aurinkolaseista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Siis olen kehittänyt ongelman niin yksinkertaisesta asiasta kuin aurinkolasit.
Mulla oli tähän aamuun asti vuonna -96 ostetut serengetit ja rakastin niitä. Esikoinen aikoinaan katkaisi niistä toisen sangan, sen sai korjattua. Tännän kuopus löysi ne ja tuhosi saranan lopullisesti.
no koska ne olivat jo yli kymmenvuotiaat, ne ei enää olleet muodikkaat. Mutta maailman parhaat ajolasit, semmoset kellertävän ruskeat, mitkä voimistaa kontrasteja, tummenevat linssit sun muuta.
Muistan kun ne ostin, niin multa kysyttiin, miksi ne on noin ISOT. Ne oli siis soikeat, noin 3,5cm korkeaja 5 cm leveät per linssi. Silloin oli muotia semmoset markan lantin kokoiset.
Sitten mulla oli myös viime suvena ostetut 10 euron halpislasit, ne kuopus väänsi myös tärviölle.

No sokoksessa olin sovittanut semmosia nykyaikaisempia laseja, näitä isoja. Yhdet oli mun mielestä vähän sirommat ja sopi mulle yllättävän hyvin. (Siis 20e halpikset, katotaan ensi kesänä sitten niitä tyyriimpiä, kun olen palannut töihin.)

Käännyin miestä päin ja ensimmäinen kommentti oli Tyrsk! ja toinen "Bonolasit".
Eikä nää nyt mitkään koko naaman kokoiset olleet, vai noin 1/4 jostain parishiltonin reiskoista. (Ja bono ei kuulu mun suosikkihenkilöihin, joten viittaus siihen... no, mun mies ei tieny sitä.)

Otin ja suutuin miehen kommentista. (Ja ihmettelen itsekin, en yleensä suutu mistään noin pienestä.) Ja jätin lasit kauppaan.

(Pikku alkujuonnon jälkeen pääsemme varsinaiseen kysymykseen.) Minkälaiset lasit olis kaikken ajattomimmat? Siis ehkä myös tylsät, mutta ehdottomasti ajattomat.
Tosiaan mulla ei oo muodikkaita vaatteita, en meikkaa ja tukka on hätäponnarilla kesät talvet, niin ehkäpä on just vaan koomista että mulla on 12 tuuman "muotilasit" naamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä oon vähän huono vastaa, kun oon aika outolintu "muodin" suhteen, mut sellaiset Blues Brothers-lasit? :D :ashamed: :xmas:
Ei muuten pöllömpi idea! :D Eiku siis tiettykin B)

Muoti ei oo mun juttu. Liittyisköhän jotenkin tähän traktorin kokoisen perään?

Ei kun ettiskelemään. (Ai niin ne on aina mustat ja mä tykkään ruskeista. Ehkä voin tinkiä tällä kertaa.)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä oon vähän huono vastaa, kun oon aika outolintu "muodin" suhteen, mut sellaiset Blues Brothers-lasit? :D :ashamed: :xmas:
Ei muuten pöllömpi idea! :D Eiku siis tiettykin B)

Muoti ei oo mun juttu. Liittyisköhän jotenkin tähän traktorin kokoisen perään?

Ei kun ettiskelemään. (Ai niin ne on aina mustat ja mä tykkään ruskeista. Ehkä voin tinkiä tällä kertaa.)

Hups, älä sitte syytä mua jos mies repäsee jotain... :D :wave: :xmas:

Joo se oli olevinan pahoillaan koko kommentista ja selitti jotain että hänen mielestä nää kaikki taulutelkkarinkokoiset on outoja mutta onhan ne muotia ja että mun ei tarttis miettiä ostanko 20 euron lasit.
Onhan se niinnii, mutta en tiedä mikä minuun meni.
Ehkä se, että se osti itselleen viime vuonna sinisankaiset aurinkolasit vahvuuksilla, kun ne sai halvalla ja muita malleja olis tarvinnu odottaa. Ne on siis oikeasti hirveät, mutta se käyttää niitä vain ajaessa. Ja MINÄ en väräyttänyt ilmettänikään kun ne näin ja vielä väitin sopiviksi... :D

Mä oon varmaan liian rento, kun mies ei ole vielä oppinut, miten vastataan: sopiiks nää mulle? -tyyppisiin kysymyksiin. :laugh:

Siis toi profiililautanenko? Se unehttu siihen kun joskus oli puhetta mitä vanhat muumimukit maksaa ja utelin mitä tolla olis hintaa. (Joku 100 e oli huutiksessa).

Ei se kyl oo kaupan, sain se serkultani kauan sitten. Kun olin ostanut hänelle sen muumimukin, josta sai 400e... Täytyiskin soittaa ja kysyä onko hänellä pikkurahan puutetta.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Siis toi profiililautanenko? Se unehttu siihen kun joskus oli puhetta mitä vanhat muumimukit maksaa ja utelin mitä tolla olis hintaa. (Joku 100 e oli huutiksessa).

Ei se kyl oo kaupan, sain se serkultani kauan sitten. Kun olin ostanut hänelle sen muumimukin, josta sai 400e... Täytyiskin soittaa ja kysyä onko hänellä pikkurahan puutetta.

Argh suolaa haavoihin... :kieh: :D

Yhteistyössä