Autokoulu opetusluvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pehmix

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
3 512
2
36
Onko kellään kokemusta aiheesta?

Mies lupaili et se opettais mua ajamaan, kun mulla ei vieläkään ole korttia... Tulisihan se halvemmaksi ja saisi rauhassa opetella ajamaan. Mutta tuleeko riitoja, onko hankalampi kun opettaja on niin tuttu?

Olis se kyl niin kiva olla kortti, ettei tarvis miestä joka paikkaan kuskiksi.

Mulla on siis vähän paniikki myös autokoulusta, pelkään epäonnistumista, enkä uskalla kysyä tyhmiä kysymyksiä. Mieheltä uskaltaisin. Ehkä siksi vois olla helpompaakin jopa miehen kanssa. Toisaalta pelkään, et mulla menee hermot... No, kesällä kai aloitetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Mulla on siis vähän paniikki myös autokoulusta, pelkään epäonnistumista, enkä uskalla kysyä tyhmiä kysymyksiä. Mieheltä uskaltaisin. Ehkä siksi vois olla helpompaakin jopa miehen kanssa. Toisaalta pelkään, et mulla menee hermot... No, kesällä kai aloitetaan.

Höpöhöpö. Sitä varten ne autokoulunopettajat on :D .
Mulle osu onneks kohdalle loistoyksilö. Ihan huippumukava ja rento ukkeli.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
muista että autoon pitää asentaa ne lisä polkimet (jarru ja kytkin) pelkääjän paikalle...

Totta kai pitää (paitsi että pelkkä jarru vaan tarvii olla + peili). Ja sen jälkeen muutoskatsastaa.

Maksaa poljinvuokra n. 60 ?, siihen päälle opettajan teoriakoe + oppilaan teoriakoe- ja inssimaksut. Jos poljinta ei osaa itse asentaa, täytyy se asennuttaa, joka tietty maksaa lisää. Mut silti muutamalla satasella pitäisi selvitä, autokoulu täällä pk-seudulla varsinkin maksaa sen 1200-1500...

Yhteistyössä