Hae Anna.fi-sivustolta

Aurinkovoide Thaimaahan

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Ekakerta, 02.01.2007.

1. RouvaS Vierailija

Varoituksen sana kokemuksella P20-aurinkosuojasta.

Tunnistatko itsesi tästä: kuoritko huolellisesti vartalosi ja huolehdit sen kosteuttamisesta ja viikkoja ennen matkaa? Paikan päällä, heti ensimmäisestä aamusta alkaen (ja joka ikinen aamu sen jälkeen), sinulla on aikaa huolelliseen peseytymiseen, jotta voit alottaa aurinkovoiteen levittämisen? Osaat tehdä sen todella huolella, tasaisesti ja tarkasti? (Ehkäpä voit jopa pyytää apua matkakumppaniltasi selän käsittelyssä?) Maltat odottaa ohjeissa mainitun ajan (oliko se tunti?) ennen kuin altistat itsesi ensimmäisille aurigon säteille?

Jos vastasit kyllä, olet samanlainen pikkutarkka ja säntillinen nyhrääjä kuin minä, teet kaiken aina oikein, juuri niinkuin ohjeissa neuvotaan. Siis sinulle ei tulisi mieleenkään tehdä jotakin toisin, oikaista edes vähän....

Silti minä onnistuin tällä tuotteella pilaamaan ihoni heti ensimmäisen päivän jälkeen toukokuun auringossa välimerellä. En todellakaan tiedä mikä meni pieleen...

2. pirita. Vierailija

mä olen myös käyttänyt tuota p20 suojaa ja minulle sopii tosi hyvin. Tosin en ole ollut thaimaassa enkä ihan niin voimakkaassa auringossa, mutta etelän lomakohteissa olen. Saanut kauniin rusketuksen, enkä ole palanut vaikka normaalisti palan helposti kun omaan punaisen sävyn.

Noi käyttöohjeet on tuossa ainut negatiivinen puoli eli just se että pitää heti aamusta levittää ja huolehtia ettei ole esim kosteusvoidetta alla.

3. ihmettelijä- Vierailija

eikö ole jotenkin vastuutonta antaa täällä käyttöohjeesta eroavia ohjeita? jostain syystähän tuo ohje on purkissa kerrottu (perustuu tutkimuksiin) ja sen ylittäminen ei ehkä ole hyvä juttu.
    oletko alan ammattilanen kun osaat sanoa että ohje on virheellinen?

4. RouvaS Vierailija

En ole ammattilainen, mutta heiltä olen saanut ne käyttöohjeet joita tässä "jakelen".

Osallistuin kerran parituntiseen esittelytilaisuuteen, ja sieltä jäi mieleen testi, jossa oli altistettu solariumille läntti valkoista persukenahkaa ennen ja jälkeen pycnogenolin ja se todisti, että ihon auringonkesto lisääntyi merkittävästi.

Tuote on tutkittu ja turvallinen, yliannostuksesta ei ole vaaraa. Sellaisenkin vinkin olen ammattilaisilta saanut, että ennen lentoa voi ottaa reilun "yliannoksen" estämään veritulppaa jaloissa.

Minulla ei ole eriytistä syytä enempää mainostaa tätä tuotetta, joten ketä kiinnostaa niin siitä vaan googlettamaan. Luontaistuotekauppias antaa tietysti mielellään neuvoja mm. annostuksesta.

5. Minerva Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ilman muuta 50-kertoimista rasvaa! Nimimerkillä kerran Thaimaassa vesirakoille asti kärvähtänyt..

6. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri