aura migreeni, minipillerit vs hormonikierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miukumauku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miukumauku"

Vieras
kumpaa lähtisitte kokeilemaan?

Kondomia ollaan aina käytetty mutta aiheuttaa mulle niin paljon ongelmia että jotain muuta saatava tilalle. Joskus vuosia sitten kun en vielä migreeniä sairastanut olen kokeillut cerazette pillereitä, eivät sopineet ollenkaan.

Sain tänään perhesunnittelun terkkarilta jotkut toisen merkkiset minipillerit kun hänen mielestä niitä kannattaa ensin kokeilla ennen kun edes miettii hormonikierukkaa.

Mietin vain että mitenköhän ne mahtaavat sopia, onkohan loppu tulos sama kun cerazetten kanssa ja reagoikohan migreeni niihin? En osaa päättää kokeilenko noita minipillereitä vai tilaanko vaan ajan yksityiselle gynelle ja kyselen hormonikierukkaa...?

Ehkä terkkari ajatteli, että jos minipillerit eivät sovi, niin tuskin hormonikierukkakaan. Vai mikä tuossa oli ideana? Näin mä ainakin uskon että tarkoitti. Että kokeilla ensin noita miten käy, ja sitten mettiä sitä kierukkaa jos ei ongelmia ole noiden minipillereiden kanssa kanssa.

[QUOTE="vieras";23517387]Ehkä terkkari ajatteli, että jos minipillerit eivät sovi, niin tuskin hormonikierukkakaan. Vai mikä tuossa oli ideana? Näin mä ainakin uskon että tarkoitti. Että kokeilla ensin noita miten käy, ja sitten mettiä sitä kierukkaa jos ei ongelmia ole noiden minipillereiden kanssa kanssa.[/QUOTE]
No johan tuli typoja, mutta ajatus varmaan kävi selväksi. :D