Asutteko unelma talossanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en todellakaan.kaupungissa kerrostalokaksiossa 53m2 asutaan.perheeseen kuuluu minun ja ukon lisäksi esikkomme,jonka L.A 15.8 ja kissa ja koira.
unelmani on asua omakotitalossa, jossain rauhallisessa,mutta ei liian pienessä paikassa.vielä vaan ei rahallisesti ole varaa siihen :/
mutta ehkä sitten viiden tai 10 vuoden päästä :heart:

asun rivitalo-kolmiossa, ja juu...se on oikein nätti ja kiva, mutta se oikea UNELMA talo on vasta rakenteilla.Pitkä ja raskas prosessi, mutta siitä tulee kaikkineen se joka vastaa omia unelmiani talosta täysin.Odottavan aika on vaan niiiiin pitkä.

No ei nyt missään unelmakodissa mutta ihan kivassa kuitenkin...
Kerrostaloviisiössä sopivan matkan päässä keskustasta =)

Omakotitalosta en haaveile ja rivarista vielä vähemmän, tykkään kerrostaloasumisesta mutta tilaa voisi olla yksi tai kaksi huonetta enemmän.

Asun sellaisessa unelmatalossa, johon on varaa :)
Elikä pk-seudulla pari vuotta vanha okt isolla tontilla. Kokonaisneilöitä 188m2
perheessä 2aikuista ja 2pientä lasta ja kaksi kissaa ja yksi pupu :)

Asun kerrostalossa, meren rannalla. Ympärillä vuoristoisia saaria, näkymä kuin paratiisissa. TÄmä on ihana asunto. JOskus tulemme asumaan omakotitalossa, mutta tuskin näin upeissa maisemissa.

Asutaan. Talo on itse rakennettu ja vielä tekemistä riittää, mutta ikuisuusprojektihan tää on. 2-kerroksinen puutalo,146 neliöö, hehtaarin tontilla keskellä metsää. Lähin naapuri 300 metrin päässä, johon ei edes näköyhteyttä.

Äiti, isä, kaksi lasta, kaksi kissaa ja koira

en asu unelmakodissa enkä tule asumaan vielä vuosikausiin,niin kauan ku lapset käy peruskoulua =)

mutta nyt asun unelmapaikalla lapsiperheen kannalta,eli hyvänä kakkosena tulee tämä paikka,asunto ei niinkään ehkä... ;)

Kyllä passaa. Iso okt&piha 10km päässä ison kaupungin keskustassa melkein järven rannalla. Meitä on 2+1. Minä en nyt valita, että talvella sukat pyörii jalassa (elämän realismia) ja lämmityskulut ovat isot.

Alkuperäinen kirjoittaja hetkellä:
asun rivitalo-kolmiossa, ja juu...se on oikein nätti ja kiva, mutta se oikea UNELMA talo on vasta rakenteilla.Pitkä ja raskas prosessi, mutta siitä tulee kaikkineen se joka vastaa omia unelmiani talosta täysin.Odottavan aika on vaan niiiiin pitkä.

sitten mainitsematta kaikki kysytyt asiat...eli meitä on siis kaksi lasta ja kaksi aikuista.Rivitalo on 80 neliötä, ja rakenteilla oleva talo n. 190 neliötä,ja molemmat sijaitsevat n.30 km helsingistä pohjoiseen.

No melkeen. Omakotitalo keskikaupungilla, ei sentään järveä.
Meitä on 2+2, ei eläimiä. Talo on keskikokoinen ja kaupunki pieni.

Aivan unelmajuttu olis se vähän tätä isompi okt jossain kuivassa mäntymetsässä meren lähellä (mutta ei rannassa) ja naapurit sen verran etäällä ettei ihan näy. Kunnallistekniikka sais silti olla, ehkä jopa kaukolämpö.

Mutta kun kattoo tilinauhaa ja sitä, kuinka paljon (tai siis vähän) on velkaa jäljellä, niin oikeastaan tää on ihan hyvä. (Kunhan keittiö ja kylppäri saadaan rempattua.) :D

Asutaan :)

Vanha vm54 rakennettu ja peruskorjattu iso omakotitalo. Pienen mutta aika vilkkaan kylän keskustassa. Asuin neliöitä on 157m2 ja kokonaispinta-alaa päälle 200m2. Valoisa ja kodikas koti. Pihaa on 1400m2. Kävellen pääsee kauppaan, kirjastoon, uimahalliin, kerhoihin ja kouluun. Niin ihana paikka :D

Keskustassa 94 neliön kerrostalo- neliössä. Ihan passeli mulle ja kahdelle lapselle, lapsilla omat huoneet (ja mulla kans :D ) ei ny mikään unelma, mut ihan ok tämän hetkisen elämäntilanteen mukaan.

tää ei todellakaan oo mun unelmatalo.
asutaan pienkerrostalossa, 70neliöö, 3h+k+s. 2 aik. + 3 lasta ja 2 kissaa. mahtuu ihan hyvin mutta lapset kasvaa ja tarvitse lisää (ja omaa) tilaa. vuokralla asutaan ja haaveilen omakotitalosta. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tää ei todellakaan oo mun unelmatalo.
asutaan pienkerrostalossa, 70neliöö, 3h+k+s. 2 aik. + 3 lasta ja 2 kissaa. mahtuu ihan hyvin mutta lapset kasvaa ja tarvitse lisää (ja omaa) tilaa. vuokralla asutaan ja haaveilen omakotitalosta. :heart:

Miksette osta?

Minä asun unelmieni talossa.Huhtikuussa pääsimme muuttamaan pitkästä tehtyyn taloomme.Neliöitä on talossa 230m2 ja ulkorakennuksessa 197m2.
2 lasta,2aikuista ja kääpiövillakoira asustaa.Kaupungissa,rauhallisella alueella asumme,3600m2 tontilla.

Yhteistyössä