Autoin siskoani ja hänen miestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen tuore ylioppilsneitonen. Asun siskoni ja hänen aviomiehensä kanssa samassa maalaistalossa. Teiniiän jälkeen muhinoin nuoren miehen kanssa jota tapaili myös siskoni.
siskoni vei miehen vihille ja ohottaa yhteistä lastaan. Odotusajan loppuvaiheessa mies kärsi seksinpuutteesta mikä on normaalia.
Minä puolestani kärsin miehenpuutteesta. Mies oli kärttyisä eikä meinannut mahtua housuihinsa.. Niin vain kävi että minä ja siskoni mies päädyttiin samaan sänkyyn vähän väliä. Olin tilanteeseen hyvin tyytyväinen kun sain yllinkyllin paljasta pallia. Mies oli tuttunut saamaan paljasta pillua joten annoin aina paljasta nuorta pilluani sillä olihan minulla pillerit käytössä.
Mies oli kertonut vaimolleen meidän panohommista. Vaimonsa salli sen koska ei sitä salassakaan voinut pitää.
Tämä seksinanto auttaminen tyydytti meitä kaikkia.
Seksisuhde jatkui muutamia kuukausia kunnes muutin opislelujen vuoksi toiselle paikkakunnalle
Ystävyytemme jatkuu hyvissä merkeissä.
OLipahan mieleenpainuva ja todella mukava ajanjakso elämässäni

Vaimoni oli tyttöaikoinaan lastenvahtina vanhemman sisarensa perheessä. Siellä on sitten saunottu yhdessä, otettu kesämökillä aurinkoa ilkosillaan. Vaimon siskon mies on mennen tullen nähnyt tulevan vaimoni pimpin- Tuli mieleen kuinka meillä Pohjanmaalla ennen vanhaan isäntäväki lapsineen, rengit ja piiat saunoivat hartaasti ja sopuisasti yhdessä. Piian tehtäviin kuului löylynheitto. Taka-ajatuksena varmaan oli, että siinä puuhassa piika samalla näyttäisi miesväen silmille nuorekkaat naiseksi kehittyneet sulonsa.

Yhteistyössä