Hae Anna.fi-sivustolta

Aurinkomatkojen kesä -08

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä Marzukka, 29.10.2007.

1. Marzukka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Aurinkomatkojen ensi kesä näyttää aika ankealta. Hotelleja karsittu aika paljon. Metropol ja Anatolia ei enää valikoimassa ! Ja Maxwell-Anatoliassa pääsee vaan sille "pienemmälle" puolelle. No jotain plussaakin löytyy. Lento muuttunut aamulennoksi ! Mutta hintataso mielestäni aika korkea. Katselin Finnmatkojen lehteä ja heillä matkan Marmarikseen saa aika paljon edullisemmin ! Mitähän Detur tarjoaa ? Ja voihan se tietty olla että matkat perutaan kokonaan, jos sota itä-rajalla alkaa... Mukavaa syksyä-talvea kaikille Turkin matkaajille !

2. ;)x Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joka vuosi tuntuu supistuvan noi hotelli vaihtoehdot. Hinta oli kyl hieman noussu tältä kesältä. Odotellaan Deturin esitettä ja katsellaan asiaa uudelta kantilta.

3. cat22 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    tänään ilmestyi minullekkin esite,ja surkealta näyttää. vuosi vuodelta supistetaan hotelleja. myös huomasin,että baba tuncay ei ole enää. Candan onneksi on,ja lennot lauantaisin. deturilla on paljon hotelleja,mutta hirveesti haukutaan lentojen myöhästymistä ym...juttuja.

4. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    haluavat voivat ostaa matkansa TakeOffilta (joka finnairin ja AM:n yhteisyritys,jolla siis vain puhelin- ja nettimyyntiä).

5. Tuhka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko nyt ihan varmaa? Tosi harmi jos Metropol kadonnut listalta! (Toivon että tämä ei käynnistä ottelua "Metropol on ihan surkee sniifsniif kerran sieltä puuttu kaakelista millin pala huonoa palvelua sniif") Onko mitään muita matkan tarjoajia joissa Metropol olisi listassa?

6. Tuhka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Äähm, onnistuin taas lukemaan edellisen viestin D:

7. Alhaurin Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Soitin Takeoffille. Kesän myynti alkaa kuulemma joulukuun puolivälin paikkeilla. Kuulemma kyseiset hotellit on näillä näkymin tulossa Takeoffille myyntiin. Ei ollut 100 % tietoa. Marmariksessa nähdään. Serefee!!! ; )

8. masal Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ainakin AM netti sivujen mukaan molemmat ovat myynnissä myös ensi kesänä AM:lla.(vaikka loma oppaassa niitä ei olekkaan)

9. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vielä ne sivuilla varmaan näkyväkin, mutta tietääkseni poistuvat sieltä kun "päivitys" ensi kaudesta tapahtuu ja myynti alkaa eli muistaakseni 6.11 vai olikohan se jokin muu päivä?
    Mutta eipä tuolla ole väliä itselleni...

10. masal Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse asiassa nämä oli kevät,kesä syksy 2008 olevassa myynnissä. Sitä en sitten tiedä että poistuuko vai ei, kun matkat tulee myyntiin 6.11.(toivottavasti ei poistu)
    Eilen minulle kuitenkin kerrottiin että ovat myynnissä vain netissä.

11. Marmaris fani Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Metropol on ainakin 19.4-3.5 ja 27.9-25.10 myynnissä Aurinkomatkoilla ja tuo väli 3.5-27.9 Take offin kautta. Tämän tiedön olen saanut Bekolta. Take off myy vain netissä ja puhelimessa.

12. masal Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos tästä tiedosta, mutta miksi kesän aikana take of???

13. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Luin jostain ett kesän 2008 matkoja vois jo varata take offilta...en millään muista että missä näin luki.
    Vaikka aiemmin täällä mainitsin etten itse ole kiinnostunut niin nyt kyllä kiinnostais kuitenkin...lähinnä mitä kohteita heillä on??
    Osaako kukaan auttaa.Tällä hetkellä netissä on muutama talven 07-08 kohde (hínnat ovat tosiaan houkuttelevan edullisia verrattuna moneen muuhun matkanjärjestäjään)

14. Iris* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Takeoff:n matkat tulevat myyntiin joulukuun puolessa välissä, kuulemma....
    Turkissa kohteina on Alanya ja nyt ilmeisesti myös Marmaris, Alanyassa hotelleina ilmeisesti Bavyera ja Elegant Damlatas jotka kummatkin on ollut monta vuotta AM listoilla, eivätkä ole lainkaan huonoja hotelleja.
    Itse olin syksyllä Takeoff:n matkalla ja aion myös ensi keväänä hypätä heidän kyytiinsä, hinnat olivat ainakin nyt ensimmäsenä kautena tosi edulliset, katotaa pysyykö taso samanlaisena vai nouseeko...

15. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    vinkistä.
    Itse olen lähinnä kiinnostunut espanjasta, mahdetaanko sinne tehdä matkoja kesällä?(Costa del sol, mallorca?)

16. Iris* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En muista mihin muihin kohteisiin Takeoff tänä kesänä teki matkoja muutakuin tuonne Alanyaan, ensi vuonna ilmeisesti myös Marmaris on listoilla. Nyt pitää vaan malttaa odottaa tuohon joulukuun puoleen väliin kunnes uudet matkat myynnissä.

17. TortoiZ Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Matka on varattu! 31.5-14.6.08 huoneistohotelli Anatoliaan!
    Takeoffilta varattiin, kun se 12.12 tuli myyntiin!
    Nyt ei muutakun aamuja laskemaan!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari