Hae Anna.fi-sivustolta

AstralTV

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ninnuuuuuuuuu, 14.03.2014.

1. ninnuuuuuuuuu Vierailija

Huomasin että Subilta tulee nykyään tälläinen halpisohjelma yöllä, jossa voi soittaa tarot tulkitsijoille, ennustajille astrologeille yms suoraan lähetykseen. Pahoittelen jos se on tullut kauan, huomasin vasta eilen.

Ohjelmalla on omat sivutkin josta näkee heidän asiantuntijansa. Onko täällä kellään ajatuksia, mielipiteitä? :) Yksikään nimi noista ei ollut minulle ainakaan tuttu. Ovatkohan he miten päteviä? Eilen oli TV:ssä Stiina jonka tarot tulkintoja katsoin vähän aikaa, mutta ne vaikutti kyllä aika ympäripyöreiltä. Ainakin minusta. Mutta niillä näkijöillä keiden luona olen käynyt onkin ollut ihan eri tyylikin.

Itse toivoisin että tässä olisi oikeasti hyviä tyyppejä, koska se olisi aivan sairaan viihdyttävää katsottavaa :D Ja vaikka ohjelman tuotanto on hyvin halpa niin ainakin minuun uppoaa paremmin kuin moni muu. Tietysti tällä on tarkoitus rahaa kerätä ja saada ihmiset soittamaan, mutta niinhän kaikilla ohjelmilla on rahan keruu tarkoituksena. Ei se estäisi hankkimasta oikeasti hyvää selvännäkijää ruutuun minusta.

Ajatelkaa, jos he saisivat jonkun aidon meedion sinne joka olisi tyyliin "hei vain Maisa. Juu u täällä on sinun pappasi minun kanssani studiossa..."

2. wiiwi Vierailija

Tänään ainakin näyttää tulevan enemmän aamulla kuin yöllä. Harmi kyllä.....

3. saawa Vierailija

ohjelman sivuilta:

"Yksinkertaisesti soittamalla meille tavoitat maan parhaat meediot, selvänäkijät, lukijat ja muut auttajat,..."

missään ei ole pidetty testejä maan parhaimman meedion, selvänäkijän, lukijan (???) tai auttajan selville saamiseksi. Jos olisi pidetty tuollaista testiä, tiedotusvälineet olisivat siitä raportoineet jo useaan otteeseen. mihin siis väite "maan parhaan tittelistä" perustuu? Kun sitä ei kerrota, se merkitsee sitä, että väitteellä ei ole mitään olemassaolevia perusteita.

samalla sivulla he itsekin myöntävät, että tässä onkin kyse huijauksesta: "Mitä ikinä haluatkin tietää kehittääksesi elämääsi hyvään suuntaan - olet tullut oikeaan paikkaan.?"

Huomatkaa kysymysmerkki väitteen perässä.

Mutta sitten se tärkein, minkä ohjelman nettisivulta mainitaan pienellä präntillä, siellä alimmaisena: " Tulkinnat tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa"

Tiedättehän mitä tuo merkitsee? Että tulkinnat eivät ole totuudellisia/totta/niitä ei pitäisi ottaa tosissaan/jos soitat meille ja uskot mitä asiantuntijamme sinulle sanovat, et voi saada rahojasi takaisin, kun valitat siitä ettei heidän ennusteensa eivät toeutuneetkaan.

ylläolevat lainaukset astral-tv:n etusivuilta. Linkkiä en laita, koska se olisi mainontaa. googlella sen kuitenkin löytää.

minusta on ikävää, että henkinen maailma markkinoidaan tällaiseksi kuraksi. Jos joku oikeasti uskoo olevansa selvänäkijä, hänellä pitäisi olla moraalista selkärankaa olla menemättä tuollaiseen mukaan. Toisaalta hyvä, että ainakin 11 asiantuntijaa on siellä omalla naamallaan kertomassa että hänkin vastailee vain viihdemielessä (mistä voi tulkia, että ei oikeasti selvänäe mitään).

astrologisen palvelun hyväksyn juuri ja juuri. Siinä sentään on jotain todellista: jokainen voi itsekin tarkistaa astrologisilta palvelusivuilta onko heidän astrologinen karttansa sellainen millainen astrologi sen väittää olevan.

(kenenkään ei tarvitse ottaa tästä herneitä ilmanvaihtoelimiinsä, on vain oma mielipiteeni tällaisista roskaohjelmista, joissa ensin luvataan "aitoa", mutta pienellä präntillä kerrotaan, että tämä on vain viihdettä. vähän sama jos menisin torille myymään punaiseksi maalattuja kiviä ja väittäisin niiden olevan mansikoita. pienellä präntillä sitten ilmoituksessa lukisi, että "myynti tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa"

4. Olen Vierailija

Long Island Medium -ohjelmaa, jossa räväkkä mutta toisaalta lämmin henkilö kanavoi asiakkaille vaikkapa kuolleilta sukulaisilta, ja asiakkaat ovat usein kyynelissä, sillä kanavan viesti kaiketi osuu.

En tiedä mitään AstralTV:n ohjelmasta, mutta kai edes jotkut televisiomeediot ovat hyviä, vai ovatko he sitä? En tiedä.

5. mietin vain Vierailija

En tiedä mitä tarkoitat asiantuntijoilla, onko he joitakin ihan tunnettuja, joiden pitäisi olla siis aitoja vai mitä? Mutta voiko olla mahdollista että se viihdejuttu on pakko laittaa sinne tai että ohjelman tuottaja, kanava, tuotantoyhtiö tai joku pomoporras on siis (turvakseen) vaatinut sen sinne?
    Vaikka siis siellä olisi näitä tunnettuja oikeita näkijöitäKIN?

6. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Olikohan joskus joku oikeudenkäynti, jossa asiakas syytti näkijää huijauksesta. Näkijälle ei langetettu tuomiota, koska ennustajalla käyntiä luokiteltiin viihteeksi.

Aamuvarhan katselin vähän aikaa tarottulkintaa tekevän naisen työskentelyä, ainakin hänelle soittavat vaikuttivat tyytyväisiltä saamiinsa tulkintoihin.

7. Tähtäin Vierailija

Onko Stiina näkijä, joka pystyy auttamaan ihmiskuntaa suuremmaltakin? Onko hän mahdollisesti tämän ajan profeetta -tyyppinen henkilö?

8. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    En tiedä Stiinasta, henkilö jonka työskentelyä seurasin hetken taisi olla joku Tuula.

Millainen mielestäsi on tämän ajan profeetta, joka pystyisi auttamaan ihmiskuntaa suurimmiltaan? Voiko koko ihmiskunnan ongelmia edes yrittää vitsinäkään sälyttää yhden henkiln harteille. En minä tiedä, kun itsekkin olen niin vastarannan kiiski, etten lukuisista kokemuksistani huolimatta jörkevöidy hömppä-huuhailustani.

Ehkä todellisia profetomisenlahjallakin siunattuja henkilöitä on olemassa, mutta eivät ne viisaat, jotka ovat huolissaan maailman tilasta saa helpostikkaan suuntaa muuttumaan, vaikka tietämystä olisi kunka paljon tietellisestikkin todistettuna.

Voiko siis Stiina tai joku muu yksittäinen henkilö pysäyttää odotettavissa olevan ekokatastrofin, ehkä sellainen jota maailmanlaajuisesti arvostetaan voi saada taakseen muita päättävissä asemissa olevia henkilöitä vaikuttamaan niihin, jolla on valta vaikuttaa asioihin, joihin ihminen voi omilla teollaan vaikuttaa. Kaikki ei kuitenkaan ole ihmisen käsissä. Eivät mannerlaatat liikkumisineen kunnioita ihmisen tahtoa, eivätkä muutkaan luonnonilmiöt. Niin paljoon ei ihminen suuressa viisaudessaan ole pystynyt vaikuttamaan, vaikka pystyikin rakentamaan suuria tuohoja aiheuttavia aseita ihmisyyttä ja luontoa vastaan.

Millainenon siis tämän ajan prfeetta, jonka puoleen voisi kääntyä huolessaan maapallon tilaan nähden. Voisiko se olla Suurvaltioiden päämihet tai edes joku heistä tai heidän neuvonantajistaan. Voisko se olla joku kadunmies tai -nainen. Minä voin sanoa vain hetken aamulla viettämäni ajan pohjalta sanoa että ne henkilöt jotka saivat sinä aikana tulkinan vaikuttivat tyytyväisltä kuulemaansa.

Niin, olikos Johannes kastajakin joku profeetta, päänsä menetti jonkun tanssityttösen toiveesta. Mitä mieltä on saada tanssinpalkkana jonkun pää hopeavadilla tarjoiltuna, jos ei sen pään sisällä muodustuneet ajatukset olleet uhkana jollekin valtajärjestelmälle.

MItä sinä tekisit jos olisit profeetta saadaksesi itsesi kuulluksi ja ymmärretyksi maailman mahtimiesten edessä?

9. Tähtäin Vierailija

että kenenkään yksittäisen henkilön harteille ei voi tosiaankaan sälyttää tämän ajan uutta uskontoa, jos sellainen on muodostumassa vaikka Stinan televisioesiintymisten kautta.

Mutta jos tämän ajan uskonto onkin Stinan, ja muiden hänen kaltaistensa näkijöiden esittämä uskonto?

10. ninnuuuuuuuuuuuu Vierailija

Mun mielestä vaikka ohjelman tuottajat ei usko näihin ilmiöihin, niin ei sen pitäisi olla este että joku oikeita kykyjäkin omaava voisi osallistua. Ja varmaan nämäkin ketkä siellä nyt ovat ainakin itse uskovat jonkin verran itseensä, vai onko sellaisia jotka omalla naamallaan kehtaisivat huijata ihmisiä?

En tiedä miten on, mutta idea on mielestäni kuitenkin aika kiinnostava ja voisi tuota ulkomaista ohjelmaa vilkaista jossain vaiheessa... :)

11. Tämäkin Vierailija

Odotetaan, milloin Stina lyö selvänäköisyydellään läpi ensin Suomessa ja sitten kansainvälisesti.

12. ninnuuuuuuuuuuuu Vierailija

On siellä muitakin kuin Stiina :) Ja Stiina on Tarot tulkitsija, ei hän mielestäni sano olevansa selvännäkijä.

13. Jos Vierailija

hän on näkijä vaikka tulkitsisi tarot-kortteja.

Minkä tason näkijä Stina siis on?

14. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Ehkä ajatus TV-meediosta olisi liian huikea, se voisi aiheuttaa pelkoja herkkien ihmisten mielessä.

15. Kumma Vierailija

Tarkenna viestiäsi, sillä tv-meedioita on netissä lukemattomia, eivätkä he aiheuta mitään pelkoja kenessäkään ihmisessä.

Ennemmin he aiheuttavat ihmetystä, jos ylipäätään sitäkään.

16. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Niin vastasin tähän aloitusviestin kohtaan.
    *Ajatelkaa, jos he saisivat jonkun aidon meedion sinne joka olisi tyyliin "hei vain Maisa. Juu u täällä on sinun pappasi minun kanssani studiossa..."*

Toisaalta voitko olla ihan varma etteikö ne voisi aiheuttaa pelkotiloja kenessäkään katsojassa, voitko todella?

17. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Miten erottaa oikean näkijän, meedion, tarot-tulkitsijan ym. feikistä?

Onko olemassa jonkinlaisia yleisiä kriteerejä, joiden perusteella voidaan luokitella yllämainitut joko päteviksi tai epäpäteviksi?

18. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Niin, olisikohan kriteerina se kokemus, mikä saa näkijän toimimaan ja elättämään itsensä ja mahdollisen perheensäkin vaikkapa kymmenen vuoden ajan valitsemallaan työllä meediona, näkijänä tai tarottulkitsijana. Ennustuspalstalla puhutaan luottonäkijöistä, ymmärrän sen niin että se suhde muodostuu useamman puhelinkontaktin aikana, ja kokemukset ovat olleet luotettavia, kaipa sekin jotain näyttöä antaa pätevyydestä.

Jos itse ajattelen ketä pidän pätevänä niin siihen vaikuttaa henkilökohtaisten kokemusten lisäksi myös oma kiinnostuneisuus näitä asioita kohtaan ja mielelläni kerron omia ja kuuntelen muiden kokemuksista.

En voi kyseenalaistaa meediota, jos hän alkaa kertoa yli neljäkymmentä vuotta sitten tapahtuneesta onnettomuudesta, jossa menetin serkkuni ja kertoo vielä miltä hän näytti. Kertoi vieläpä iänkin melko tarkasti. Samaa meediota olen nähnyt kritisoitavankin, silloin sitä jää vähän omiin ihmettyihin hetkeksi.

Rohkenisitko kokeilemaan ja muodostamaan omaa mielipidettä kokemuksellisena?

19. ninnuuuuuuuuu Vierailija

Jos käyttää nimeä tarot tulkitsija niin se voi viitata ainoastaan siihen, että osaa tulkita tarotteja. Myös sen perusteella mitä katsoin ohjelmaa niin näytti siltä , että hän otti kaikki vastauksensa suoraan niistä korteista mitä hän sai, eikä tulkinnassa ollut mitään sen kummempia yksityiskohtia, joita ei voisi kukaan tietää.

Ohjelman nettisivuilla kyllä sanotaankin, että hänen kykyjään ovat energianvälitys, selvänäköisyys ja kanavointi. Joten kyllä hän siis sittenkin väittää olevansa selvännäkijä myös.

Ei tälläinen ohjelma kyllä minulle ainakaan ole mitenkään liian järkyttävä. Olin ihan neutraalisti innoissani.

20. tuikkuli Vierailija

Ymmärtääkseni ohjelman tulkitsijoiden tehtävä on herätellä ihmisiä oman tietoisuuden tason kasvuun eli katsomaan itseään sisäänpäin ja tätä kautta löytämään oma itsensä ja tehtävänsä täällä maapallolla. Ei siis antamaan valmiita vastauksia.

21. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Juuri näin. Vihdoin päästiin asiaan. Voima on sinussa mukana. :)

22. Semistä Vierailija

Onko monikin katsonut Subin aamuöistä ohjelmaa, jossa Stina herättelee ihmisiä siten, että heidän tietoisuutensa taso kasvaa siten, että he katsovat sisäänpäin ja tätä kautta löytyy oma itse ja henkilön tehtävä?

En ole katsonut ohjelmaa, joten olen kai kirjoituksellani täysin väärässä.

Ehkä tämän ajan uskonto ja henkinen tietämys on AstralTV:ssä, sillä ihmiskunnan taso vastaa juuri sitä tasoa, jota AstralTvssä esitetään.

23. .. Vierailija

Heh, minä olen katsonut. Ei se minusta ollut oikein kovin herättelevää... Se oli sellaista mitä kuka tahansa osaisi sanoa. Ja kerran hän sanoi ihmiselle joka ei pitkään aikaan ollut lähtenyt ulos kodistaan ja jolla oli kauhesti velkoja että "ehkä sun nyt vaan pitäisi mennä sinne kylille" tai jotain vastaavaa. En tiedä, mutta minusta sen oli vähän oudosti sanottu pahasti masentuneelle ja moniongelmaiselle ihmiselle. Siis "mennä kylille", mennä minne jos ei ole ystäviä eikä mitään toivoa elämässä?

24. Tulkintakysymys Vierailija

mennä kylille tarkoittaa myös mennä ulos, ihmisten ilmoille kuten vaikka kahvilaan, kirjastoon, puiston penkille jne. Ei välttämättä kylään jonkun luo.

25. näppäin Vierailija

Aamulla katoin, ei tuo nainen kenenkään tietoisuuden tasoja herätellyt. Myötähäpeää tunsin soittajia kohtaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri