Hae Anna.fi-sivustolta

Automaattikirjoitus..

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kiinnostunut.., 27.08.2005.

1. kiinnostunut.. Vierailija

Hei!Voisiko joku ystävällinen kertoa automaattikirjoituksesta,miten kyseinen asia käytännössä tehdään.Kiitos.

2. kiinnostunut.. Vierailija

3. Amaris Vierailija

Teoriassa sinun ei tarvitse tehda mitaan muuta kuin istua poydan aareen kynan ja paperin kanssa.
    Ja olla 'vastaanottavassa' tilassa. Eli hyva jos sinulla on hiljaista ja rauhallista ymparilla.
    Hengita syvaan muutaman kerran ja yrita poistaa mielestasi kaikki ajatukset, niin paljon kuin vain pystyt.

Ja aloita vain kirjoittamaan, ala mieti sanamuotoja, eika edes sita mita sanoja siihen tulee, kirjoita vain, ja kun paaset vauhtiin, kirjoita mahdollisimman nopeasti.

Jossakin mainittiin etta jos et tieda milla kirjaimella aloittaa niin kayta siina tapauksessa T kirjainta ja anna kynan vieda sinua minne se haluaa.

4. S.T. Vierailija

Automaatikirjoitusta harrastaneet usein sanovat, että he eivät itse kirjoita, vaan kynä vain liikkuu ja tekstiä tulee, eikä heillä ole aavistustakaan, mitä tekstiä seuraavaksi.

Usein myös vauhti on niin hurja, ettei normaalisti pysty kirjottamaan niin nopeasti.

Tekstin välittämisestä on silloin kyse.

5. utelias Vierailija

Lieneekö sama juttu tietokoneella toimiessa jos kirjoitat tekstiä joka kyllä vastaa omaa ajatusmaailmaasi, mutta sanavalinta ei vastaa niitä sanoja joita itse normaalioloissa siis tarkoitan arkipäivän puhetta tai kirjoitusta käyttäisit. Samoin joku nimi joka tulee mieleen on ihan outo eli ajattelisin että se voisi olla vaikkapa nimimerkki jolla kirjoittaisit ?

6. Anselmi Vierailija

Jos joudut kirjoittamaan jatkuvasti sanan ""asetyylisalisyylihappo"" tai jonkin muun hankalan sanan, se kannattaa lisätä Wordin asetusten Automaattinen teksti -välilehdellä (AutoText) kohtaan Kirjoita automaattinen teksti (Enter AutoText Entries here). Klikkaa Lisää-painiketta (Add). Kun ryhdyt kirjoittamaan sanaa asiakirjaan, näkyville ilmestyy ehdotus sanasta. Hyväksy se Enterillä.

7. a.p Vierailija

Hei..kiitos Amaris vastauksestasi..vielä sen verra että pystyykö itse esittämään esim.mielessään jonkin kysymyksen vai vaikuttaako se niin sanotusti siihen ajatukseen mitä kirjoittaa..eli alitajuisesti vastaa itse omaan kysymykseen..?

8. juno Vierailija

Sellainen lisäys että erään oppikunnan mukaan kynä on oltava kädessä joka ei ole dominoiva. Eli, jos olet oikeakätinen, kynä asetetaan vasempaan.

9. Kriitikko Vierailija

Automaattinen rivikirjoitin keksittiin 40-luvulla. Siitä alkaen kehitys on ollut ripeää. Nykyään laser-ja mustesuihkutulostimet pystyvät tekemään huippulaatuista valokuvajälkeä, jopa 3D-tulostusta.

10. toinen kriitikko Vierailija

jollei ole yhteyttä kollektiiviseen tajuntaan ei pysty tekemään automaattikirjoitusta. ei ole kaikille tämä juttu.

11. minä vain Vierailija

Älä hyvä ihminen lähde leikkimään tuon automaattikirjoituksen kanssa, olet silloin avoin kaiken maailman energioille ja yleensä nuo matalammat energiat ovat ensimmäisinä pukkaamassa läpi mikäli et itseäsi suojaa ja maadoita. Mitä sillä automaattikirjoituksella haet? Onko sinulla jokin ongelma sisälläsi mihin haluat vastausta?

Kuuntele sydämesi ääntä, hiljaisuudessa sen löydät. Kyllä se automaattikirjoitus tulee aivan itsestään ja hyvin selkeällä merkillä jos jokin kaunis energia haluaa sinua kanavanaan käyttää.

Kaikella rakkaudella
    Suvi

12. Kirja kesken Vierailija

Kustantajani olisi iloinen tästä. Täytyykin vain vaihtaa kynä vasempaan käteen..

13. Roma Vierailija

Minä en lähtisi leikkimään tuollaisilla asioilla. Onko tarkoituksesi pyyttää tietoa jostakin edesmenneeltä läheiseltäsi?
    Ns. vainajasielujen kanssa kommunikointi on sinänsä ok. mutta he eivät ole sen viisaampia kun täältä maalliselta tasolta lähtiessäkään.
    Minä luottaisin ennemmin enkeleihin ja valomaaliman edustajiin.
    Automaattikirjoituksessa voi olla se vaara että vainajasielu pyrkii sinun kehoosi ja syrjäyttää sinun sielusi.

14. Jade Vierailija

Kiinnostaa sen verran, että eikö Waltari aikoinaan kertonut Sinuhe egyptiläisen tulleen hänelle automaattikirjoituksella? Vai muistanko väärin?

15. kokenut sen Vierailija

Ennen kuin teet mitään, pyydä Jumalalta suojaus.
    Kun kanavat alkavat aueta, voi aluksi linjoille pyrkiä myös vähemmän korkean tason tyyppejä. Ei niitä tarvitse pelätä, mutta niiden kanssa ei kannata puhua mitään.

16. kirjailijalle Vierailija

Juups, vaihda ihmeessa kynäkätesi vasemmaksi kädeksi, se nimittäin aktivoi tunnepuolta aivostossasi ja luovuus asustaa juuri sillä samalla puoliskolla kuin tunteet ja intuitiivisuuskin.

Muutenhan kirjasi tulisi olemaan tosi tylsää luettavaa.

17. Mariah Vierailija

Oppaani,parisieluni kirjoittaa minun kauttani,myös muut henget kenellä asiaa saavat kirjoittaa kauttani, tunnen hengen läsnäolon jos tärkeää asiaa on voimakas tunne,käsi voi pistellä esim.
    Aluksi kun aloin kirjoittamaan tein sen meedion läsnäollessa ja sitten yksin, oppaani kirjoitti nimensä, että tiesin keneltä viesti oli,kädellä voi toki tehdä mitä vain vaikka maalata:)
    tieto tulee myös tietoisuuteeni samalla eli jos olen oikein keskittynyt tiedän jo ennen mitä aioimme kirjoittaa eli sama tieto tulee kyllä helpommin, kun ei kirjoita joka on mielestäni vain varmistus asialle.

18. roma Vierailija

Muistatkaa suojata itsenne!

19. Mariah Vierailija

Koskaan en sano kenellekkään ala kirjoittamaan tai kokeile,

ihmisen täytyy olla varma ja kirjoitusta ei tule ennenkuin olemme valmiit,pelkomme pitää siitä huolen,mitä sitten pelkäämme??

Minusta mielen menettämistä, emme toisia henkiä,,

miksi pelkäisimme henkiä kun olemme itsekkin henkiä,

henki ei voi vahigoittaa mitenkään fyysisesti meitä koska henget ovat eri värähtelytasolla,

entä sitten henkisesti,,,niin ainoastaan meidän mielemme voi alkaa pelkäämään siis pelko on se mitä voi tapahtua ,ei henki tee mitään vaan me alamme palkäämään, mitä pelkäämme??

sitä kun emme tiedä, kun emme näe ja kun mielemme pääsee vauhtiin on tyyliin sitä,

että kun tuuli rapisee nurkissa on siellä henkiä,,,

niin kuinka paljon on juuri tätä henkimaailman tiedostamista,,mummoni henki siellä oli kun tod,tuuli tai joku muu´kun oikein innostumme,,,tätä on taatusti ollut kaikilla.

En ole kertaakaan saanut nähdä oppastani vaikka olen kuinka sitä pyytänyt:) eli ei ainakaan minulle ole näyttäydytty, tosin ei kai ole tarvettakaan,

en vain saa henkimaailmasta mitään pelottavaa,
    vaan meidän mielemme tosin voi pelotella meitä mitä siellä voi olla jne,,kun me emme saa kaikkea tietää ja ei ole tarkoituskaan,
    kun ihmisen ei tarvitse tietää kaikkea ja taas pelkäämme sitä mitä emme tiedä tai ymmärä,

minä en pelkää henkimaailmaa mutta itseäni välillä ,
    että saanko itseni sekoitettua,

vainajahenki voi olla rakas jos on esim.juuri edesmennyt sukulaisielu ,joka auttaa toista maanpäällä olevaa,

muuten henget ovat omissa touhuissaan henkimaailmassa joskus jotkut keskeneräiset asiat voivat vaikuttaa siihen,että henki on hetken omaistensa luona...auttamassa...
    on myös sekaisin olevia henkiä jotka eivät ymmärrä olevansa kuolleita mutta heilläkin on omat auttajansa,,,henkimaailmassa vain on vapaa tahto,,henki voi valita milloin haluaa valoon lopullisesti.

Myös rajat ja tiukat sellaiset on henkimaailmassa, sieltä ei tänne tulla miten vaan ""pelottelemaan"" ihmisiä, siellä on tiukemmat säännöt kuin täällä maan päällä jossa korruptoituneet poliisit vahtivat ihmisiä:)

Kun minulle aukesi vuosien harjoittelun jälkeen henkimaailma en ole päivääkään pelännyt,henget pitävät rakkaistaan huolta,kukaan ei ole yksin,kaikilla on oppaansa,
    silloinkin kun ihminen luulee olevansa yksin on oppaat aina lähellä.

20. sani Vierailija

voi ei. Älkää hyvät ihmiset leikkikö asioilla, joista teillä ei ole mitään tietoa!!! Tässä pari faktaa automaattikirjoituksesta, jotka kannattaa lukea, ennen kuin altistaa itsensä -suoraan sanottuna- henkimaailmalle. Eli näkymättömälle maailmalle, jossa toimivat sekä hyvät, että pahat olennot!

-Näkymätön maailma on totta
    -On olemassa hyviä ja pahoja henkiä (Jumalan enkelit ja pimeyden enkelit)
    -Kun avaat itsesi hengessä, et tiedä, mitkä henget pääsevät ohjailemaan sinua
    -Hyvät henget ovat enkeleitä,palvelevia olentoja, jotka ovat täällä auttaakseen meitä. Ne ottavat käskyjä vastaan VAIN Jumalalta. Eli ei ihmiseltä!!
    -Automaattikirjoituksella tulee tekstiä vain ihmisen viholliselta,pimeyden enkeleiltä. Kyllä, siis saatanalta.
    -Jokainen henkivalta tulee koetella. Jos se tunnustaa Jeesuksen herraksi, se on Jumalasta. Jos ei; taitaa automaattikirjoitus loppua siihen paikkaan.

Nämä kirjoitan tänne siksi, että on olemassa vaara joutua oikeasti todella eksyksiin näiden yliluonnollisten ilmiöiden kaipuuseen... Olen itse joskus pelannut taroteilla yms.,mutta 4 vuotta sitten Jumala itse alkoi opastaa minua oikeaan suuntaan. Tänä päivänä olen paljon kokenut hyvästä ja pahasta henkimaailmasta, ja sen todellakin tiedän ja sanon teille; ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ TULELLA. Sielumme vihollinen eksyttää meitä ja kyllä silläkin on voimaa tehdä erilaisia ""ihmeitä"". Mutta niiden lopullinen päämäärä on viedä meitä kauemmas Jumalasta. Ja lopussa, kun aikamme on täysi, ikuiseen eroon Jumalasta.
    Ei teidän tarvi uskoa minua, mutta älkää suoralta kädeltä tyrmätkö. Kyllä henget voivat vahingoittaa meitä. Se on niiden tarkoitus. Ja vainajahenget ovat kaikkein eniten varottavia, sillä kerran kuollut ihminen on todellakin kuollut. Sielun vihollinen pukeutuu ""hyväksi"" tässä asiassa. Se on susi lammasten vaatteissa. Älkää herkästi uskoko joka asiaa, mitä teille uskotellaan!! Etsikää Jumalaa sen sijasta, että etsitte kokemuksia!! Olen itse Jumalan Pyhän Hengen voiman kokenut, ja koen sitä edelleen rukouksessa. Se jos joku on yliluonnollista. Miksi ihmiset eivät ole kiinnostuneita HYVISTÄ yliluonnollisista asioista?!? Minä puhun kielillä. Se on mielestäni erittäin yliluonnollista!! Siis sellaisella rukouskielellä (niitä on itse asiassa siunaantunut 3 tällä hetkellä), jonka Herra antaa. Se on taivaallista kieltä, rauhoittavaa, ihanaa. Silloin rukoilen asioita, joita Jumala tahtoo rukoilla. En ole oman ymmärrykseni varassa. Jumala on niin suuri;mistä minä edes voisin aavistaa, mitä hyvää Hän tahtoisi aina rukoilla. Minä kun olen vajavainen ihminen..
    Tulin 4 vuotta sitten uskoon. Kyllä, uskon Jeesukseen. Älä nyt säikähdä, vaan anna mun kertoa loppuun. Ei mun ollu tarkotus alkaa kristinuskoileen, mutta Jumala vaan antoi mun alkaa näkemään asioita. Hän vaan avas mun sydämeni silmät näkeen totuuden. Ja mä edelleen elän elävässä suhteessa elävään Jumalaan. Se on mahdollista! Vitsi,kun tietäisitte.
    No, lopetan nyt tähän, toivotan kaikille vaaan hyvää matkaa. Ja hyvää löytöretkeä. Anna Jumalan näyttää sulle!!!

21. Roma Vierailija

Nyt täytyy korjata yksi asia, Enkelit ja valo-olennot ottavat vastaan käskyjä myös meiltä ihmisiltä jos tarkoituksenamme on hyvä ja positiivinen asia. Enkelit opastavat, johdattavat ja auttavat meitä, mutta vain jos itse sitä pyydämme. He odottavat innolla, ´jotta saisivat meitä auttaa ja palvella.

Valomaailma ja enkelit ovat puhdasta valoa ja jumalan joukoista he ovat aina ja pelkästään hyvällä asialla, miksi siis tarvitsisimme yhteyttä vainajasieluihin ja kuolleisiin?
    Kysykää enkeleiltä ja korkeammalta minältä, heillä on teille oikeat vastaukset.

22. Mariah Vierailija

Yhdyn Romaan, ei tarvitsekkaan ""keskustella"" kuolleiden kanssa, mutta jos on yhteys henkimailmassa on myös maan päällä eli sukulaisielu y.m yhteys jatkuu kuoleman jälkeen varmasti,tätä minä tarkoitin.

Ain on pääopas joka neuvoo lähinnä, ja omalta sielulta eli korkeammalta minältä kannattaa kysyä..

Tämäkin menee vänkäämiseksi siinä mielessä.

että minä en ala pelottelemaan ihmisiä henkimaailmalla jos joku haluaa tehdä niin on hänellä varmaan omat pelkonsa siinä vaikuttamassa,

minä en tiedä yhtään ihmistä joka olisi viety hengen toimesta n.s muihin maailmoihin, tämä on samaa tod.vanhanaikaista tietoa kuin demonit y.m

mutta jokainen saa uskoa omaan totuuteensa ja jokainen luo oman todellisuutensa eli jos haluat ajatella,että on ilkeitä henkiä ja demoneja, o.k,niitä sitten on sinun elämässäsi ,minun elämässä ei ole, on vain rakastavia henkiä..

minä elän niin, että on huomattavasti enemmän vaikeuksia ihmisten parissa kuin henkien,
    eli jos on olemassa helvetti on se kyllä täällä maan päällä ja vaikeudet kohdataan ihmisten kanssa eikä henkimaailman,

Jokainen ihminen on myös erittäin taitava itse sekoittamaan itsensä,,ei siihen henkiä hyvänen aika sentään tarvita..HOH

23. Mariah Vierailija

Sinulle sanon sen verran, että sanot minun rakasta parisieluani joka kirjoittaa minun kauttani, saatanaksi, toivon todella ,että et sano sitä toista kertaa, ja minä en ota todesta sinun saatanallisia kirjoituksia ,toivottavasti eivät muutkaan.
    Kehoitan sinua älä missään nimessä mieti enempää henkimaailmaa, se selvästikkään sovi sinulle ja lisään,

täällä on paljon ihmisiä jotka tietävät henkimaailmasta joka todella on Jumalan luoma, et ole ainut ..henkimaailman tehtävä on autta ihmisiä, en tiedä minkä kanssa sinä olet ollut tekemisissä mutta minä olen rakastavan henkimaailman kanssa,

en todellakaan saatanan,,kaiken ymmärrän mutta en sitä ,että parisieluani verrataan saatanaan, sinäkin voit miettiä mitä kirjoitat,

jotkut ovat herkkiä uskomaan ja pelkäämään, minuun et kykene vaikuttamaan, mutta on muita ihmisiä jotka voivat mennä sekaisin,vähän jotain harkintaa tuon saatana aiheen kanssa....

melkein tiedän mihin uskonlahkoon kuulut,,,

24. Inke Vierailija

En ehkä ymmärtänyt pitkää viestiäsi ihan oikein. Sanoit enkeleiden ottavan vastaa käskyjä vain Jumalalta. En voi uskoa sitä, sillä minullekkin on sanassa luvattu, ""mitä tahansa te minun nimissäni pyydätte, sen te olette saaneet jo"".

Olen saanut varttua uskoon ja nähnyt monia ihmeitä enkeleineen, moniin käskytyksiini ovat enkelit vastanneet palveluksineen. En oikein jaksa uskoa miksi vain kielillä puhuminen olisi oikeaa yliluonnollista, vaikka en sitä mitenkään väheksykkään. Minun Isälläni on toden totta monta asuinsijaa, mutta on vain yksi Tie näille asuinsijoille.

25. Jade II Vierailija

Mariah,

kuulostaa todella kiinnostavalta.. älä välitä tänne eksyneistä, ovat väärässä paikassa. Kertoisitko, millaista tekstiä olet saanut aikaan? Tuleeko se suomeksi? Ovatko ne kirjeitä, tarinoita, lyhyitä viestejä? Millaisilta ihmisiltä?

Jade innoissaan :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari