Aurinkokunnan ketjusta tuli mieleen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nii

Vieras
Ihanaa, vaikka teilllä on jo iso perhe niin haluatte lisää lapsia :)

Yllättävän positiivisesti palstalla suhtaudutaan teidän suureen perheeseen.
Mietin tässä itekseni että johtuuko se siitä ku nimenomnaan mainitset että ette kuulu mihinkään uskonlahkoon?

Siis jos ei oo uskovainen niin suuret perheet on jees, mut jos sen suuren perheen HALUAA ja sattuu olemaan uskovainen niin sitte sitä kauhistellaan ja mietitään äidin jaksamista ??

SIis tämä kysymys ei nyt oo henkilökohtaista Aurinkokunnalle mut hänen ketjustaan kysymys heräsi :D

Onhan se suht surullista, jos lapsia on paljon VAIN SIKSI KOSKA ei saa käyttää ehkäisyä uskonnon vuoksi.

On ihan eri asia, että käyttää ehkäisyä ja jättää sen pois omasta tahdostaan koska haluaa lapsen.

Mulle on ihan yksi lysti, kuinka monta lasta kukanenkin haluaa ja saa =) Ei silläkään ole merkitystä, johtuuko uskonnollisista vai muista syistä. Itse voisin saada vaikka viisitoista, mutta tahtoisin kyllä koulutuksen ja taloudellisen tilanteen ensin kuntoon. Nyt mulla on kolme, olin 23-vuotias kun kuopus syntyi ja kylläpä sitäkin on ihmetelty.. :whistle:

Mutta ajatteleeko koskaan kukaan että niissä uskovaisissaki on semmosia äitejä ja isiä jotka oikeasti haluavat niitä lapsia paljon?ilman ehkäisyajatuksia tai toiveita ja tietenki jos se käytännössä on mahdollista (siis raskautuminen )

Alkuperäinen kirjoittaja Nii:
Mutta ajatteleeko koskaan kukaan että niissä uskovaisissaki on semmosia äitejä ja isiä jotka oikeasti haluavat niitä lapsia paljon?ilman ehkäisyajatuksia tai toiveita ja tietenki jos se käytännössä on mahdollista (siis raskautuminen )

Juu, onhan niissä =) Sillon yleensä koti ja asiat onkin hyvinhoidettuja. Huonommin menee niillä jotka ei niitä lapsia olis ehkä halunneet -jos niiltä vaan olis kysytty :(

Mä oon taas niiiiin kyllästynyt ku meidän lapsilukua kauhistellaan :kieh: Ja kun sellaset puoli tutut kyselee välillä niin älyttömiä kysymyksiä et ei kyl itelle tulis mieleenkään kysellä sellaisia keltään |O

Mä olen erittäin onnellinen ainakin ja se riittää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:
Mä oon taas niiiiin kyllästynyt ku meidän lapsilukua kauhistellaan :kieh: Ja kun sellaset puoli tutut kyselee välillä niin älyttömiä kysymyksiä et ei kyl itelle tulis mieleenkään kysellä sellaisia keltään |O

Ja mullakin on vauvakuume.. Just täytin 25v. =) Onneksi, siis onneksi.. olen nyt yksinhuoltajana, joten ei vähään aikaan tule vauvaa :whistle:

Tuota kyselemistä en ymmärrä, en miekään keltään kysele yhtään mitään |O

Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:

No sie oon niin nuorena aloittanu, hyvin jaksat vielä! Mie oon 34v ja nyt kuus lasta, ei enää ikää saada montakaan, eikä välttis enää jaksaiskaan.

Aurinkokunta on niin positiivinen ihminen. Kirjoittaa kivasti huumorilla suurperheen elämästä vaikka työtä on varmaan paljon jo pelkässä pyykissä, lakananvaihdoissa, siivouksessa vaikka isommista jo apua onkin. Pidän Aurinkokunnasta, hyvä esimerkki täällä palstalla.

Yhteistyössä