Hae Anna.fi-sivustolta

Aurinkotabletit

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä Valkoinen, 14.06.2006.

1. Valkoinen Vierailija

Heips!

Mikä on mielestänne paras aurinkokapseli, joka auttaa ruskettumaan? Olen hyvin vaalea ja haluaisin löytää todella hyvän kapselin joka suojaa palamiselta. Sekä kenties auttaa ruskettumaan.

Olen lähdössä Thaimaaseen ja haluaisin edes elämässäni kerran vähän päivettyä. Olen syönyt aikasemmin karovit tabletteja ja sitten viveda sun tabletteja, niistä ei apuja ollut...

2. rr Vierailija

Meidän perheessä on käytetty molempia, sekä Karovit että Vivida Sun, ja ihan hyvät kokemukset kyllä molemmista. Tänä kesänä ostimme Multikarosin nimisiä aurinkokapseleita ja pari päivän päästä testataan, miten tehoaa.

3. Valkoinen Vierailija

Kerrohan kokemukset sitten siitä! Mukavaa matkaa! (ilmeisesti olette lähdössä jonnekkin)

4. Jones Vierailija

Vivida Sun on tehonnut hyvin niin Thaimaassa kuin Rodoksellakin. Kannattaa kuitenkin vältää liiallista grillaamista.

5. rr Vierailija

Kiitos! Kerrotaan sitten kun palataan 24.6 Alanyasta.

6. porkkanakapselit Vierailija

Ennen olen aina ostanut niitä edullisia Reformin porkkanapuristeita, mutta loppuivat edellisellä lomalla. Marraskuun lopulla kiertelin kaikki meidän marketit näiden kapseleiden etsintään. Niitä ei löytynyt mistään. Aikani pähkäiltyäni, tuoteselosteita lukien ja kahdesta valitsin Multikarosin.
    Aurinkoa lomakohteessa ei joulu/tammikuussa ollut valtavasti, mutta mahtui siihen 6 paahteista päivääkin (aamusta iltaan ulkona). Neljäntenä päivänä jätin kertoimet pois (ja eka paahteinen päivä vasta sen jälkeen); ei lähellekään palamista, mutta ruskeampi vastaavalla aurinkomäärällä aina ennen (kaikki tietysti voi naisilla laittaa myös hormonien syyksi).

7. Rahastusta Vierailija

Ai loppuivat lomalla? Turha niitä on enää lomalla syödä. Niitähän pitää syödä monen viikon ajan ennen lomaa.
    Toisaalta kyllä luontaistuotteissa on niin vähän karotiinia, että rahat menevät hukkaan, koska se on lähinnä uskon asia, että ne mitään auttaisivat. Lääkärin määräyksestä saa voimakkampia tabletteja, joissa on moninkertainen määrä ja ne jonkun verran auttavatkin.

8. tiedossa on Vierailija

Myöskin pitää syödä matkan aikana. Tiedossa on, ettei paljon karoteenia ole, mutta lisänä tomatin ja porkkanan pureskeluun.

9. Valkoinen Vierailija

MIllaisia tabletteja lääkäriltä voi saada?

10. -HHA- Vierailija

Itse käytin ensimmäistä kertaa Vivda Sun tabletteja ja ensimmäistä kertaa en menny päivänpäätteeksi punaiseksi. Palan harvoin, mutta punotan auringonoton jälkeen ja aamulla se on yleensä jo rauhoittunut, mutta tosin nyt eka kertaa niin ei käynyt ja tästä kiitän kyllä Vivada tabletteja. Suosittelen..

11. Eva Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä minkä nimisiä olivat, mutta työkaveri kertoi niistä, koska hän palaa helposti ja saa aurinkoihottumaa. Muutaman viikon niitä syötyään hän alkoi jo itsekin muistuttaa porkkanaa väriltään, etenkin kämmenet olivat aika oranssin väriset. Ne siis sisältävät karotiinia monta kertaa enemmän kuin luontaistuotteet. Auttoivat kuulemma sitten lomalla. Hänelle työterveyslääkäri kirjoitti reseptin.
    Mutta liekö niillä mitään vaikutusta ruskettumiseen, siis että ruskettuu paremmin, sitä en tiedä.

12. netlese Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 01.02.2017
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä