Siis oikeesti, ei tää oo kovinkaan paljon vaikeampaa kun 2 tai 3 lapsisen perheen arki (siis ajattelen sitä aikaa, kun meillä oli 2 ja 3 lasta ). Ruokaa tehdään isommissa astioissa, pyykkiä pestään enemmän jne, mutta muuten mie en keksi, mikä tässä ois vaikeampaa.
Lapsista on seuraa toisilleen, ja kaikki osallistuu kykynsä mukaan tiettyihin kotitöihin, joista tietenkin päävastuu on vanhemmilla.
Mies osallistuu kotihommiin sen minkä pystyy, hän käy töissä, mutta hoitaa lapsia kyllä iltaisin ja viikonloppuisin ihan kympillä... Tekee kotitöitäkin, nyt intohimona pihan ja puutarhan hoito
Ruokaa mies on aika kehno laittamaan... mun mokani, kun olen aina itse "ominut" ruuanlaiton, kun tykkään siitä.
Ja pyykkiä mies pesee miesmäisen ronskisti... kunhan vaan sinne koneeseen sulloo, ja pulveri perään... Mie teen senkin mielummin itse
Mutta kyllä osallistuu siivoiluun ja kaikkeen muuhun, paitsi silloin, kun sairastaa, niin silloin on kyllä perin "avuton", mutta kyllähän sitä itsekukin on kipeänä kiukkuinen jne.
Me asutaan liki 300 neliöisessä talossa, jossa on vielä kylmää tilaa reilu 100 neliötä... josta sais lisätilaa kun vaan tekis... Mutta ei oo ollut tarvista.
Kiitos, ja hyvää kesää myös sinulle! Ja kyllä multa saa asioita kysellä, mie vastaan aina jos mie huomaan ja ehdin... ja jos liian "vaikeita" kysyy, niin sit mie oon vaan hiljaa