Asuntoautolla lomalle, vinkkejä?? :D

Unelmahöttö

Jäsen
03.02.2008
576
0
16
Ollaan ekaa kertaa lähdössä asuntoautolla lomailemaan ja mukana ovat perheen lapset (8kk, 3v ja 9v). Olisko lyödä vinkkejä jakoon miten reissusta tulisi edes kohtuudella onnistunut? Esim. minkälaisia ruokia kannattaa suosia.. Jos yöpyy leirintäalueella, pitääkö paikat varata ennakkoon? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan :D

Helpot ruoat, joissa ei tuhraannu kenenkään aikaa. Tehkää paljon ulkona grillissä. Millaiset säilytystilat kylmäruoille, yleensä pienet? Ostakaa usein ja vähän niin tuorejutut pysyy tuoreina, pelkät säilykkeet käy tympimään vaikka niitä suositellaan retkelle.

Paikat kannattaa varata, jos menette suositulle alueelle, eihän se soitto paljon maksa. Noin pienten kanssa tekisin alustavan reittisuunnitelman ja lapsille varaisin tarpeeksi viihdykettä.

tuolta ja sivu kaks saa hyviä vinkkejä!
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1439357-mahtaisko-jollakin-olla-muistilistaa-suviseuroihin/sivu2.html

Vastaan, vaikka tuskin minusta apua on :D Olen itse lähdössä ensimmäistä kertaa matkaan myös. Minun lapseni ovat 1,5v ja 3v.
Muilta olen saanut vinkkejä, että kannattaa pitää erittäin väljä aikataulu, varata paljon aikaa pysähdyksille. Ja pysähdykset kannattaa tehdä paikoissa joissa lapsilla mahdollisuus purata energiaa, esim uimarannat tms. Hmm.. Ja lapsille tekemistä! Itse olemme ottamassa mukaan kannettavan dvd-soittimen, leluja, kirjoja ja paljon pikkunaposteltavaa :D Ostin myös juomapullot lapsille. Helpompia ja vähemmän sotkevia kuin esim trip-mehut.
Leirintäalueilta ei käsittääkseni ole pakko varata paikkaa etukäteen.

Yhteistyössä