T
tahtoo tietää
Vieras
Miehen kanssa mietitään muutettaisko asumisoikeus asuntoon vaan haeteaanko lainaa ihan omaan.. Onko kokemuksia asumisoikeus asunnoista???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nihhilistejä;21929746:on, ja tod. huonoja.
yleisesti uskon kuitenkin, että on onnistunuttakin aso-asumista.
riippuu niin paljon niistä ihmisistäkin.
Täällä rivarin pihalla ei terrvehditä ollenkaan, jäädään autoon istumaan kuin teini, ettei tarvitse kohdata samaan aikaan naapuria - voi joutua moikkaamaan - jne, jne.
Lounaissuomi. Mutta nämä on kyllä tosi erityisiä, asukkaat. Olen nähnyt jopa as.näytöissä avoimempaa porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nihhilistejä;21929746:on, ja tod. huonoja.
yleisesti uskon kuitenkin, että on onnistunuttakin aso-asumista.
riippuu niin paljon niistä ihmisistäkin.
Täällä rivarin pihalla ei terrvehditä ollenkaan, jäädään autoon istumaan kuin teini, ettei tarvitse kohdata samaan aikaan naapuria - voi joutua moikkaamaan - jne, jne.
Lounaissuomi. Mutta nämä on kyllä tosi erityisiä, asukkaat. Olen nähnyt jopa as.näytöissä avoimempaa porukkaa.
Miten pölöt naapurit liittyy aso-asumiseen? Kyllä idiootteja asuu vuokralla, osaomistusasunnoissa, omistusasunnoissa ja ihan omakotitaloissakin...
Olen asunut asossa aikaisemmin ja asutaan nyt taas. Tää sopii meille, myytiin omistusasunto ja muutettiin tänne, paljon huolettomampaa, ei tarvii stressata taloyhtiön remonteista, asunnon jälleenmyynnistä yms. Lisäksi asomaksun saa poismuutettaessa takaisin indeksillä korotettuna.
Meillä on ihan uusi tänä vuonna valmistunut asunto. Rakennusvaiheessa saatiin teettää muutostöitä ja tehdä tästä enemmän omannäköisemme.
Kalliimpaahan tämä on kuin muut asumismuodot mutta toisaalta asumisen turva on sama kuin omistusasunnossa... ilman että on kamalan kokoista lainaa maksettavana tai muuta huolehdittavaa. Toisaalta taas naapureina harvoin on ihan "roskasakkia" (sori ruma ilmaus) kynnysrahan ansiosta.