Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mukavaa päivää sinnekkin![]()
Ei suuria suunitelmia, väkivaltaryhmä tänään pitkästä aikaa ja illalla sitten lämmitetään sauna
=) Kiitos,onkos siellä aurinkoista? Mikä on väkivaltaryhmä,jos saa udella,työhön liittyvää?
Aurinko paistaa, muuten kamala tuuli,hrrr
Oon mukana tälläisessä "ajoissa apua perheväkivaltaan" projektissa.
Itse siis väkivaltaa kokenut. Haastatteluja jo useita ollut ja niiden perusteella on sitten yritetty miettiä, mitkä ovat ennakoivia merkkejä perheväkivallasta..
Ihan RAY:n sponsoroima hanke, ja ajan kanssa olisi tarkoitus saada mm. terveyskeskuksiin materiaalia
Eli oman negatiivisen kokemuksen avulla ehkä voin joskus "auttaa" jotakuta![]()
Hienolta kuulostaa tuo projekti! Todella tärkeetä työtä teet!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Meillä 3 lasta mahataudissa, kuopuksella tosin jo paremmalla puolella eli kotona ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mukavaa päivää sinnekkin![]()
Ei suuria suunitelmia, väkivaltaryhmä tänään pitkästä aikaa ja illalla sitten lämmitetään sauna
=) Kiitos,onkos siellä aurinkoista? Mikä on väkivaltaryhmä,jos saa udella,työhön liittyvää?
Aurinko paistaa, muuten kamala tuuli,hrrr
Oon mukana tälläisessä "ajoissa apua perheväkivaltaan" projektissa.
Itse siis väkivaltaa kokenut. Haastatteluja jo useita ollut ja niiden perusteella on sitten yritetty miettiä, mitkä ovat ennakoivia merkkejä perheväkivallasta..
Ihan RAY:n sponsoroima hanke, ja ajan kanssa olisi tarkoitus saada mm. terveyskeskuksiin materiaalia
Eli oman negatiivisen kokemuksen avulla ehkä voin joskus "auttaa" jotakuta![]()
Hienolta kuulostaa tuo projekti! Todella tärkeetä työtä teet!![]()
=) Samaa mieltä olen myös minä,tosihienoa työtä!
Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Meillàkin on tànààn kirkas auringonpaiste ja sehàn enteilee mukavasta viikosta. Hyvàà alkapaa viikkoa ap:lle ja kaikille muillekin
=) Kiitos samoin sinne Mamma italiana:lle,oletkos ihan jossain kaukana ulkomailla?
ei kovin kaukana,mutta kuitenkin tààllà pohjois-italiassa asustelen ja kevàttà odottelen niin kàrsimàttòmàsti
=) Sitähän minäkin täällä odottelen,että tulisi kevät. :flower:
Hrrr,juu voin kuvitella.Minkäikäisiä koiria? Miten tulee lasten kanssa toimeen?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Eipä kummempia, vapaapäivää vietellässä. =) Ulos tekisi mieli mennä, mutta hetki sitten tulin suihkusta enkä jaksa föönätä hiuksia kuiviksi.. *laiska minä*
Meinaan kyllä tehdä vielä kunnon lenkin koirien kanssa tunnin-parin päästä.
Illalla täytyisi käydä kaupassa ja mennä kokoukseen kuulemaan kuinka mut yritetään tyrkätä erään yhdistyksen johtokuntaan ja samalla noukin palkinnot kotio.![]()
=) Juu,ei tuonne tuuleen kannata mennä hiukset kosteana. Mukavaa lenkkiä koirien kanssa. Mitäs koiria sinulla on?
Saksanpaimenkoiria ja kiitos. =)
Äsken kävin hakemassa postilaatikolta postit ja minuutissa kerkesi hiusten latvat mennä jääpuikoiksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Meillàkin on tànààn kirkas auringonpaiste ja sehàn enteilee mukavasta viikosta. Hyvàà alkapaa viikkoa ap:lle ja kaikille muillekin
=) Kiitos samoin sinne Mamma italiana:lle,oletkos ihan jossain kaukana ulkomailla?
ei kovin kaukana,mutta kuitenkin tààllà pohjois-italiassa asustelen ja kevàttà odottelen niin kàrsimàttòmàsti
=) Sitähän minäkin täällä odottelen,että tulisi kevät. :flower:
Kevàt on tosiaan niin ihanaa aikaa ja nàmà auringonsàteen antavat jo toivoa. Tààllà on jo kuukauden pààstà puut ja pensaat kukassa ja nyt jo kuljen aurinkolasit nenàllà![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Siru:Ihana viesti ap:lta! Flunssassa ollaan kaikki, mutta auringonpaiste on tänään piristänyt mieltä. Ilosta kevään odotusta kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Hrrr,juu voin kuvitella.Minkäikäisiä koiria? Miten tulee lasten kanssa toimeen?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Eipä kummempia, vapaapäivää vietellässä. =) Ulos tekisi mieli mennä, mutta hetki sitten tulin suihkusta enkä jaksa föönätä hiuksia kuiviksi.. *laiska minä*
Meinaan kyllä tehdä vielä kunnon lenkin koirien kanssa tunnin-parin päästä.
Illalla täytyisi käydä kaupassa ja mennä kokoukseen kuulemaan kuinka mut yritetään tyrkätä erään yhdistyksen johtokuntaan ja samalla noukin palkinnot kotio.![]()
=) Juu,ei tuonne tuuleen kannata mennä hiukset kosteana. Mukavaa lenkkiä koirien kanssa. Mitäs koiria sinulla on?
Saksanpaimenkoiria ja kiitos. =)
Äsken kävin hakemassa postilaatikolta postit ja minuutissa kerkesi hiusten latvat mennä jääpuikoiksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Siru:Ihana viesti ap:lta! Flunssassa ollaan kaikki, mutta auringonpaiste on tänään piristänyt mieltä. Ilosta kevään odotusta kaikille!
totta, jo ap:n nikistà tulee hyvàlle tuulelle