Hae Anna.fi-sivustolta

Aurinkokapselit

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä +, 02.10.2005.

1. + Vierailija

Onko näistä kapseleista oikeasti jotain hyötyä? Olen vaaleaihoinen ja palan helposti. Paketissa lukee että käyttö aloitetaan 1-2 viikkoa ennen auringonottoa, mutta ei kai siitä ole haittaa aloittaa ne vieläkin aikaisemmin??

2. rita Vierailija

Tervehdys!
    Itse olen aloittanut niiden syömisen jopa 4 viikkoa ennen matkaa, ja olen todennut niiden auttavan aika hyvin.

3. vilma Vierailija

Olen joskus aloittanut jo kuukautta ennen, valmiste oli porkkanapuriste. Nykyisin en syö mtiään, koska mielestäni rusketun helpolla ja aivan tarpeeksi.

4. apua Vierailija

Itse aloitan jo tuossa kevät auringon alkaessa killottaa taivaalla. Saan helposti maksaläiskiä ja tämä auttaa siihenkin ja siinä samalla tulee myös muu hyöty. Etelän aurinkoa katsellaan yleensä touko-kesäkuun vaihteessa.
    Apua on ollut.

5. Mitä merkkiä suosittelette? Olen nähnyt mainostettavan ainakin Vivida Sun-merkkisiä aurinkokapseleita. Onko niistä kokemusta?

Ajattelin aloittaa nyt, kun matkan alkuun vielä neljä viikkoa.
    Millaisia vaikutuksia olette huomanneet? Ruskettuuko nopeammin vai tuleeko rusketuksesta tummempi kuin ilman kapseleita?

6. Porkani Vierailija

Onko kenelläkään kokemusta Donsbachin Beta karoten -kapseleista? Yhdessä luontaistuotekaupassa sanoivat, että siinä on rutkasti enemmän betakaroteeniä kuin muissa.

7. Hei!
    Mikset ota syksyn sadosta täyttä hyötyä ja syö porkkanaa porkkanana eikä minään pillerinä.

8. anu Vierailija

Ainoat joita joskus olen käyttänyt, ovat porkkanapuristeita ja suhteellisen edullisia. Merkkiä en muista, ostin Stockan luontaistuoteosastolta. En tarvitse apuaineita joten en ole vuosiin käyttänyt mitään ""tehosteita"". Ne ovat ihan tavallisen pillerin muotoisia, ei mitään kapseleita.

9. Anu Vierailija

Porkkanan mausta ei moni tykkää, en minä ainakaan, en pysty syömään raakaa porkkanaa.

10. JJ Vierailija

Bioteekillä on Aurinkokapselit tuote ja Valioravinnolla MultiKarosin kapselit,olin Brasiliassa joulukuussa viime vuonna ja jatkoin Bioteekin kapseleiden syömistä koko talven ja rajat näkyivät pitkälle kevääseen.Tuote selosteessa mainitaan että niitä voi syödä vaikka jatkuvasti niiden sisältämien omega rasvahappojen ja antioksidanttien takia.

11. Allergikko Vierailija

Monet leppä- ja koivuallergikot eivät voi (eivätkä saa) nauttia raakoja juureksia (eivätkä omenoita, päärynöitä ym.)

12. Dexter Vierailija

Siis puhutaanko tässä nyt beetakaroteenista,itse olen lähdössä matkalle 3 vko:n päästä ja syönyt Karovit-nimistä tabua jo viikon verran .Kai se on yksilöllistä miten se kuhunkin vaikutaa, mutta itse vaaleaihoisena ja ruskettumattomana toivon sen pitävän mut edes joten kuten palamattomana.Kokemuksia muilta on aina mukava kuulla.

13. Joosua Vierailija

Ollaan syöty Vivida Sun tabuja 1-2 vko ennen matkaa eikä näillä matkoilla iho ole palannut. Tosin auringonotto on tullut vähän maltillisemmaksi. Ei näistä ainakaan pitäisi mitään haittaa olla!
    Terv.

14. Vivida Sun Vierailija

Vivida Sun-paketissa lukee, että kapseleita otetaan yksi päivässä eikä annostusta saa ylittää. Tätä olen noudattanutkin.

Kuitenkin Yliopiston apteekin sivuilla sanotaan Vivida Sun-kapseleista, että niitä otetaan 2-3 kk ajan 2 kapselia/pv ja sen jälkeen ylläpitoannos 1 kapseli/pv.

Kumpaa näistä annostuksista pitäisi uskoa? Kumpi on ""oikeassa""? :)

15. piipero Vierailija

Minä olen syönyt useamman paketin ennen reissua aurinkokapseleita ja käynyt 10 kertaa solariumissa. Näin olen pärjännyt ilman aurinkorasvaa vaikka olen vaalea ja herkkä palamaan.

16. Darian Vierailija

17. arska Vierailija

Auttaako kyseiset pillerit myös aurinkoihottumaan? Tai siis siihen ettei sitä tulisi?

18. daisy Vierailija

Kokeile Arska Piz Puin:in allergy aurinkorasvaa. Viime etelänlomalla aloitin sk 15 ja vähensin sk 8:aan viimeisinä päivinä. Ei tullut aurinkoihottumaa, vaikka en ollut syönyt alle mitään kapseleita. Aurinkorasva on kyllä kallista, mutta hintansa väärti

19. helokit Vierailija

Helokkiöljykapselit (ei ""huuhaa"" helokkiöljy) auttavat aurinkoihottumaan. Niitä pitää alkaa syömään tammi-helmikuussa Suomen kesää varten (eka kertaa) ja viikon pari syötyäsi voit olla iholtasi aika kirjava, koska puhdistavat elimistöäsi myös; jatka vain sitkeästi eteenpäin.

20. Minä Vierailija

Imedeen Tan optimizer kapseleita kuukausi ennen matkaa, koko matkan ajan ja vielä viikko jälkeen. Jos haluaa myös 5 solarium kertaa ennen matkaa. Kokeiltu on ja tehoaa. Kaunis rusketus joka kestää pitkään.

21. ... Vierailija

Osaako joku kertoa n. hinnan solarium-kerralta?

22. minä Vierailija

Vaihtelee.. Hesassa 5-6 euroa. Ostamalla 5 tai 10 kerran kortin pääsee halvemmalla.

23. Uup Vierailija

24. karovit Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 05.08.2016
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome