Hae Anna.fi-sivustolta

Automaattikirjoitus..

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kiinnostunut.., 27.08.2005.

1. Roma Vierailija

Mikäli haluaa varmistaa, että kanavoi ns. hyvää henkeä ja hän on valon joukossa, kysykää onko hän kristusen joukoissa. Hän poistuu ja lopettaa, ellei ole.

2. --- Vierailija

Siis anteeksi Sani. Automaattikirjoitus on Saatanasta mutta kielillä puhuminen Jumalasta? Perustele. Mistä tiedät ettei juuri Saatana puhu kauttasi? Mistä tiedät ettei Jumala voi lähettää viestiä myös kirjoituksen kautta jos hän kerran voi puhua ihmisen välityksellä?
    Ja kuinka rinnastat tarot-kortit tähän? Olet entinen pahis koska katsoit taroteja?

Täällä todellakin on ihmisiä, oikeita henkilöitä, joiden tietous henkimmailmasta on huomattavasti suurempi ja parempi mitä Sanin käsitys. Sanin toistaa sen mitä saarnaajaltaan kuulee. Mistä Sani tietää jos hänen koko uskonsa on Saatanan suunnitelma?

3. Emo95 Vierailija

Haluaisin vaan sen sanoa, että Sani on osittain oikeassa, ehkä osittain väärässä.

Ensinnäkin, Jumala ON olemassa, tiedän sen, valitettavasti en tunne niin suurta kiintymystä Jumalaa kohtaan, vaikka olen tullut uskoon viime kesänä. Ja silti kokeilin automaattikirjoitusta.

Äitini kertoi että raamatussa sanotaan, että Jumala kieltää meitä ottamasta yhteyttä henkimaailmaan. Entäs sitten enkelit? eivätkö he sitten ole henkiä tai muuta sellaista?

En tiedä, mutta uskoisin että jos yrittää hyvien henkien kanssa tai jotenkin yrittäisi edes hyviä henkiä pyytää (niinkuin luultavasti kaikki tahtovatkin hyviä henkiä..) nii eikai siinä mitään? Jos saisi jutella vaikka oman suojelusenkelin kanssa jutella.

Itse en tunne mummoani ja pappaani, sillä he kuolivat kun olin aivan pieni. Miksi en siis saisi kysyä enkeliltäni Jumalan kautta, mitä minun pitäisi tietää heistä tai muuta sellaista.

Sanon tässä vielä että kun olen yrittänyt kirjoittaa muutaman kerran, kättäni on alkanut kihelmöimään, mutta paperi on pysynyt tyhjänä, vaikka olen kuinka yrittänyt. En tiedä enkö vain saa vai estääkö joku minua vai onko asia sitten niin, etten vain yksinkertaisesti osaa? Ken tietää.

Aijon kuitenkin vielä joskus yrittää, se on varmaa.

Kiitos vielä Sanille, avasit silmiäni hieman enemmän.

-Emo95.<3

4. Skorppari5 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hieppa! Itse olen kirjoittanut automaattikirjoitusta yli vuoden. Kun muistaa suojaukset ja kenen kanssa kommunikoi niin ei vaara sellainen ole. Itse olen kirjoittanut vuodessa vajaat 400 viestiä ja kehotan muitankin kiinostuneita kehittämään itseänsä Henkisellä tiellä. Ei se henkimaailma sieltä käskemällä tule vaan omasta tahdosta, kaikki omaiset ja rakkaat jotka sille puolelle ovat poistuneet. T. Skorppari5

5. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    sanoisin suojaus on tärkeä sillä ilman sitä voi juuri demonit ottaa yhteyttä mutta, kun suojaus on hyvä niin yhteyettö voi ottaa ainosstaan enkelit ja henkioppaat.

t. KARS SKYWALKER JÉDINMTARI

PS EI TAROT KRYRUT OLE PAHASTA EIKÄ NIOTUUSKAAN,

VAAM SEKIN ON VALONTIE MUTTA SITÄ PITÄÄ KULKEA TARKSTI JOTTA EI SORRU VOIMANPIMEÄLLE PUOÖLEELLE .

6. Skorppari5 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomenta! Niin tuo yhteyden otto on monimuotoinen asia sillein että on määrättyä uskonnolista vakaumuksia ja niin ed...
    Mutta mielestäni tuo että Enkelit ja Oppaat voivat vaa ottaa yhteyttä ei pidä paikkaansa. Tällä maapallolla on niin paljon Meedioita, Automaattikirjoittajia ja niin ed...
    Sitten asiaan tuonpuolisesta näkökulmasta, Ei sieltä voi ketään palkoittaa tulemaan tänne minkään kanavan kautta. Sitten toiseksi kanavia on vähän siihen verrattuna miten paljon sieltä on tungosta tänne ottamaan yhteyttä Rakkainpiinsa. Niin monella Henkimaailmaan siirtyneillä läheisillä, omaisilla on hurjan kova tarve ottaa yhteyttä tänne jäljelle jääneisiin Rakkaisiinsa.
    Se miksi, on yksi selitteinen viesti heiltä, että he eivät ole kuolleet vaan he elää, elää vaan toisessa ulottuvaisuudessa jota me kaikki emme näe, vaa he näkee meidät ja ovat meidän seurassamme.
    Siksi on tärkeää että me täällä jotka olemme saanneet lahjan pitää yhteyttä heihin niin käytämme myöskin sitä lahjaa jonka olemme saaneet. Itse olen yhteydessä Oppaisiini, omaisten Oppaisiin sekä omaisiin. Hyvin harvoin yhteyttä edes saadaan Enkeleihin koska heidän tehtävä ei ole viestittää tavanomaisia asoita meidän kautta, se on Oppaiden tehtävä.
    En todellaakaan halua Rakaat ystävät murjoa kenenkään uskomuksia penkin alle vaan tuon oman mielipiteeni julki kokemuksieni kautta, ja niiden viestien kautta jotka tulee valon maailmasta Pyhän Marian Kappelin porttien kautta ettei varjomaailma kanavaa sotke.
    Rakastettavaa Joulun odotusta kaikille teille lukijoille.
    T: Skorppari5

7. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    sori korpari unohtui maita listassa nuo omaiset.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

8. suveli Vierailija

Tuliko tuo versaalilla kirjoitettu automaattikirjoituksella vai miksi se on erilaista kuin tuo alku?

9. tuula Vierailija

hei kaikille,olen ollut jo jonkin aikaa tekemisissä henkimaailman kanssa ja voin kertoa on ollut aivan ihania kokemuksia , mutta hyvät ihmiset muistakaa että on olemassa myös paha kun lähdette sille matkalle. olen saanut jumalalta lahjan saada ihania kuvia enkeleistä ja hengistä ja tulen jossain vaiheessa julkaisemaan kuvia kunhan kokoan sen paljouden kirjaksi ja myöskin mukaan tulevat enkelipallot. sain myös jumalalta lahjan automaattikirjoitukseen jota olen harjotellut mutta nyt hetkeksi lopettanut koska en päässyt yhteyteen korkeanhenkioppaani kanssa vaikka tein mielestäni hyvät suojaukset ja rukoilin jumalaa, kuinkas ollakkkan sieltä tuli räyhät jotka pystyvät manipuloimaan, valehtelemaan, imartelevat,kasvattavat ekosi hirmu mittakaavoihin ja aina kun rupesin epäilemään niin pystyivät taas kääntämäänpääni. kyselin ihmisistä ja asioistani,huomasin että puuttuu rakkaus ja oli toisista ihmisistä hyvin kyynistä ja kylmää, lukevat kaikki pienimmätkin ajatuksesi ja samalla pystyvät menemään katsomaan muiden ihmisten päähän , tiesivät uneni jopa,kun oikeesti ymmärsin eetä nyt ei mene niinkuin pitäisi niin rupesivat sättimään ja haukkumaan jos jotenkin minua, en ollutkuin 4 päivää heidän lumoissa ja siinä ajassa saivat minusta jo koppavan ja meinasi mennä siskoon välit poikki. taivaassa rakkaus on suurin ,ymmärrys myötätunto ja opastus ja sieltä saa oppia ja ovat paljon viisaampia kuin me ihmiset täällä jotka ovat meidän korkeita henkioppaita. meinasin heitää tämän kirjoittamisen lahjan kokonaan kun suututti, nolotti ja hävetti että olinkin mennyt räyhien matkaan. räyhöistäkin tulee hyviä ja oppivat mutta ovat vielä alhaisella tasolla ja oppimattomia ja juuri tqaivaaseen menneitä mutta hekin saavat synninpäästön jumalata. nyt opiskelen tässä jonkin aikaa meditoin ja syksyllä uudestaan kunä käteen ja kirjoittamaan koska en voi heittää jumalalta saatua lahjaa romukoppaan. tahdon auttaa ihmisiä suruissa ja murheissaan taivaan kautta, haluan olla heidän postelijooni. tunnen kirjoittajia ja näkiöitä ja tiedän että minulla on linjat täysin auki ja henkioppaani on varmasti tuskastunut odottamaan että päästään töihin, mutta kyllä se aika vielä koittaa. olkaa oikeest varovaisia, minulle kävi hyvin kun ajoissa huomasin mutta kaikille ei käu niin, vaan eivät huomaa ja menevät syvemmäklle syövereihin ja sieltä ei välttämättä selväjärkisenä selviä takaisin ja rikkovat kaikki ihmissuhteen ja käskyttävät ihmistä tekemään jos jotakin.lukekaa ja hankkikaa tietoa. kun seuraavaksi otan kynän käteen niin en ole yksin vaan siihen tulee jo kokenut kirjoittaja katsomaan viereen että ei tule enää kompastuksia. ei tarvitse muuten pelätä henkimaailmaa olisi paljonkin kerrottavaa mutta tästhän tulisi kirja jo nyt. kuvailen nyt kesäajan ja toivon saavani hyviä otoksia. hyvää kesää teille kaikille ja nauttikaa henkimaailmasta iloitkaa enkeleistä ja muistakka kiittää jkumalaa aina välillä ainakin tästä kaikesta ihanuudesta, raksatakaa toisianne . muistakaa nauraa ja iloita ei tämä maailma niin vakava paikka ole ja hetkenhän me täällä puuhastellaan ja sitten menemme kotiin t: tuula

10. totta vai tarua Vierailija

Hei, olisi kiva kuulla oletko jatkanut ja miten olet onnistunut? Vai oletko joutunut pöpilään, niinkuin veljeni tyttöystävä. Hän opiskeli ja kirjoitti opettajan alaisena "korkeiden henkien viestejä". Pari vuotta meni ihan hyvin, mutta sitten hän alkoi muuttua puhui kaikenlaisia hienoja asioita taivaasta hyvästä ja pahasta, en minä niitä asioita ymmärtänyt, mutta kiinnostuin kyllä. Sitten hän alkoi puhumaan, niinkuin joku opettaja ja luuli olevansa kait joku jumala vaikka hänen oma käytös oli kaikkea muuta kuin hienoo. Pikkuhiljaa sen kaverit kaikkos ja tuli veljen kanssa bänät, enkä minäkään sitä enää jaksanut. Ite se raukka ei huomannut mitää vaan hengaili parin samanlaisen kanssa ja sitte se joutukin pöpilään. Pääsi se sieltä pois, mutta en tiiä mitä sille nykyään kuuluu, aika hiljanen kuulemma on.

11. Taiga Vierailija

Luin tämän vasta nyt ja huomaan että tässä on täyttä asiaa ja varoitus paikallaan. Tosin noita retkahduksia ei kai voi aina välttää jos lähtee yrittämällä yrittämään yhteyttä henkimaailmaan. Hyvä että on opettaja vierellä katsomassa tästä eteenpäin. (tai siitä kun tuo tapahtui). Luulen että tuokin 4 päivän kokemus osoittautuu hyödylliseksi opiksi jossain vaiheessa.
    On tärkeää muistaa tuo sanomasi: "taivaassa rakkaus on suurin ,ymmärrys myötätunto ja opastus ja sieltä saa oppia ja ovat paljon viisaampia kuin me ihmiset täällä jotka ovat meidän korkeita henkioppaita." Kaikki ei ole oikein jos mukana ei ole kaikkea tuota mainitsemaasi, kuten myös sanoit.

Itse koen että on parempi taivaan väen tulla alas minun luokseni kuin minun yrittää kivuta sinne omin voimin ja omalla viisausdellani. Yritän vain olla valmis ja avoin, että voivat tulla kun katsovat siihen olevan aihetta.

Kiitos kirjoituksestasi.

12. vierailija Vierailija

Tärkeää on tietää että jos viesteissä tulee käskyjä, ne ovat aina ns. Henkiä joita ei pidä kuunnella. Valosta tulevat eivät käske tekemään mitään.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri