Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä nukuin jo vähän aikaa,mutta taas ollaan täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä nukuin jo vähän aikaa,mutta taas ollaan täällä![]()
Tarvii kai sitä välillä levätä että jaksaa taas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä nukuin jo vähän aikaa,mutta taas ollaan täällä![]()
Tää palstailu on niin rankkaa,että käy välillä väsyttämäänkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä nukuin jo vähän aikaa,mutta taas ollaan täällä![]()
Tää palstailu on niin rankkaa,että käy välillä väsyttämäänkin![]()
Mieti mikä olis olla väsymätä 24/7 tässä näin, ei menis mikään herkumpi ketju ohi silmien![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:Vahan jaksan. Jos viela yhden siiderin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo. Refluksia taas kerran.. yrjön kera. Mistä muistuu mieleen yks tekstari vuodelta miekka ja kirves... Usko on mennyt, Toivo on karannut, Voitto jättänyt, mutta vielä on sentään Otto päällä ja Yrjö tulossa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:Vahan jaksan. Jos viela yhden siiderin...
montako on mennyt?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Ehkä vasta kolmen tunnin päästä pääsen nukkumaan. Pari tuntia vielä töitä + kotimatka päälle.