asuuko teillä kenelläkään "kotikummitusta"? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
mun ystävä osti vanhan talon joskus 3 vuotta sitten ja ovat sitä rempanneet ja laittaneet. vintiltä on aina vähän väliä kuulunut askeleita ja kolinoita, mutta eivät ole välittäneet jotenkin. nyt sitten kun remppa valmis ja asuvat, niin heidän alakertaan on ilmestynyt "käytäväkummitus".
kun käytävällä ei ole valoja, niin siinä tepastelee hahmo päästä päähän aivan selkeästi. säikähdin sitä itse ihan kamalasti enkä uskaltanut mennä vessaan sinne käytävälle, mut ystävä totes vaan tyynesti et "se on vaan meidän kotikummitus, älä välitä siitä."
ja sen on nähnyt moni muukin... spooky :o
mutta ei siitä kyllä sellaista pelottavaa tunnetta tullut :)
(silti en sellaista kotiini haluaisi... :whistle: :| )

mun tutun talon portaissa kuului yöaikaan askelia. Tuttu tiesi, että kyse oli hänen kauan aikaa sitten kuolleesta isästään, vaikka kyseinen talo ei ollut tämän tuttuni kotitalo.

Isäni kuuli ukkini kuoleman jälkeen ukin askeleet kellarin portaista, kun oli laittamassa saunaa tulille. Oli kuulemma kuulunut samanlainen solkikenkien ääni kuin mitä ukilla oli ollut...

Mummon kertomia kummitusjuttuja en ala tähän edes listaamaan, niitä on paljon :D

Meillä liikkuu n.5-6v tyttö, tuossa eteinen-lastenhuone akselilla. Iltaisinsen joutuu komentamaan huoneesta pois, muuten lapset nukkuvat todella levottomasti.

Nähnyt tämän hengen 4v aikana kymmenisen kertaa.

Yhteistyössä