Autoista asiaa =) maastureiden ja citymaasturien omistajat hox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muum

Vieras
Harkinnassa tuollaisen osto, emme osta uutta. Katteltu on

mitsubishi pajeroa vm.98-03
honda crv n 02-06 malleja
nissan x trailia
mitsubishi pajero sporttia
toyota rav...

ohan näitä, mutta löytyykö teiltä jotain käytettynä kohtuuhintaista ja kokemuksenne autosta =) .

Mielummin kallistusin isompaan eli 7 hengen malliin kuten pajero on, mutta osahan noistakin on vain 5 hengen autoja. Autolla kun pääasiassa kuljen minä ja 4 lasta.

Älä ainakaan Honda vrt:tä osta. Äidilleni on sellainen vuosimallia 2004, kun tarvitsee töissään korkeapohjaista mutta mukavaa autoa. Maastossa oikeinkin hyvä, mutta kaupunki- tai maantieajossa kamala traktori. Jos ei oikeasti tarvitse ajaa metsäautoteitä tai muita päällystämättömiä teitä, hankkisin mieluummin tila-auton.

[QUOTE="Vieras";28652796]Älä ainakaan Honda vrt:tä osta. Äidilleni on sellainen vuosimallia 2004, kun tarvitsee töissään korkeapohjaista mutta mukavaa autoa. Maastossa oikeinkin hyvä, mutta kaupunki- tai maantieajossa kamala traktori. Jos ei oikeasti tarvitse ajaa metsäautoteitä tai muita päällystämättömiä teitä, hankkisin mieluummin tila-auton.[/QUOTE]

Siis Honda crv:tä, ihana tämä ennakoiva tekstinsyöttö...

oikeasti tarvii ajaa aika paljon niitä metsäteitä, muttei mitään erikoiskoe pätkiä =P . Mutta 50-50 on minun maantie-metsätie ajot ja vähiten kaupunki ajoa. Rengasääniä jos meinaat niin ei tässä sakissa haittaa =D !

No toki tila-autolliset puolustaa nyt omaansa. Mutta jos sinne 7 henkeä laittaa tila-autoon ja viimenen penkki on melkein kiinni takaseinässä niin mielestäni se on turvattoman näköistä, enkä ikinä voisi sinne vikaan penkkiriviin lapsiani laittaa.

toyota näyttikin vähän pieneltä. Yks hyvä honda crv tuossa nyt olisi tyrkyllä sitä "2 mallin" jota siis tehtiin 02-06 . 07 ja 08 vuotisista olen lukenut hirveästi huonoa.

Yhteistyössä