Aurinkoista Huomenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta myös täältä!Normaalisti en tähän aikaan täällä ole..herätin tytön tossa kuudelta päiväkotiin,mutta hänen toinen silmä on turvonnut kiinni.. :whistle: nyt sit odotellaan,et kello tulee kahdeksan..soitan lääkärille,jos jotain tippoja antais..mutta en viitsi silmäpuolta viedä hoitoon..

Huomenta! Täällä kans herätys 5.30, mulle olis vielä uni maistunu mut pojalle ei..Joten ei auta. Kahvia vaan koneeseen.

Muita suunnitelmia ei oo, serkun ylppäreitä käydään juhlimassa ja tänään tarvis vielä jotain vaatetta käydä kattoos. :)

Aurinkoista huomenta kaikille
soleil020.gif

Esikoisella on parturi klo 11 ja sitten pitäisi lähteä iltapäivällä Uuteenkaupunkiin ja tullaan sunnuntaina.Otan kuitenki koneen mukaan että voin palstailla. ;)
Sunnuntai iltapäivällä mennään miehen siskon valmistujais juhliin.

Onnea hande
3d-offre-fleurs.gif

Meillä alkaa muksuilla myös loma ja pakataankin tavaraa vähän enempi ja suunnataan vaunulle, mies tulee kotiin sunnuntaina, mutta minä jään lasten kanssa vaunulle =) Muksuille lupasin, että pääsevät uimaan nyt kun loma alkaa, itse kävin viikkositten jättämässä turkin veteen, eikä se enää niin kylmää ollut 14 asteista ;)

Huomenta täältäkin! Ihanaa kun arska paistaa! Hieman lieventää tätä shokkia tästä karmivasta uudistuneesta palstasta. :whistle: Ehkäpä tämä tästä, kun saavat koko uudistuksen tehtyä.

Mä siivoan tänään ja viikonloppuna ei kummempia suunnitelmia, puutarhahommia ja ulkoilua ja kotona hengailua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hande:
täälläkin herätty ajoissa vaikkei pitäny.... tänää ois valmistujaiset ja hiukka jännittää.... kaks vuotta onkin tätä päivää ooteltu :)

Onnea :flower:
Aurinkoista täälläkin näyttäis olevan. Viimenen koulupäivä ennen lasten lomaa joten mun "loma" loppuu sitten ;) Huonosti nukuin, mitähän jaksais... siivouspäivä on ja illal tarvii mennä Myllyyn ostaan ruokaa. Ja kukat opeille jotain sielt, vissiin Plantagenilta.

Yhteistyössä