Autoremontin "maksaminen" seksillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minua ahdistaa. Elän parisuhteessa ja tuntuu siltä, että seksi on miehelle pääasia. Jos hän laittaa esimerkiksi autoani, minun pitäisi maksaa se hänelle seksillä. Hän valittaa aina, että mitään hän ei saa. Minulla on mennyt mielenkiinto seksiin, kun hän toitottaa siitä kokoajan, yrittää ottaa minua väkisin ja sanoo, että jos on tehnyt jonkin työn niin sitten hänen on kyllä saatava sitä yhtä. Tuntuu, että olen saanut suorastaan traumoja siitä, että hän saattaa tarttua minuun kiinni yhtäkkiä ja vetää housujani alas tai sitten hän vetää omia housujansa. Pitääkö hyvä työ teidän mielestänne palkita aina seksillä? Eikö siitä voi osoittaa kiitollisuutta muullakin tavoin, esim. tekemällä hyvää ruokaa?

Tulppien vaihto=suikkari.
Moniurahihnan vaihto=suikkari ja nieleminen.
Öljyjen vaihto moottoriin ja vaihteistoon=ykköstä ja kakkosta.
Jakopään hihnan vaihto=kolmen kimppa/kaksi naista.
Moottorin vaihto=toinen vaimo Muslimien tapaan.
Auton vaihto uudempaan=ero, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :-)

Minua ahdistaa. Elän parisuhteessa ja tuntuu siltä, että seksi on miehelle pääasia. Jos hän laittaa esimerkiksi autoani, minun pitäisi maksaa se hänelle seksillä. Hän valittaa aina, että mitään hän ei saa. Minulla on mennyt mielenkiinto seksiin, kun hän toitottaa siitä kokoajan, yrittää ottaa minua väkisin ja sanoo, että jos on tehnyt jonkin työn niin sitten hänen on kyllä saatava sitä yhtä. Tuntuu, että olen saanut suorastaan traumoja siitä, että hän saattaa tarttua minuun kiinni yhtäkkiä ja vetää housujani alas tai sitten hän vetää omia housujansa. Pitääkö hyvä työ teidän mielestänne palkita aina seksillä? Eikö siitä voi osoittaa kiitollisuutta muullakin tavoin, esim. tekemällä hyvää ruokaa?
Mun mies on samanlainen. Ei tosin yritä ottaa väkisin mut aina toosassa tai perseessä kiinni ja kaikista "palveluksista" , eli esim.imurointi, pyykkien laitto yms mitkä pitäis olla yhteisiä hommia, tulee aina sama" tiedät mitä joudut tekeen tän eteen:sneaky:" "Illalla saat maksaa" yms. Itselläkin tullut jo sellanen:sick: fiilis, viikonloppuna kun saa lapsen nukkumaan ni ukko odottaa jo housut kintuissa heppi pystyssä. Ja sit valittaa kun en syöksykkään kiimasta kiljuen kimppuun. Hoidan silti aviovelvollisuuteni, sitä se oikeastaan nykyään enään on.

Tulppien vaihto=suikkari.
Moniurahihnan vaihto=suikkari ja nieleminen.

Öljyjen vaihto moottoriin ja vaihteistoon=ykköstä ja kakkosta.
Jakopään hihnan vaihto=kolmen kimppa/kaksi naista.
Moottorin vaihto=toinen vaimo Muslimien tapaan.
Auton vaihto uudempaan=ero, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :)
Mikä pakkomielle miehillä on tuosta nielemisestä. Onko se joku palkinto,joku itsetuntoa hivelevä juttu että akka nielee?

Mun mies on samanlainen. Ei tosin yritä ottaa väkisin mut aina toosassa tai perseessä kiinni ja kaikista "palveluksista" , eli esim.imurointi, pyykkien laitto yms mitkä pitäis olla yhteisiä hommia, tulee aina sama" tiedät mitä joudut tekeen tän eteen:sneaky:" "Illalla saat maksaa" yms. Itselläkin tullut jo sellanen:sick: fiilis, viikonloppuna kun saa lapsen nukkumaan ni ukko odottaa jo housut kintuissa heppi pystyssä. Ja sit valittaa kun en syöksykkään kiimasta kiljuen kimppuun. Hoidan silti aviovelvollisuuteni, sitä se oikeastaan nykyään enään on.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vuosien ajan miehet ovat saaneet lukea lehtien palstoilta, ettei vaimo innostu seksistä koska mies ei osallistu kotitöihin. Jos osallistuisi, seksi-intoakin löytyisi. Nämä hyväuskoiset ovat siis vain uskoneet naistoimittajien seltyksen aiheelle "miksi seksi ei naista kiinnosta"...

Miten usein se sitä autoa remppaa, jos asia on ongelma? Jos nyt lähdetään siitä, että parisuhteessa seksiä pitäisi harrastaa useamman kerran viikossa, niin kai sillä nyt normaalit öljynvaihdot tulee kuitattua ilman mitään osamaksusuunnitelmaakin.

Hän valittaa aina, että mitään hän ei saa.

Nonni. Siitä se lähtee. Kun mies on vähäseksisessä parisuhteessa, niin onhan sitä tartuttava jokaiseen oljenkorteen. Vaikka remppa vaimon autoon on pätevä syy saada, kun muuten arkena ollaan niin jäätynyttä lahnaa, että :sneaky:

Ja korjaus toiselle vastaajalle, nainen se useimmiten käyttää miestä hyväksi, tämä on tapa kuitata velat siitä(kin)

Meidän tilanteessa eletään seksittömästi, mutta riidattomasti. Ero ei tule tässä elämäntilanteessa kysymykseen.

Minä käytän jokaisen eteen tuleen tilanteen toisen naisen kanssa, alussa kävin ahkerasti maksullisillakin, kun paineet kasvoi sietämättömäksi.

Muistakaa mammat, ei miehen tarvitse olla ilman seksiä, jos te haluatte olla :sneaky: :love::love:

-Nautitaan elämästä, vaikka naapurin misun kanssa- :love::love:

Nonni. Siitä se lähtee. Kun mies on vähäseksisessä parisuhteessa, niin onhan sitä tartuttava jokaiseen oljenkorteen. Vaikka remppa vaimon autoon on pätevä syy saada, kun muuten arkena ollaan niin jäätynyttä lahnaa, että :sneaky:

Ja korjaus toiselle vastaajalle, nainen se useimmiten käyttää miestä hyväksi, tämä on tapa kuitata velat siitä(kin)

Meidän tilanteessa eletään seksittömästi, mutta riidattomasti. Ero ei tule tässä elämäntilanteessa kysymykseen.

Minä käytän jokaisen eteen tuleen tilanteen toisen naisen kanssa, alussa kävin ahkerasti maksullisillakin, kun paineet kasvoi sietämättömäksi.

Muistakaa mammat, ei miehen tarvitse olla ilman seksiä, jos te haluatte olla :sneaky: :love::love:

-Nautitaan elämästä, vaikka naapurin misun kanssa- :love::love:
juuri näin, jos kotona ei heru niin pakko käydä vieraissa

Otahan projekti. Aloita heti kun voit ja pidä huoli että tulevina päivinä ukkosi saa sulta ainakin viisi suihinottoa/käteenvetoa/yhdistelmää. Ja ajoita ne vielä silleen että aina kun mies on menossa tekemään jotain omaa juttuaan niin pöksyt kinttuihin vaan ja toimeen!

Lupaan, että parin päivän päästä vehje on senverran hellänä että sä voit puolestasi vonkua ja olla saamapuolella.

Mies joutuu aina maksamaan naiselle seksistä jollain tavalla. Kiihkeän seksin jälkeen vaimo hyvin todennäköisesti pyytää jotain, kuten ruohonleikkuuta, huonekaluostoksille lähtemistä tai lomamatkaa.

Yhteistyössä