lähes jediveljen" (näkijän) moka kun semmonen on kerta tehty, sithit piilottelee mokiaan, jos omaa sen graniitin, se tarkoittaa sitä että omansa ja "veljensä" mokat on kanttia tunnustaa. Muuten ei omaa.

Eikä myöskään mitkään kyvyt tee pelkästään jediä tai "lähes" jediä, pimeän puolen hemmot osaa ennustukset, parantamiset sun muut myös. Ne muut asiat (mm. onko tarpeeksi graniittilattiaa myöntää mokat) paljastaa onko todella Pimeästä vai Valosta.

Ootko todella niin lapsellinen että kuvittelet että ennustustaito mm. takaa sen että on valon puolella?

8. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Hei joku voi erhköä- tedö virheen sen hyväksyn kyllä mutta tässä ketjussa koitetaan kaikkien astraltvn ennustajien mainetta loata , tiedänb toki että ,kyvyt eivät takaa puolta on myös mahdollidta se että ,näkijällä itsellään oli huono hetki fiilis ja se vaikutti selnöäköön ja ennustamiseen näkij'n ja ennudtsajan pitää pitää viilis neytraalina joskus se ei onnsdtu on ,näkijälä itselläään niin huono päivä . töihin pitää silloinkin tulla , tuo työn antaja ei ehkä ymmärrö sitä että , näkijä voi olla itse saellaisessa tilasssa että on hamkala nähdä . työ päivää ei voi peruuttaa vaikka mieli tekisi . Siloin voi joskus rooli vaihtua jos soittaja on näkijä se on okei toinen on gollrega näkijä toiselle , jos on tavis toinen saa voi saada näkijän fiilistilasta johtuen todella hieman turhan negatyiividta tekdiä . kaikilla näkjä jedeillä ei ole sama tyyli osa on gray jedejä heillä on tásapaino harmonia mutta , voimakkaammat tunteen vaihtelut kun ,k puhtaalla valon jedillä toki joku näkijä voi olla perustasolla eli ei ole kehittänyt voimaa´ mahtia suureksi ja kykujä todella sen kautta kun mahti on suuri kyvyt on suuret mytta mitä oöön seuranurt tota astraltveetä ja ennudtus tvtä niin kaikilla on miuta kykyjä esim toiminut pitkään parantajana ym ja maintoja voimakas parantaja ym ja voin aisya heidän voima tasonsa tv m kautta en ole törmännyt yhteenkään ennustajaan tai näkujään joka ei olisi voimassa jedi voima tasolla . Ja jedi osaa näjhdä myös sen silmistä ja katseesta onko toinen jedi vai ei ja kaikki näkijät joita oon nähnyt täyttää hyvin katseen ja silmien osalta myös jedi olemuksen täysin .

Mutta myönnän että ,näkijä voi tehdä virheen esim omien ´tunnetilojen takia . Yodan sanoin jedi ei saa antaa oman tunnetilan vaikuttaa ennustukseen muuten seöväkökö tai ennus väärtistyy . Mutta kuten sanoin työn antaja ei vältt'm'tt'ä ymmärrä jos näkijä sanoisi että , tänään en tunne tilani vuoksi näe kovin selvästi m, ja jos näkijä joutuui tuolloin töihin saattaa olla kohtelu , asikkaalle tavallita kovempaa tälläöin näkijä voi huomaattaan nähdä väärin ja jopa huomaamatta purkaa omaa huonoa oloa toiseen . josd toinen on gray jedi . Eikä puhtaan valkoinen mutta , paljon on näkijöitä jotka on puhtaan valkoisia JEDEJÄ osa on Gray jedejä .

Ja heillä voi joskus olla huono päivä tömmäsenä päiv'nä pitäisi soittaa näkijä gollrga linjalle tämä ymmrtäisi että , nyt näkjä onkin asiakas kollegalla . .

No tässä huikan selitystä midstä voi tylyt vastukset joskus johtua . Myännän että näkij'ä voi jodkus gtehdä virheen myutta kun porukka rupeaa yhden näkikijän virhesstä mollaamaan koko porukkaa koko astraltvvän näkijöitä sitä en tule täällä hyvällä katsomaan ja tuossa pli selitystä miksi .näkjä ehkä voi olla hieman tyly etyernkin gray jedi näkjä .sillä opi olla huono päivä ja toinen purkaa huomaatta oloaan asikkaaseen . Tällöin pitäisi jäädä kotiin mutta työn antaja ei sitä ymmrätäisi , on pakko tulla töihin vaikkei yhtään huvittaisikaan .

9. pidä puolesi Vierailija

Pidä vaan puolesi - olet oikeassa, etkä ole ainut tällaisen kokemuksen saanut. Astral TV:n Vilma tulkkasi viiden minuutin keskustelun jälkeen, että soittajalla on mielenterveysongelma, kuulemansa perusteella soittaja ei edes kelpaisi kellekään ja vielä lopuksi kehotti käyttämään parisuhdeongelmissa omaa harkintaa!!! Hyvä neuvo ns. "selvänäkijältä"! Ja soittaja ei todellakaan kärsi mielenterveysongelmista, vaan yritti nätisti tarkentaa itselleen annettuja "kertomuksia". Kyllä täällä on kaikennäköisiä "viisaita" selittelijöitä, joiden puheista ei puolessakaan ole päätä ei häntää. Ei muka ymmärretä selvää rajanvetoa. Kyllä minäkin aika monelle "näkijälle" kehottaisin ammatinvaihtoa, kun pää ei taida kestää...

• Tykkään Tykkään x 1
  10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Mutta asiakkaalla on oikeus valittaa ja tällä palstalla kertoa huonosta kokemuksesta.

11. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    ehkä niinki mutta ehkä se joka valittaa pitäisi ymmärrtää että näkujällä on huono päivä . Eikä pidä yleistää asiaa tänään tuli aika mielenkiibtoinen puhelu erälle näkij'älle hänelle mies skeptikko soittaja sanoi te täällä astralteevessä huijaatte mummpilta rahat ja puhelimen paiskaus korvaan .

No tähän näkijä totesei huijaamme olemme kaikki täällä niin pitk'llä tiessämme ja polullame ettemme voi huijata ketään . Se tulidisi pahalla takaisin monin keertaisesti . me teemme tätä sydämmestämme kutsumuksestamme auttaakaaksemme toisia . Jos jollakin on tollanen mielipide että huijaamme hänellä on itsellään todella paha olla .

12. höpö Vierailija

Tässä ei ole mitään selittelemistä. Mikä on nykyään, että asiakaspalvelutehtävissä saa olla täysin vailla itsehillintää!!??? Olen 30 vuotta ollut ja aina on vaadittu pitämään tunteet ja mielipiteet omina tietoinaan ja olemaan ystävällinen. Ei se käy, että ruvetaan asiakkaille kiroilemaan. Kyllähän maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia palvelua. Sitä vartenhan ne nämä auttajat itsensä tyrkylle laittavat (on soittajalla ainakin syytä olettaa!), ja ihan normaalitkin ihmiset heihin otetaan yhteyttä halutessamme keskustella asioista, kuka miltäkin kantilta, aina ei välttämättä puhuta edes tulevaisuudesta. Jos tuntuu, että ei pysty hoitamaan duuniaan, niin on väärällä alalla. Niin yksinkertaista!!

• Tykkään Tykkään x 1
  13. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Toki mutta jos on huono p'ivä ja omat fiilikset vähän vaikuttaa se vaiuttaa näkemiswen loåuu tuloksweeb vähän en tällä tarkoita sitäö että näkijä olisi vihanen vaab sitä että . tuntéet omat saattaa aiheuttaaa sen miten näkee . toiselle . joskus . Ei pitäaisi mutta näin voi joskus käydä.

Eternkin jos aije on itseään lähellä sen hetkistö omaa tlaa . ja tilannetta.

Tällä en tartkoita että näkijä olisi ybtään vihanen mutta , se voi vaikuttaa lopputulokseen miten toiselle näkee .

Tulee mieleen esimerkki frayserista tv sarjaata eräästä toisesta spykologista jhonka feiser palkkasi ohimennen hänen piti neuvoa toista soittajaa joka äiti suhde ei olluyt paras mahdollinen . Hän kehotti soittajaa muuttamaan toiseen kaupunkiin ja katkaosemaan kokoonaam suhteet äitiin , kävi ilmi että , häme oma äiti oli vainonnut omaa lastaan , ja tämä laiottoi omat kokemukset äidistään soittajalle neuvoiksi miten , hän itse oli toiminut . Eli asia osu häntä itseään liian lähelle . Näin voi k'äydä jopa näkijälle joskus se ei haittaa jos langanpäässä on kollega joka näkee toiselle sinä sivussa . Mutta jos ei ole lopputuolos voi olla hieman huonosti nähty tulevaan henkilölle jos asia osuu itseään liian lähelle . Tällä en tarkoita sitä että toinen olsisi yhtään vihanen. Vaan sitä että omat fiilikset vaikuttaa loppu tulokseen , esim poliixziossa jos tapaus osuu itseeän liian lähelle poliisi vedetää sivuun kyseisetä tapauksesta . Näkjän pitäaisio tällööin sanoa soita toiselle näkijälle tämä tuilanne on mua iian lä'helä nyt nmua . Mutta he ei voi sano bniin

Mutta he eivcät voi sitä sanoa samaa voi havaoita jopa bondeissa .

esim huumeparoni jutussa ja siinä ku bondin vaimo kuoli . Heidänkään ammtissa ei tunteiden pidä antaa vaikuttaa . Mutta joskus näin käy .

Joskus näkijälle joku juttu voi osua niin lähelle itseään että , näkee sen vuoksi huonosti. Mutta tällä en tarkoita että , näkijä olisi yhtään vihanen mutta , se vaikuttaa lopputulokseeen jos asia osuu liiamn lähelle itseään .

14. Ei pidä ymmärtää. Ei asiakkaan kuulu eikä pidä ymmärtää asiakaspalvelijan "huonoa päivää". Ammattitaitoinen asiakaspalvelija ei "huonoa päiväänsä" näytä. Jos näyttää, ei ole ammattitaitoinen.

Mitään graniittilattiaa ei ole kellään joka ei pysty omiaan tai kaveriensa mokia myöntämään.

Ja et tunnu ymmärtävän että kyse ei ollut tässä väärinmenneestä ennustuksesta vaan tökeröstä käytöksestä.

15. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    anteeksi vaan olen sanonut että , näkijät on emomert enemmän gray jedejä ei puhtaan valklisia jedejä heillä on minilla voimakkaammat tunteen kyn puhtaan valkoisilla Jedeillä tuolla näkijällä on ollut todella huono päuvä .

Se on vaikuttanut hänen ulos antiiunsa tiedän sen ei saisi antaa vaukuttaa . mutta . ehkä hänrlle ei ollut maalitta ihan täydellisä kunoos sillä hetkellä . jotenka oma fiilis tulu ehkä likaa esiin vastadessa , mutta siis jotku tässä ketjussa kittivay mustamzaalöata koko asrtralt tv väen se on törkeää .

Jopa sinä vesimies oot siihen puheissasi syyllidtynyt . Puhut tosibn nyt asaiallisenmiin kun puhut tosta ekasta maininnsta näkijästä jolla oli todella huono päivä . toden näköuissti hä on siitä valonkansoilta telepaattisen huomautukswen saannut ja varmasti korjannut graniitin ja maalattiian kuntoon .

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Mulla ja kenellä tahansa muulla on oikeus sanoa että minä en tommosiin maksullinen puhelu/viihdeohjelma näkijöihin luota. Enkä jos olisin näkijä sellaiseen itse menisi. Se ei ole mustamaalausta. Se on mileipiteen sanomista.
    Ei näy Kars sullakaan olevan kommenteistas päätellen maalattia ja graniitti kunnossa.

17. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Se on sinulta kapea alaisuutta no ebn voi mitään sille grabniittini ja maalattina on täydelisessä kunossa

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 986
    Jos jonkun niin sun ajatusmaailmas on kapea-alainen, et hyväksy muutakun oman ajattelutapas.

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    iytseni mielestö oma ajatus maailmani on hyvin laaja nmutta musta se että , tuomitsee pelkästään sen perusteella että jioku ennusyaja on 0700 ennustaja tai tv ennesyaja huonoksi on todella kapealaista näkemystä edustava se on heille työ josta pitää saada palkka ei kaikki voi ennustaa ilmaiseksi .

musta toi on byvä juttu toi tv ennustus palvely todella hyvä siellä antaa ennustksia ja selvänäköä ja astrologidia tulkintoja erittöin hývät ennutajat ja selvänäkijät ,

20. Neuvo Karsille Vierailija

Ahdasmielisyydestäsi, kapea-alaisesta ajattelustasi ja ylimielisyydestäsi kertookin juuri se, että määrittelet kaiken vain ja ainoastaan oman mielesi mukaan.

Jos sinä olet jatkuvasti yhtä mieltä ja sata muuta jatkuvasti toista mieltä, ovatko ne sata aina väärässä?

21. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    määritten kasike oman mieleni mukaan huvttasva väitös suurin osa jedeistö on samaa mieltä kanssani minyr< se on on kapealaisutta kos sen takia että joku on o700 ennudtyaja tai tv enudtsja toinen määrittää huonoksi se on kapeaalaisuutta parhaimillaan.

22. Heh Vierailija

MOT

Eli jopa osa jedeistä on kanssasi eri mieltä. Kuten myös kuutisen miljardia tavista.

Silti et vain ymmärrä. Eipä se tosin minua yllätä.

23. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    6 milöjarisa tavosta nyt kyllöä meni päin pLikkasraa esinm Thaimaassa ei asu yhtään tavista . ei kiinassa aau yhtään tavista, nepakissa ei aasu yhtääbn tavista tiibetissä ei sai yhtääbn tavita ,intiassaei asu yhtään tavista . afganistanisa ei asu uhtään tavista ,japanissa ei asu yhtään tavista , pakoistanissa ei asu htään tavista , ydessäjään afrtikan maassa ei asu yhtään tavista , yhdysvaloissa yksi prosentti taviksia europan alueella ei asuu eniten tavikdia siellöä on poiklerukdia svetsi siellä ei asu yhtään tavista , italia siellä ei asu yhtään tavista ,kreikka siellä ei asu yhtään tavista etelä amerikka sirellä ei asu yhtyään tavista , unkari siellä ei asu ytään tavista , espanja siellä ei asu yhtään tavista ranska siellä ei asu yhtään tavista , tanska siellä ei asu yhtään tavista ,hollanti siellä ei asu yhtään tavista sen huomaa sew on hienilla tavalla vapaamielinen kuten myös tanska . aassian niissä ei asu yhtään tavista ,arabimaissa ei asu yhtään tavisyta ei myöskään isrealissa eniten tavikdia asuu pohjois Euroopassa . sonoin suuribn osa sillä en voi sanoa ihan kaikkien jedien mieipidettä mutta ,liki kaikkien kosla kaikki jedit tietävät näkjät ja prantajat ovat myös jedejä joka liki ikinen osa voi olla myös wiccija eli valon noitia .

muta mainitsen tässä ei alienuus itsessään ole tae valonpuolesta tai hyvyydestä . Jotku Alienit voivat olla demonisieluja maanpäällä heitstä voi tulla Sith loreja ja alieinuus ei ole tae rauhasta mutta se antaa hyvät lähtökohdat sille yli uskonto rajojen . mutta hyvyys vaatii hyvät l'htökoday hyvän perheen eli hyvät kasvayus olot . Huonoissa kasvatus oloissa heistä tulee Sithejä kuten myös ääri islamistien lapsista ja Iisis lapsita sithi hirviötä . t Kars Skywalker Jedimestari tai ääri juutalaisten isrealissa

VOIMA OLKOON KANSSANNE

24. mitä sattuu Vierailija

Stina Sahari:"Ihmissuhde jumittaa tosi pahasti (enpä olisi itse arvannut...). Parisuhde tulossa" (tarkoittiko seuraavassa elämässä..?) Saga tunnustelee ja höpöttää pitkät litaniat mitä sattuu. Koukila:"Olet joutunut henkimaailman hämäyksen kohteeksi..!" Tiina Elisabeth:"Kun et enää tarvii saat sen mistä luovut. Lakkaa tavoittelemasta niin se tulee..!" ja parikymmentä muuta viisasta - Ovatko nämä asiantuntijoita yksinäiselle väsyneelle? Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön: Samoin te "näkijät". Jos haluaisitte auttaa, ette todellakaan olisi tökeröitä ja ammattitaidottomia (vaikka ei ennustajanlahjoja olisikaan...)

• Tykkään Tykkään x 1
  25. Voe että... Vierailija

Tässäpä minäkii soitin Stiina Saharille silloin kun tämä ohjelma alkoi, ja annas olla kun yksikään asia mitä hän kertoili tapahtuvan ei ole näihin päiviin tullut esiin eikä parantuneet hankaluut, päinvastoin. Kaikki on mennyt päin....
    p.... vaikka kuinka itse olen koettanut olla positiivinen. Miten ihminen voi ladella tuosta vaan hyviä päivä jne... niitä kun ei ole näkynyt.

Yhtenä aamuna tässä selasin ohjelmia ja siellä oli tämä toinen Sahari, ja voi ihme kun eräs nainen soitti, niin ei siitä tolkkua tullut, meni varmaan puolituntia hyysätessä kysymystä eteenpäin, ihan selvää rahastusta.
    Onneton ihminen lypsettiin kertomaan kaikkea sellaista mikä ei kuulu televisioon eikä lainkaan muiden kuultaville. Pitäisi olla hieman rajaa jos huomaa että toinen ei ole ihan kartalla.
    Ja vielä nämä "asiantuntijat", niitä kun mainostetaan, "täällä on asiantuntijoita"" jne. no puh. palkkio kyllä näyttää tämän asiantuntijuuden virkaa toimittavan, mutta on kyllä erikoista sanoa että ihminen on asiantuntija, näillä höpötyksillä mitä sieltä kuuluu...
    esim. lopeta entisten miettiminen, mene uuteen, jätä se ja se asia mielestäsi, miten jättää esim. jos raha-asiat on pielessä, kyllä siinä tavallinen ihminen ei voi jättää niitä käsittelemättä. Entäs sitten kun "olet hieman alakuloinen", "mikäs mies tässä näkyy?" "oletko tuntenut hänet kauan", "sinulla on ollut vaikeaa", "kyllä kaikki tässä paranee", "juu, ihan hyvälle näyttää", vaikka ihmisen asiat olisi miten tahansa, nämä huomautukset voi esittää kelle tahansa jolla on vuosia takana, jokaiselle on sattunut kausia jolloin on huonoja aikoja, niin taloudessa, terveydessä, rakkaudessa, tullen mennen, että tuo ohjelma on kaikkea muuta kuin rehellinen ja ennenkaikkea.
    Kun huomaa että soittaja on jotenkin sairas, tai tolaltaan henkisesti, niin silloin fiksu ihminen ei ala kysellä muiden kuullen mitään henkilökohtaisesta elämästä, vaan viisaasti lopettaa puhelun. Tai sitten ohjelman pitäjän pitäisi kouluttaa nämä "asiantuntijat" oikealle käyttäymiskanavalle.

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri