Asunto nyt vai myöhemmin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma

Vieras
Olen opiskelija ja mies on töissä (ei kylläkään tiedä kuinka kauan sopimus kestää, tienaa noin 1200e kuussa). Laskettuaika mulla on marraskuussa ja mun ois ollut tarkoitus valmistua joulukuussa, mutta jään siis äitiyslomalle ennen sitä. Asumme yksiössä jossa vuokra 350e.
Kumpi vaihtoehto on parempi näistä ja miksi?

A) Muuttaa NYT kolmioon, jota kävimme katsomassa, vuokra vähän päälle 600e, remontoitu ja tilava.
B) Katsella vasta syksyllä asuntoja.

oho siis tuli toi hymiö vahingossa.. Eli

A) Muuttaa NYT kolmioon, jota kävimme katsomassa, vuokra vähän päälle 600e, remontoitu ja tilava.
B ) Katsella vasta syksyllä asuntoja.

miehen mielestä siks ei pitäs muuttaa että kuulemma turhaa maksaa vuokraa näin kauan ennen vauvan syntymää 2x enemmän kuin nykyisestä asunnosta.

Mun mielestä taas nyt kannattais muuttaa kun syksyllä huonommin asuntoja saatavilla jne... ja nyt ois hyvä löytyny

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miehen mielestä siks ei pitäs muuttaa että kuulemma turhaa maksaa vuokraa näin kauan ennen vauvan syntymää 2x enemmän kuin nykyisestä asunnosta.

Mun mielestä taas nyt kannattais muuttaa kun syksyllä huonommin asuntoja saatavilla jne... ja nyt ois hyvä löytyny
Tämä oli minunkin pointtini aiemmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no nyt ilmanmuuta

eikö se ole miehelle säästöä, jos tämä kämppä on edullinen.
Tarkoitan, erotuksesta kalliimpi vuokra miinus tämä tulee "takaisin " sitten säästöä syksymmällä, not? En osaa nyt selittää taas näköjään kunnolla.
Syksymmällä on myös vuokra kalliimpi jos silloin vuokraat. EI ehkä 100% varmasti, mutta tod.näk.
Eli se maksetaan sitten joka kk maailman tappiin se uusi (kalliimpi?) vuokra, kun nyt saisi kohtuullisesti. Kun ei niit ä sopivia kämppiä mistään puusta tipu eteen...?!

Yhteistyössä