Hae Anna.fi-sivustolta

AstralTV

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ninnuuuuuuuuu, 14.03.2014.

1. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .......

Last edited: 14.08.2014
  2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Okei. No nuon on ymmärrettävämpää.

Kun oli tässä noista sensseistäkin ;D puhe niin just tuli tv:stä mainos "Eliittikumppaneista", lienee joku seuranhakusivusto. Oon ennenki toki nänyt/kuullut tuon mainoksen, oon aina miettiny jotta millä keinoin ne varmistaa todella että on eliittikumppani, pitääkö käydä läpi joku kysely, testit vai mitä? Onko joku tuloraja, fiksuusraja, älykkyysraja???? ;D

3. deebsteri Vierailija

Muistaakseni sinne ilmoitetaan tulot ja laitetaan kuvaus itsestään. Sen perusteella. Tosin naisia ei tuo tulotaso koske, ja 90% naisista on eliitissä.

Eliitti=tavallisen elämän kohutuimmat ihmiset. Muut ovat ulkopuolisia.

Meillä jokaisella on tieto siitä kuuluuko itse/joku eliittiin. Jos joku ei kuulu, mutta yrittää tunkea sinne, älähtävät kanssaihmiset juopot mukaanlukien. Palvelun ei tarvitse siitä huolehtia, koska juopotkin tietävät sen kuuluto eliittiin. Me olemme näissä asioissa hyvin tarkkoja, joskus kuitenkin erehdymme oman itsemme suhteen.

Tuo kyseinen palvelu on suunnattu VAIN eliitille, mutta se pyörii tavallistenkin ihmisten näkyvillä ulottuakseen kaikkialle. Siksi sitä mainostetaan mm. seinälakanoilla. Lisäksi palvelu saa rahastettua huomattavia määriä tavallisilla ei-eliiteillä miehillä, jotka eivät kuitenkaan hyödy sen käytöstä mitenkään. Eliittikumppania voi teoriassa yrittää saada kuka tahansa, mutta eliittikumppanin saa käytännössä vain eliittikumppani.

Poikkeuksia on, mutta huono onni ja äkillisesti laskenut vitaliteetti seuraa poikkeuksen tekijää poikkeuksetta.

4. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .......

Last edited: 14.08.2014
  5. deebsteri Vierailija

Meiltä puuttuu vielä rohkeutta ja itseluottamusta. :)))

6. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Tasapaino asioiden kanssa kun ne kohtaa. :))

7. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Karma on toimintaa, energiaa jonka kohtaamme ja johon vastaamme. Karma ei automaattisesti vie hyvään tai huonoon. Karma on, jokaisessa askeleessa, hengityksessä ja teossa. Jos emme sitä ymmärrä voimme sitä tuomita tai kehua tai ylentää omien mieltymysten mukaan. :))

8. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  9. jess Vierailija

Pissis käyttää nykyään pistekirjoitusta. Pisteet sinulle, jatka samaan malliin.

10. Upeaa Vierailija

ota sinäkin mallia Artangelista.

11. si si Vierailija

Ihmisten elämähän menee kaavoissa. Helppoahan se ennustaminen on. Mutta miten sä käytät tota cold readingia puhelimessa? Ihmisten ikää on äänestä vaikea päätellä tai mitään muutakaan.

12. fonetus Vierailija

Ne ol vakkareita. Oppi koko ajan lisää.

13. Olen Vierailija

ja näkijät ovat parasta, mitä näkemisessä on nähnyt vuosikymmeniin.

Ainakin parempaa, kuin mitä olen nähnyt asiakaskäynneillä ja soittaessani puhelinlinjoille.

14. tt Vierailija

keille heistä olet soittanut? soitin itse stiinalle..ei ainakaan tässä vaiheessa mikään oon mätsänny...3 kk sano että yks juttu tapahtuu eikä kyllä oo mitään sellasta tapahtunut...

15. Olen Vierailija

Juuri soittanut Stinalle.

Sorry, jos sinulla ei ole mennyt Stinan ennustus nappiin.

16. Linssi Vierailija

vielä tän linkin näkijänä.

Hän on mun luottonäkijäni.

17. Oma Vierailija

oot soittanu...

Eiks näin oo ennustajien kanssa

18. sufi Vierailija

Hyvin tuntuu Astral TV ketju olevan kaiken aikaa esillä.

19. Vihainen Vierailija

Silkkaa paskaa. Mummot soittelee. Kuluttajaviranomaisten pitäisi puuttua humputukseen.

20. pinpelipom Vierailija

Eräs mainosti itseään että syntynyt näkijäksi.

21. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Paljonko huijarit ovat ehtineet sinua kupata ?

22. vierailija Vierailija

Astrologia = luuloteltu taito tähtien liikkeistä ja keskinäisistä asennoista, eritoten
    kiertotähtien konjuktioista. vm. tarkoittaa kahden taivaankappaleen samassa
    suunnassa. Astrologin jutuista saa käsityksen, että maa on avaruussysteemimme keskipiste, jota muut esim Merkurius ja venus, perätikkö aurinkokin kiertää!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri