Automaattinen nopeusvalvonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juteltiin kaverin kanssa noista nopeusvalvonta "tolpista". Tuli siitä sit mieleen jos sellaisen ohi ajaa ylinopeutta ja tolpassa on kamera. Kuinka kauan voi kestää ennenkuin poliisi ottaa yhteyttä?

sieltä tulee kirje noin kuukauden kuluttua (tai alle) jotta pitää käydä poliisilaitoksella ja siellä näyttävät ne kuvat jotka se kamera on ottanut ja kyselevät tietoja ja sen jälkeen tulee sakko

toivottavasti sinà tai kaverisi ette saa sakkoja. onneksi moni noista tolpista ei ole kàytòssà. meillà tààllà on lisàksi noita tutorsysteemejà jotka mittaavat keskinopeutta joltain pidemmàltà ajomatkalta (kannattaa vàlillà pysàhtyà kahville... )

Oon saanut kahdesti sakot ja molemmilal kerroilal kirje on tullut viikon sisällä. Koska kyse on ollut lievästä ylinopeudesta on tullut suoraan rikesakko kotiin, ei ole tarvinnut käydä kyttiksellä tai mitään.

Näkikö ap sun mies selvästi että kamera otti kuvan? Sitä nimittäin ei voi olla huomaamatta. Se salama on TOSI kirkas!

Eikös siinä ole joku aikaraja, että jos poliisin puolella käsittely viivästyy vaikka pari kuukautta niin eivät saa enää lähettää sakkoa tai sitä kirjettä?

Enpä tiennytkään että rikesakko tulee suoraan kotiin, kun mulla meni omilla kerroillani päiväsakkojen puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös siinä ole joku aikaraja, että jos poliisin puolella käsittely viivästyy vaikka pari kuukautta niin eivät saa enää lähettää sakkoa tai sitä kirjettä?

Enpä tiennytkään että rikesakko tulee suoraan kotiin, kun mulla meni omilla kerroillani päiväsakkojen puolelle.

Näin se vaan tuli. Mukana oli toki lippisia ja lappusia, joilla olisi esim. voinut ilmoittaa, jos kuski olikin joku muu kuin auton omistaja/haltija ja luonnollisesti myös lappuset, joilla "tuomiosta" olisi voinut valittaa.

Yhteistyössä