Autokoulun teoriakoe läpäisty ja nyt sitten jännätään inssiä viikon verran, jaiks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Nyt aamulla kävin kirjallisissa ja läpi ne menivät, en yhtään osannut edes jännittää, vaikka normaalisti olenkin aikamoinen jännittäjä. 2 virhettä tuli kuvissa, mutta ne olikin sellaisia pieniä mokia, kun en minä tajunnut, että siinä toisessa oli pyöräkaista, ei meillä täällä sellaisia ole :) ja toisessa laitoin ettei saa ohittaa, vaikka olisihan sieltä oikealta ohi päässyt, mä vaan tuijotin sitä että se auto kääntyy, ei voi vasemmalta ohittaa :)

Huomenna olisi arvioiva ajo ja se nyt hieman jänskättää, kun tuo peruuttaminen ei ole niitä mun vahvimpia puolia, että ehkä se siitä vähän mua huomauttaa, mutta onneksi on ensi viikolla vielä pari ajokertaa ennen inssiä, että voidaan sitä parkkiin peruuttamista harjoitella. Niin ja taskuparkkeeraustakaan ei olla kertaakaan tehty, johtuen pitkälti siitä, että täällä ei oikein ole taskuparkkeerauspaikkoja :)

Ensi viikon perjantaina olisikin sitten inssi heti aamusta, sitä tässä alan pikku hiljaa panikoimaan. Ei siinä muuten mitään, kyllä se ajaminen itsessään sujuu, kun vaan muistaa kaikki pikku jututkin, pelkään vaan että se jännitys saa mut unohtamaan jotain olennaista :)

Taskuun ei tarvinnu parkeerata inssissä, peruutuskin meni hyvin kun sain rauhassa sen tehä. Otat ap rauhassa ne tehtävät eläkä hötkyä.

No tuota minäkin olen ajatellut, että tuskin sitä taskuparkkeerausta on, kun ei täällä todellakaan oikein ole paikkoja tehdä sitä, ruutuun peruutus on se varmempi vaihtoehto. Minä olen aina ollut ihan kamala jännittäjä, mutta toivotaan, että en mene ihan kipsiin. Tuota teoriakoetta en ihme kyllä jännittänyt oikeastaan ollenkaan, joten se antoi ainakin itseluottamusta lisää :)

Se onni tässä on, että mulla on tuo inssi heti aamulla kahdeksalta, niin ei välttämättä ole kamalasti liikennettä, kun porukat on jo menneet töihin tai vasta menossa ja keskustasta vielä puuttuvat shoppailijat :)

[QUOTE="minä";21947794]Mulla oli taskuunperuutus inssissä. Kuten myös poikkeuskäännös ja yksisuuntaiselle ajaminen :) Ja hyvinhän se meni, kun malttoi olla hätiköimättä.[/QUOTE]

Tulee kuulemma taskuunperuutus tai ruutuun peruutus, joten toivon, että tuo ruutuun peruutus olisi mulla, en ole kuullut että täällä olisi taskuperuutusta olisi kellään ollut, tai ainakin harvalla.
No toi peruuttaminen on mulle muutenkin aika hankalaa vielä, mutta niinhän se taitaa olla melkein kaikille :)

Yhteistyössä