Auttaako oikeasti????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Apteekista saatavat pahoinvointi rannekkeet esim raskauspahoinvointiin?
Me ollaan mieheni kanssa päätetty nyt jättää ehkäisy ja yrittää toista lasta.
Ainoana pelkona vaan tuo kun mulla ekassa raskaudessa oli tosi paljon pahoinvointia ja se vei kyllä kaikki voimat..(oksensin kyllävain kerran) Mutta miten jaksan täällä kotona hoitaa ja touhuta meijän 3 vuotiasta poikaa jos tulee taas samanlaista :o mies kun on päivät töissä,välillä iltavuoroakin. Onko siis kellään kokemusta tosta rannekkeesta??!?

Mulla on esikko 2v ja nyt odotan toista. Voin omasta kokemuksesta sanoa että ovat rahan tuhlausta. Minä kokeilin niitä tähän pahoinvointiin mutta niistä ei ollut mitään hyötyä niin kuin ei mistään muustakaan. Tämä pahoinvointi täytyy vain kärsiä.

toiset kokee että se auttaa.
pyydä myös primperaniin resepti. se auttoi itsellä. järkyttävä pahoinvointi kun oli 24/7 koko ensimmäisen kolmanneksen.
myös akupunktioo suosittelivat

[QUOTE="penni";26976972]toiset kokee että se auttaa.
pyydä myös primperaniin resepti. se auttoi itsellä. järkyttävä pahoinvointi kun oli 24/7 koko ensimmäisen kolmanneksen.
myös akupunktioo suosittelivat[/QUOTE]

Mulla lääkäri sanoi että pitää lopettaa primperanin syönti raskausaikana

[QUOTE="vieras";26976871]No ei todellakaan auta. Ne on tehty hyväuskoisille tyhmille, jotka eivät ymmärrä lääketiedettä.[/QUOTE]

Itsellä on kokemusta kemiasta ja miten reagoi ihmis kehoon!

Ei mitään auta, vaikka kuinka asettelisi eri kohtiin rannetta. Tuolta mullakin löytyy kaapista vähäisen käytön jälkeen, ja seuraavassa raskaudessa en aio niitä edes kokeilla.

[QUOTE="Jeba";26978561]Kyllä ne joo vähän autto. Ne pitää vaan osata laittaa juuri tarkalleen oikeaan kohtaan, ei ne auta muuten.[/QUOTE]

vittuilu linjalla 5! se on uus puhelin soitto numero! 0700- kerron kun saan sen pystyyn!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä