Astrid-täti vaatii taas lisää mamuja työvoimapulaa helpottamaan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vitun rasistti:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vitun rasistit!!!!!!!!!!!:
Kärventykää helvetissä!!!!!!!!!!!!!!

kertoo susta toooosi paljon...

Kannattais opetella kirjoittamaan! Rasistit ei rasistti :D :D :D

Kärvenny helvetissä rassisti!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!

Astrisdilla ei oikein ole ollut koskaan suhteellisuudentajua tai hätää rahasta. Sitä paitsi Astrid täti on niin vanha vanha ettei sen tarvi välittää mistä rahaa ottaa ( sillä on jo sen rahat ) ja ketä täällä asuu sen kuoleman jälkeen. Mä olen aina inhonnut sen fanatismia tossa mamu asiassa. Silä tuntuu olevan pakkomielle että suomelle käy kuten ruotsille ja saksalle. = SUURIA ongelmia. Kuten olette lehdistä nyt lukeneet vuosien ajan. Norjakin joutu alkaa rajoittamaan mamujen tuloa valtavien ongelmien takia. Tietyt vähemmistöt eivät sopeudu edes vuosien saatossa vaikka kuinka syytäisi heihin rahaa alkuun pääsyyn. Onhan näytä suomessakin.

Se on jopa sanonut ettei pitäisi olla mitään rajoja maahantulovirrassa ja siinä että kuka saa tukia ja jäädä.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vain:
Astrisdilla ei oikein ole ollut koskaan suhteellisuudentajua tai hätää rahasta. Sitä paitsi Astrid täti on niin vanha vanha ettei sen tarvi välittää mistä rahaa ottaa ( sillä on jo sen rahat ) ja ketä täällä asuu sen kuoleman jälkeen. Mä olen aina inhonnut sen fanatismia tossa mamu asiassa. Silä tuntuu olevan pakkomielle että suomelle käy kuten ruotsille ja saksalle. = SUURIA ongelmia. Kuten olette lehdistä nyt lukeneet vuosien ajan. Norjakin joutu alkaa rajoittamaan mamujen tuloa valtavien ongelmien takia. Tietyt vähemmistöt eivät sopeudu edes vuosien saatossa vaikka kuinka syytäisi heihin rahaa alkuun pääsyyn. Onhan näytä suomessakin.

Se on jopa sanonut ettei pitäisi olla mitään rajoja maahantulovirrassa ja siinä että kuka saa tukia ja jäädä.
Vitun rasissti!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä rasistteja oikein sikiää???!!!???:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vain:

Vitun rasissti!!!!!!!!!!!

tää yks riehuja vois nyt mennä sinne kotiin kasvamaan tai sit lopetta tuon trollauksen :D :D :D

Yhteistyössä