Asumisoikeusasunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iemel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en asu, mutta kaveri perheineen asuu. Tykkäävät kovasti vaikka omasta haaveilevat. Asuvat 2000-luvulla rakennetussa rivarissa viihtyisällä alueella. Olen melkein kade :D Isoissa asunnoissa vastike voi olla niin suuri, että sillä lyhentäisi melkein lainaakin (esim. pääkaupunkiseudulla rivareiden vastike voi olla päälle tonnin).

Mekään ei asuta mutta yetäväpariskunta asuu.
Ovat tykänneet ja maksavat lainaa sun muuta pois saman verran kun edellisessä vuokraa. Asuvat suht uudessa kerrostalossa. Ovat pintarempanneet sen oman näköseks.

asuttiin uudessa kerrostalokolmiossa pk-seudulla. maksettiin vastiketta 670 euroa ja 200 euroa kuussa lyhennettiin asomaksua. ostettiin oma ja rahat riitti kerrostalokolmioon joka vuodelta 70 ja putkiremppakin tulossa, saunaa ei ole kuten asossa ja neliöitä saman verran kuin asokodissa. lyhennyksiä maksetaan 900 euroa + vastiketta 300 euroa kuussa... että joku vielä ihmettelee mikä vitsi asokodissa on, niin ite olen kyllä sitä mieltä että se on loistava tapa saada asumismukavuutta. nyt saadaan kalliimmalla rahalla yks kämänen kerrostalokoti mutta tämä temppu tehtiin vain siks että saadaan edes jotain omaisuutta kerrytettyä. mutta haukkukoon muut vaan asoratkaisut, meikä ainakin kannattaa ihan kympillä.

Yhteistyössä