Aurinkovauvat7

  • Viestiketjun aloittaja varttuneet
  • Ensimmäinen viesti
Haidi
Uusi ketju pystyyn kun edellinen on jo niin pitkä ,eihöhän sovita ,et 100 katkee ja sit uusi ketju?

No niin tässä tämä osoite nyt sit olisi ,johon voi laittaa postia tulemaan ,yritän ehtiä vastaamaankin.

haidi.aurinkovauva@luukku.com

Osoite aktivoituu 15min. kuluessa ,älkää vielä tänään tukkiko sitä menen iltavuoroon ja huomenna aamuun ,joten koneella vasta huomenillalla.
 
Sanna
kannatti taas pilata oma aamunsa ja testata näin aikaisin. Kp 25)25-27 ja nega eli vielä ei kai ihan kannata lyödä hanskoja tiskiin. Tosin tuntuu ettei meille koskaan vauvaa suoda..:/
 
Inkku
Ei kannata luovuttaa. Vasta menkat kertoo, ettei onnannut ja jos niitä ei kuulu, voi kuluva jopa viikko pisimpään kiertoon. Kärsivällisyyttä on tietysti kauheen vaikea kasvattaa tässä tilanteessa :)
 
Haidi
Toivottavasti kukaan ei pahastu kun käytin ketjun nimeä tuohon sähköpostiini ,mutta se on ainakin helppo muistaa kun tarkoitus ei ole käyttää sitä mihinkään muuhun kun ketjulaisten kanssa kirjoitteluun...mikäli joku kirjoittaa.
Postia odotellessa, lähtee töihin...netin ulottumattomiin...ja salaa toivoo ,että huomenna saisi lukea kasapäin viestejä Aurinkomammoilta!!!
 
äitykkä
Inkulle: kiitos viisaista sanoistasi!
Haidille: mun tuulesta temmattu e-mail on: mchlroot@yahoo.com eli kirjoitan sen kautta tässä joskus lähipäivinä, voidaan vaihtaa vaiks puh.nrot sit myöhemmin..... Ja tämä koskee siis kaikkia ""siskoja"".
Kiitti kaikille tsempistä ja mukana jännäyksestä mutta mulla nyt kp 1, näin se sit meni taas, yhyy :( eli Sanna tänne se kutale tuli, jospa jättää sut rauhaan!!!!!
 
Haidi
Vielä ehtii yhden viestin...pidä nyt sit äitykkä se ""akan kutale"" tiukasti siellä kurissa ja otteessas ,ettei se lauantaiksi tänne ehdi! Jos millään jaksat vielä ,jammaa vähän tänne päin...se kait auttaa menkkakipuihinkin jos niitä on!!! Mut nyt tää menee tai myöhästyy.
 
äippä
Voi Äitykkä, ei voi olla totta. Mä nyt ihan täällä vetäsin vielä enemmän masiksen puolelle. Harmien harmi.
Äläkä Sannakaan vielä nyt masennu, eihän sitä vielä voi tietää.
Kiva kun on noita sähkiksiä, voidaan sitten meilailla. Täytyy kyllä Äitykkä sanoo, että johan osoitteen repäsit.
 
äitykkä
Voi Äippä-rakas, älähän sinä siellä murehdi! Tää oli tavallaan ""mun tiedossani"" eli ei niin hirvee pettymys. Mutta läheppä tästä taas miehelle kertomaan... hän kun ei ole koskaan kokenut vielä sitä onnea että saisi kuulla sanat: sinusta tulee isä! Sullahan on vielä toivoa ja usko pois että puolestasi täällä ""tanssitaan""! Tuota meiliosoitetta käyn harvakseltaan katsomassa...mutta mikä kiire tässä, valmiissa maailmassa :)
 
Ally
Kas, olettekin jo ehtineet aloittaa uuden ketjun!

Ja sähköpostiosoitteitakin... taidan minäkin käydä avaamassa jonkun anonyymin osoitteen vielä jossain vaiheessa...

Mutta uutisia:
Kävinpä siellä lääkärissä ja hymyssä suin kävelin kotiin :D
Paikat on ultrattu ja papa otettu... Lääkäri sanoi, että kaikki näyttää tosi hyvältä ja siistiltä ja ""vauvan alkujakin"" on tosi hyvin munasarjoissa. Sanoi, että täysin hedelmällisessä iässä olen ja että ei tarvitse hätäillä :) Oli sitä mieltä, että ei kannata tutkia mitään enempää, koska mitään esteitä raskaaksi tulemiselle ei näy, kun kiertokin on säännöllinen.
Johdinten aukioloonkin uskoi... jos ei vuoden päästä ole vauvaa kuulunut, niin vasta sitten tutkitaan ne.
Sanoi, että jos haluan, niin voisin testata huvikseni ovista vaikka tuossa syksyllä jos ei sitä ennen tärppää... En tohtinut tunnustaa, että on sitä jo hätähousuna tikuteltu ;)

Siis: kaikki on o.k., joten nyt en enää hätäile tän homman suhteen, vaan annan kohtalon kuljettaa :D
 
Ally
Sorry, olin niin tohkeissani gynellä käynnistä, että unohdin lähettää Äitykälle lohdutushalauksen... Voi, itku! Mutta etkös sinä sen aavistanutkin jo aiemmin... Mutta kyllä me vielä plussataan, Äitykkä... ja tavataan vauvojemme kanssa!
 
äippä
Ihana kuulla Ally, että kaikki on just niiku pitääkin. Jos tämä helpottava tieto nyt antaakin sellaisen rennon olotilan vauvan hankintaan. Onnea kovasti paljon hirveesti.
Äitykkä, jokos se sun e-maili toimii? Voisin testata!
 
äippä
Kyllä hyvin tyrkki Äitykkä.
Saamari, mä pääsen vasta huomenna sinne hampilekuriin klo.10.00, voi hitto ja mä pelkään, ihan oikeesti. Se on kamala tuoli.
Mun nyt täytyy sitten saada oma ""tuntematon"" mailiosoite. Siis itse en osaa todellakaan sitä tehdä, joten odotan kun mies tulee kotiin. Se on näitä sen alan ammattilaisia, niin olen päättänyt, että yksi nörtti/huusholli riittää. Koneita on pöydät väärällään, siitä jo voi kuvitella mikä on huoneessa pölyn määrä, mutta minäpä näppäränä tyttönä pläjäytän isännälle pölyrievun ja ämpärillisen vettä, että alapa siivota kammarisi.
Kuis nyt sitten muualla Suomenmaalla menee? Voi, voi, jos säästä hetki, niin Keski-Suomi on pilvien peitossa, mutta eipä anneta mieltä masentaa.
 
Ally
Täällä paistaa aurinko ihanasti, mutta meikätyttö se vain istuu koneella :)
Kävin avaamassa anonyymin sähköpostiosoitteen, jos haluatte laittaa postia:
ally-projekti@suomi24.fi
Mutta nyt pitää kiitää taas......
 
äitykkä
Aurinko paistaa täällä välillä kurkaten pilven takaa. Ally ja Haidi mie heitin teille pikkumeilit, yhden kuvan kera- Äippä sai jo omansa. Joo Äippä pistäppä tuntematon osoite peliin kun ammattilainen tulee paikalle, sitä kun ei tiedä koskaan noista""urkkijoista""! Minulta kukaan ei sun osoitettas saa.
Ihan kaikille iloa päiväänne!!!!
 
Ally
Nyt on sitten avattu uusi sivu aurinkovauvojen äitien elämässä, kun on keksitty tuo sähköpostihommakin :D
Taitaa käydä niin, että tulen entistä riippuvaisemmaksi teistä... ja alan poten eroahdistusta föönausreissuillani, jolloin en pääse nettiin ;)

Kiitti, Äitykkä, postista. Vastasin siihen - lienee tullut perille.
 
äippä
No, mitäs Ally ja Haidi piditte ""meistä"", siis kuvasta, aika vankkaa tavaraa...
Juu, varoitin jo miestä töihin, että saa HETI tehdä mulle oman osoitteen, että kyllä se ""jakoon"" tulee tän illan aikana.
 
Ally
Kuva tosiaan kolahti... mistä lie Äitykkä löytänytkin tuollaisen mummokerhon kuvan tähän hätään :D
Vaikka mullahan on nyt todistetusti ""erittäin fertiilit munasarjat"", kuten gyne tänään sanoi - ei siis mummotaudista tietoakaan :D
 
Inkku
Ally, hieno homma toi gynellä käynti. Nyt voit rauhassa nauttia föönauksesta eikä tarvi miettiä onko kaikki vipstaakit kohdallaan. Niin kuin joskus aikoinaan kerroin, mä tulin heti seuraavassa kuussa raskaaksi, kun lopetin ovistikuttelun :)
 
äippä
Tsädää!!
Tässä tämä meikäläisen e-maili.
maplin@suomi24.fi

Pankaas tuleen viestejä. Lähden pyörähtämään tässä mökillä, laittamassa lämmöt päälle. Palataan taas!
Ihan kiva oli tämä sähköposti. Kukas sen keksikään?? Hälle iso hali.
 
Ally
Kiitos, Inkku, rohkaisusta! Ja ihanaa, että olet täällä joukossamme kertomassa kuulumisia ja tsemppaamassa!

Vieläkin tosin pelottaa, että ne johtimet on tukkeutuneet... mutta sentäs muilta osin tiedän kaiken olevan kunnossa.... Joten pitänee vaan luottavaisin mielin föönailla ja tutkia sitten kevättalvella ne ""putket"", jos en raskaudu ennen sitä.
Outoa muuten se, että gyne kehotti yrittämään vuoden ennen mahd. tutkimuksia, vaikka olen jo yli sen maagisen 35 vuoden rajan!? Eikös näin vanhoja aleta tutkia jo puolen vuoden jälkeen - erityisesti jos historiasta löytyy jokin hedelmällisyyttä alentava tekijä (niin kuin mulla on ollut se paha tulehdus)... Merkillistä.

 

Yhteistyössä