Äsyttää kaverin kännykäyttäytyminen!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARGH!

Vieras
Ei, aina ei halua olla tavoitettavissa. Mulla samaa, jos ei hotsita vastaa puheluun tai viestiin niin en vastaa. Mulla usein känny äänettömällä jos sille tuntuu. Mutta tää kaveri.... Voi luoja, sillä voi mennä viikko ennenkuin vastaa johonkin viestiin. Tai soittaa että hei, sä koitit soittaa silloin ja silloin.....

Kuitenkin kun hänellä on sydämellään jotain että soittaa oma-aloitteisesti minulle, mun pitäs olla vastaamassa heti.

ei mulla muuta. Ugh olen puhunut.

Esim. Nyt viikonloppu, mulla oli oikeesti tärkeää asiaa, koitin soittaa ja sit pistin viestin että soita asap kun pystyt. No meni 3 päivää kunnes tuli puhelu. Eikä edes kysynyt mikä se mun tärkeä asia oli. Ja sitten vuodatti mulle 45min omia koettelemuksiaan. Tuo ihminen on mulle rakkaampaakin rakas ystävä, mutta tää kännyhomma ottaa aivoon. Toki ymmärrän ihmisten erilaisen kännykäyttäytymisen mut silti.

Mulla OLI samanlainen kaveri. Ja ite en soittanu/laittanu viestiä kuin sillon kun oli oikeasti asiaa. Et ei kyse siitä et oisin jatkuvasti ollu omia murheita itkemässä.

No kaveri aloitti vakituisen yötyön pari vuotta sitten. Sen jälkeen en ole kuullut kaverista yhtään mitään. Jonku kerran oon soittanu/laittanu viestiä mutta vastauksena on ollut syvä syvä hiljaisuus.

Harmittaa lasten puolesta. kummallakin 3 lasta jotka olivat todella hyviä kavereita nyt sit näkemiset rajoittuu kouluun kun ei saa kaverin kans edes kyläilyjä sovittua.

Nähtiin koulun kevät juhlissa ja kaveri tulee halaamaan ja melkein itkee kun ollu ikävä eikä oo nähty ym. Itteä ei kiinnosta enää.

[QUOTE="vieras";26598562]Mulla OLI samanlainen kaveri. Ja ite en soittanu/laittanu viestiä kuin sillon kun oli oikeasti asiaa. Et ei kyse siitä et oisin jatkuvasti ollu omia murheita itkemässä.

No kaveri aloitti vakituisen yötyön pari vuotta sitten. Sen jälkeen en ole kuullut kaverista yhtään mitään. Jonku kerran oon soittanu/laittanu viestiä mutta vastauksena on ollut syvä syvä hiljaisuus.

Harmittaa lasten puolesta. kummallakin 3 lasta jotka olivat todella hyviä kavereita nyt sit näkemiset rajoittuu kouluun kun ei saa kaverin kans edes kyläilyjä sovittua.

Nähtiin koulun kevät juhlissa ja kaveri tulee halaamaan ja melkein itkee kun ollu ikävä eikä oo nähty ym. Itteä ei kiinnosta enää.[/QUOTE]

Tällä mun kaverilla ei ole lapsia ja on vielä miespuolinen. Mutta meillä on sellainen menneisyys että ollaan ihan ku sielunveljiä/siskoja.... Kun ollaan yhdessä se on jotain aivan mahtavaa. En ole ennen kokenut tälläistä ystävyyttä kenenkään kanssa.

Se vaan vituttaa että mä olen EKA ihminen jolle se soittaa kun vituttaa tai muuten kaipaa juttuseuraa. No, itse tänään laitoin sille vakavaa viestiä yhdestä mun sukulaisesta ja ylläri.... Ei vastausta. Mä koitan ymmärtää koska oon itse livenä nähnyt että sillä on känny lähes aina äänettömällä ja voi mennä tunteja ennenkuin katsookaan siihen päin. Mutta siitä huolimatta että ymmärrän, se risoo mua. Tänään olisin oikeesti tarvinnut sen tukea yhdessä asiassa mutta ei. Kai sillä on taas känny jossain makkarin pöydällä äänettömällä eikä vaan katso siihen.

Sama juttu. Hän soittaa kun HÄNELLÄ on asiaa, mun puheluihin tai viesteihin ei vastaa.. En kyllä sano, ystäväksi enää. Olkoon mikä on, toivottavasti kasvaa joskus aikuiseksi.

Sä olet sille kaatoämpäri, se ei koe minkäänlaista sielunveljeyttä kanssasi, that's it.

tähän en usko hetkeekään. Se on kaikille samanlainen kännyn kanssa ja joutunut monen kaverinsa kanssa kärhämään asiasta kun on "niin vaikeasti tavoitettavissa". Eli siis tekee tuota samaa kaikille. Ja kun vietetään aikaa yhdessä niin näenhän mä että se pitää musta, on puhuttu niin paljon asioista ettet voi tuon perusteella sanoa että olisin kaatoämpäri. Tuo ihminen on ollut parempi kun edes oma mieheni. Se on ollut ystävä. Ainoa mikä mättää on tää känny homma ja se on selittänyt sen mulle että vihaa puhelinta eikä jaksa puhua siinä ja harvoin laittaa edes viestiä.

Mun kanssa se on nyt vähän "petrannut" tätä asiaa juurikin siksi kun ollaan kuulemma niin läheisiä eikä halua loukata mua sillä.

Ei mullakaan ole känny päällä kovin usein ja jos on niin se on äänettömällä. Saattaa mennä useita päiviä että ees vilkaisen koko laitetta. Vituttaa ajatus, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa. Sitten joutuu vastailemaan viesteihin ja soittelemaan takaisin. Ärsyttävää.
Tulisivat ennemmin vaikka käymään ja kertoisivat asiansa naamatusten. Yleensä nekin suuret uutiset on luokkaa "naapurin reino oosti uuden ruohonleikkurin". Ei kiinnosta.

OMG. No herra soitti mulle. Kertoakseen omasta kankkusestaan. Joo, kuuntelin, myöntelin. Koitin puhua asiasta joka oli minulle tärkeä. Kuunteli hetken kunnes ilmoitti että liika kankkunen eí kykene.

kiitti V*tusti!!!!!! Sitten pistin kiltin mutta tiukan viestin perään. Ei vastausta, eli känny taas äänettömällä jossain tai ei vaan kankkuseltaan kykene vastaamaan.

Eräs kaverini on vähän samanlainen. Jos hänelle lähettää viestin ja vaikka kysyy jotain, ei välttämättä reagoi siihen koskaan. Kuitenkin jos itse lähettää viestin enkä vastaa parissa minuutissa, soittelee miehelleni ja ihmettelee miksen ole jo vastannut...

Yhteistyössä