P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
no kyl siellä saattaa olla... ties vaikka rakkaudentunnustuksia ois![]()
Tarkoitit kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
no kyl siellä saattaa olla... ties vaikka rakkaudentunnustuksia ois![]()
semmosilla on varmasti väärä osoite :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Tarkoitit kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
Myönnä pois vaan! Mitäs peliä sitä on meneillään
![]()
Kamoon, en mä sitä tarkottanu. Vitsi vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Tarkoitit kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
![]()
no en ainakaan ehdottele kellekään mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Tarkoitit kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Kamoon, en mä sitä tarkottanu. Vitsi vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Tarkoitit kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:en mä sitä sillä tarkottanu että siellä mitään viestejä olis , mut eipähän vaan aukee![]()
![]()