Hae Anna.fi-sivustolta

Autonvuokraus Kreetalla

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä matkailijatyttönen, 29.06.2005.

1. ryökäle Vierailija

Niin eihän sitä kai lomalla rallia tarvi ajaa... kait siellä on tarkoitus katsella nähtävyyksiä ja pysähtyä. Joku ""hullu"" manisostaa ajavansa niin ja niin monta sataa kilsaa per viikko, en ymmärrä...

2. Beg Vierailija

Älä kirjoita enää, varsinkaan paremmalla ajalla. Juttusihan aivan vilisee asiavirheitä!!! Et ole ikinä paikan päällä käynytkään!

3. piru Vierailija

Se jatkaa noiden vanhojen tarinoidensa (netistä poimittujen) lennättämistä sivuille ja tyhmät menevät halpaan,kuinkas muuten!Samaa juttua kuuakudesta toiseen mutta itse en vaivaudu lukemaan. Kas kummaa kun jutut kännäämisestä ja autolla ajosta ovat vähentyneet...
    Asiavirheitä sillä esiintyy kun se ei tiedä mitään.

4. Beg Vierailija

Itse paikalla käyneenä: kilometrit ovat PäinPeetä. Tällaiset ""jutut"" olis poistettava välittömästi verkosta; nehän jää sinne muuten roikkumaan ja sitten esimerkiksi joku opiskelija saa väärää informaatiota. Tässä tulee se Palvelun Tarjoajan Vastuu!!!!! Pois roskakirjoittajat!!!

5. Kouros Vierailija

Taas jälleen kerran huomasimme, kuinka YLIVOIMAISEN taitava kirjoittaja HJN on. Useat lukijat eivät edes ymmärrä hänen lennokasta ja nopeaa ajatuksenjuoksuaan puhumattakaan siitä, että jaksaisivat lukea hänen asiantuntevan tekstinsä loppuun.

Jos hänelle tapahtuu tekstissä joku pieni virhe, niin se menee paljon tekevän ja PALJON OSAAVAN piikkiin. HJN:n tekstit ovaty KAIKKI itse koettuja. Hän jopa kirjoittaa omalla koneella, eikä millään työnantajan varaskoneella tai leasing-koneella, niinnkuin hänelle kateelliset Raija-Irmelit ja muut vähemmän matkustavat.

Toivonkin sinulta HJN lisää samanlaisia asiaan vihkiytyneitä Kreeta- EEPOKSIA, kuin aikaisempi seikkaperäinen AUTOMATKAOPPAASI eräistä Kreetan kauniin turistisaaren tärkeistä kohteista. Hyvää kesänjartkoa Sinulle HJN, ja pikaista uutta Kreetanmatkaa!

6. Raadolle Vierailija

Kokemukseni useana vuonna päinvastainen.Esim. tänä vuonna matkanjärjestäjän kautta pieni,ilmastoitu auto olisi tullut maksamaan 99 E kaksi päivää + 2,50 vrk lisäkuskista.
    Vuokrasimme paikanpäällä vastaavan (alle 10.000 km ajettu),ja maksoimme kolmesta päivästä 55 E,eikä lisäkuskista mitään.Vakuutusehdot olivat aivan samat.Joten se siitä edullisuudesta...

7. Raato Vierailija

No varmaan se toimii joskus noinkin. Paljon riippuu siitä mikä on tarve ja mikä tarjonta. Omat kokemukseni ovat aika synkät siitä kun yrittää saada autoa vasta paikanpäältä. Saattaa olla että tarjotaan eioota tai saat auton vasta päivien päästä kun joku menopeli vapautuu, samalla hinnalla tai kalliimmalla kuin etukäteen varatessa. Tietenkin jossain tilanteessa kaikki toimii ihan hyvin ja voi saada auton haluamanaan ajankohtana ja jopa halvemmalla. Siitä ei vaan koskaan voi olla varma.

8. porkkana Vierailija

""Se jatkaa noiden vanhojen tarinoidensa (netistä poimittujen) lennättämistä sivuille ja tyhmät menevät halpaan,kuinkas muuten!Samaa juttua kuuakudesta toiseen mutta itse en vaivaudu lukemaan. Kas kummaa kun jutut kännäämisestä ja autolla ajosta ovat vähentyneet...
    Asiavirheitä sillä esiintyy kun se ei tiedä mitään"".

Hoh Hoijaa, lueppa oma tekstisi ja sano sitten vaivaudutko lukemaan HJN:n kirjoituksia......hah haa...ihan naurattaa....

9. kouros/HJN:lle Vierailija

Sinullahan ei ole varaa matkustella kuin silloin tällöin, sossu ei aivan joka vuosi maksa samalle asiakkaalle edes viime hetken matkoja. Eli me veronmaksajat emme maksa... Olet huvittava kun kehut itseäsi...

10. nauris Vierailija

HJN:n samoja juttuja ei kukaan järjissään oleva viitsi/jaksa lukea.

11. ??? Vierailija

Vuohiako sinäkin metsästät?

12. Kouros Vierailija

Täsäskin ketjussa vastaan: Minä en ole HJN, eikä HJN ole minä. Uskokaa nyt: olemme aivan eri näköisiäkin. Minä (KOUROS) olen tumma, karvoitukseni voimakas, olen kookas, isoluinen ja vahva. Kutsuvat minua Suomen Zorbakseksi!

HJN on pienenläntä, hentohiuksinen ja HARVAVIIKSINEN hieman naismainen mies. Useinhan runoilijasielut (hyvät kirjoittajat) ovat naismaisia olematta kuitenkaan ""sellaisia"".
    Älkää siis sotkeko minua keneenkään muuhun kirjoittajaan!!!

13. kusi-haniakainen Vierailija

Mulla olis paljonki infoo reetasta mutta nyt en kirjuuta. Otan maksun joka sanasta joten mailatkaa osoitteeseen
    pissa.hanukainen at platanias.fi.
    Kyselyn hinta on 30 e.

14. Kouros Vierailija

Minä Kouros/HJN olen siis Suomen ja koko Euroopan paras kirjoittaja. Kertokaa miten saisin nobelin pystin. Sen oon ansainnu kyllä. Kukaan ei kopsaa niin hyvin ja nopsaan kuin minä. MINÄ MINÄ MINÄ.

15. fiivi Vierailija

Kyllä teillä tou iso pyörä heittää todella.Ei oel HJN ja Kouros sama henkiöl.Mniä tiedän.Onneski kohta matkustan ja palaan vasta 1.8.Saatte olal rauhassa.

16. hajua Vierailija

-

[Edited by: admin on 13.7.2005 8:49]

17. plataniafan Vierailija

Kiitos kun tulit tyhmyyttäsi siihen oivaksi esimerkiksi. Kirjoitin siis, että meitä on moneen junaan...

18. hanttaralle Vierailija

Sua on varmaan junaan mutta myös sinne Pasilan ratapihalle jonne jäit housunperseestäs kiinni talvella! Että silleen hanukainen!

19. plataniafan Vierailija

Et ole vieläkään vastannut kysymykseen: Minkä tyydytyksen saat tuolla jatkuvalla häiriköinnilläsi? Nautitko jotenkin siitä kun annat itsestäsi toistuvasti täydellisen idiootin kuvan täällä?

Oletko ihan oikesti idiootti vai pelleiletkö?

20. Kouros Vierailija

Eipäs nyt mennä asiattomuuksiin. Alkuperäinen aihe kuului ""Autonvuokraus Kreetalla"" ja asiallista keskustelua pääsikin syntymään aiheen ympärillä; mm. HJN:n loistava matkaraportti.

Parempi olla osoittamatta sormella ketään idiootiksi ja jos haluat ""tyydytyskysymyksiä"", niin tämä on aivan väärä palsta!

21. tokari Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Autonvuokraus - https://vk.cc/8niAHt Olen nyt kaksi kertaa vuokrannut auton Economybookings kautta. Molemmilla kerroilla asiat ovat toimineet hyvin.

Last edited: 14.08.2018
  22. Oneforfour Vierailija

Terve täältä Retystä. Kiitos HJN hyvistä vinkeistä. Tänään vuokraan auton muutamaksi päiväksi, ilmoittelen sitten miten meni.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri