Hae Anna.fi-sivustolta

AstralTV

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ninnuuuuuuuuu, 14.03.2014.

1. Ammattina näkijä Vierailija

MInuakin kyseltiin tähän kyseiseen ohejlemaan jo puolitoista vuotta sitten. Ohjelma nauhoitetaan Budabestissa, näkijät siis saavat ilmaiset matkat ja majoituksen, ovat siellä paikan päällä nauhoituksissa muutaman päivän, ja vastaavat puhelimeen. Palkka on mitäänsanomaton. (kunhan pääsee julkisuuteen television kautta) Kieltäydyin silloin, ei jaksanut innostaa. Vielä edelleenkin ottavat yhteyttä. Uskoisin että tässä on summassa otettu yhteyttä näkijöihin, jotka ovat netissä jollain tavalla esillä ja sitä kautta haettu ohjelmaan näkijöitä. Tuula mainostaa kovin omilla facebook sivuillaan tätä ohjelmaansa. Muuta en tiedä. MInua ei henkilökohtaisesti moinen systeemi kiinnosta.

2. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Eikös se ohjelma tule suorana, onko nyt nähtävänä oleva ohjelma todellakin nauhoittua lähetystä. Toisaalta voihan tuokin tuoda mahdollisuuden pikku matkailuun, ja onhan se näkijöille ja tarottulkitsijoille mainostakin. Vähän hämmästelin T.Saharin osallistumista kyseiseen ohjelmaan, jostain syystä.

Last edited: 20.03.2014
  3. mm Vierailija

Kerta kaikkiaan hyvä oivallus subilta näin pitää kykyjä käyttää ei viihteeseen vaan auttamiseen ja neuvomiseen ohjelma saisi alkaa paljon jo aikaisemmin . Ne jotka käyttää kykyjä taikurina olemiseen monet eivät ole kurinalaiaia Noora Karma mm kun oon katsonut karman mainos välähdyksiä oon nähnyt aistinut pelokkaan naisen myös vihasen Mentalistit eivät tajua sitä monet käyttävät kykyä niin että se vie heidät pimeälle puolelle voimaa . On toisia taikuri jedejä toisia joita voi pitää kurinalaisina ja tarkkoina esim Griss Angell tietää ne voimien suuruuden tietää että ,niillä on kaks puolta ja että , voimien kanssa pitää olla tarkka jotta pysyy valonpuolella.

Noora karma ei oo mitään verrattuna iiro seppöseen tai Griss Angelssiin . Tai tämä tyyppi joka on noora karman show laatija ei ollut pisaraakaan jedin vahvuutta kurinalaisuutta tai mielenrauhaa noora karmaa vie esiintymis himo eteenpäin julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä tyyli näkyy hänestä läpi se on jo . Jolla on pelottomuus ja täudellinen mielenrauha se näkyy katseesta sitä ei ollut noora karman show laatijalla eikä noora karmalla pätkääkään.
    SE näkyy pelokkuutena ja esiintymis himona selkeästi . ps arvostan monia taikureita kyllä mutta ,joka sitä tekee pitää olla sen mittanen ,ps kukaan asiallinen ei kaada niinstöä maahan uude´n vuodenlinnanjuhlissa se on esiintymis himoa ei muuta vain linnanjuhlien tempaukxella noora karma pääsi julkisuuteen ennen sitä hän ei ollut mikään nimi julkisuuden himoa ei mitään muuta .

t. Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

VOIMA OLKOON KANSSANNE

--------------------------------------------------------------------------------
    Viimeinen muokkaaja KARSJEDISENSEIOPETTAJA; 18.03.14 20:17.

Mieleen tuli heti tuosta Noora Karmasta sama julkisuuden himo, ja huonot vibst saan hänestä!

4. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Tutkimus on luettavissa täällä:

Paranormal beliefs, education, and thinking styles - ResearchGate

Kerrothan, jos löydät tutkimuksesta jotain huomautettavaa.

5. Minuakin Vierailija

aika ajoin näkijäksi televisioon.

Vierastan asiaa ylipäätään, ja jos jostain syystä suostuisin, niin esiintymiseni olisi täyttä nollaa esiintymisjännityksen vuoksi.

6. ''''''''''''''' Vierailija

Niin siksi just ajattelinkin että pitää ottaa huomioon jos heillä on vähän alkukankeutta siinä.

7. me lennetään Vierailija

Miten niin palkka on mitäänsanomaton, kun kerran saa ilmaiset matkat ja majoituksen Budabestissa?!!?
    Jos minä olisin näkijä, niin lähtisin viivana vain tuon ilmaisen matkan ja majoituksen vuoksi :D

8. jonottaja Vierailija

T.Sahari ei ole hyvä näkijä! Kerran olin jollain messuilla jonossa hänen luokseen tulkintaa odottamassa. Kyseli kaikilta "ovelasti" onkien tietoja, vastaukset ympäripyöreitä. Lisäksi sanoi joillekin aika tylyyn sävyyn "totuuksia" näistä kysyjistä.
    Maku meni täysin! :(

9. Minuakin Vierailija

Voit olla oikeassa.

10. Henki puhuu Vierailija

Kun olet " näkijä" niin kerroppa kuka minä olen ?
    Autan sinua sen verran , että olen mieshenkilö Keski-Suomesta.
    Voit aloittaa ammatista, perhesuhteet , ikä, luonteen laatu , harrastukset jne.
    Jos osut oikeaan annan sulle rehellisen palautteen.

11. puntarointia Vierailija

Ahaa, kiitos. :)

En keksinyt ainakaan vielä mitään huomautettavaa. Mutta tämä varmaan sopii nyt sitten yhteen sen kanssa, että amk:ssa opiskelevilla olisi alhaisempi äo kuin yliopistolaisilla?

12. Amk Vierailija

oli joku aika sitten tämän ajan TV-näkijä.

Onko hän sitä enää, vai ovatko muut näkijät syrjäyttäneet hänet?

13. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    En ole tuosta kuullutkaan, joten en osaa sanoa.

14. puntarointia Vierailija

Niin en tiedä onko näin. Ajattelin vaan myös siltä kannalta, että onko henkisillä ihmisillä alhaisempi äö myös.

15. näkyilijä Vierailija

Olet engel48

16. puntarointia Vierailija

Tietääkö kukaan muuten siitä Astral tv:n miehestä, että onko hän ns. hyvä? Asko siis. Minusta hän vaikutti mukavalta, mutta katsoin vain ihan pikku pätkän ja huomasin kun eräs nainen siinä kehui häntä komeaksi :D Hän oli siis sellainen, että hänelle on varmaan helppo avautua :)

17. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Mikäli henkinen tarkoittaa samaa kuin uskonnollinen, niin ainakin he ovat vähemmän älykkäämpiä:

Tutkimukset vahvistavat: Uskonnottomat ovat uskonnollisia älykkäämpiä | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

18. Missä Vierailija

Oliko kysymyksessä astronomien suorittama tieteellinen tutkimus vai ihan vain heidän mielipiteensä?

19. puntarointia Vierailija

Niin tässä on kyllä se, että jos tarkkoja ollaan niin pitäisi tutkimuksessa jakaa henkiset ihmiset eri ryhmiin uskomusten ja aatteiden mukaan. Tietynlaisissa henkisillä ihmisillä on nimittäin mielestäni korkeatasoisempia uskomuksia kuin toisilla ja myös suurempi äo (todennäköisesti?). Voisihan se olla mahdollista, että "korkeatasoisten henkisten ihmisten" keskuudessa olisi yleisempää olla yliopistokoulutus kuin "matalatasoisten henkisten ihmisten" keskuudessa.

Mutta ei koulutus tietysti yksilötasolla älykkyydestä kerro (välttämättä).

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Olen katsonut Penn & Tellereitä eikä ne ole muuta kuin viihdettä. Muutama astrologi yhdessä ohjelmassa ei kelpaa ainakaan MULLE tarpeeksi isoksi otannaksi.

21. puntarointia Vierailija

Olen samaa mieltä tästä. Amerikkalaisissa ohjelmissa on myös aina teoreettinen mahdollisuus, että ollaan palkattu näyttelijä esittämään haastateltavaa.

On kuitenkin totta, että henkisyyden alalla on tietysti huijareitakin, mutta huijarin haastattelu ei todista mitään itsessään ettei jollakin toisella voisi olla joku taito.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Näin on. Ne jotka uskoo sinisilmäsesti täysin kaikki mitä kuka tahansa sanoo on yhtä "tyhmiä" :) mun mielestä kuin ne jotka paiskoo ovia kii "ei voi olla totta" ,vain siksi kun ei itsellä ole moisia kokemuksia ja sitten kaivetaan todellakin jotakin Penn & Tellerin tasoa todisteeksi. :D

Oli fanaattinen asiassa kuin asiassa ja yrittää tyrkyttää pakolla omaa kantaansa toisille ainoona oikeena, niin on yhtä kahjo oli asia sitten mikä vaan.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Ei musta ainakaan tarkoita. Ja muutenkaan ei uskonnollisia tai henkisiä voi niputtaa samaan nippuun kaikkia. Yhtään sen enempää kuin miehiä tai naisia tai mustia tai valkoisia. Eli musta tuo tutkimus on siks epäpätevä.
    Ei ihmistä voi jonkun yhden ominaisuuden perusteella niputtaa.

Kysymyksetkin voidaan asetella niin jotta saa halutun vstauksen, uskon että jopa tiedostamattaan.

Huomioonotettavaa oli myös tää:

"Tutkimuksen kritiikissä mainitaan, että tutkimuksessa käsitellään nimenomaan analyyttistä älykkyyttä. Uudenlaisia ajatuksia luovasta älykkyydestä tai tunneälystä ei oteta huomioon. "

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    :D :D Repesin!!!

25. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Astrologiasta ei kuitenkaan ole olemassa mitään tieteellistä todistetta, joten sinänsä on melko sama, miten jokin viihde-ohjelma asian esittää.

Televisio-ohjelmien todistusarvo on nolla, suuntaan tai toiseen.

Minä vertaisin Penn & Telleriä ja vastaavia ohjelmia populaaritieteelliseen kirjallisuuteen. Niiden tarkoituksena on herätellä ihmisiä ottamaan asioista tarkemmin selvää.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri