Auttaisitteko kirppishinnoittelussa? Paljonko maksaisitte/pyytäisitte näistä vaatteista? *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa

Vieras
Siis mulla oli pöytä pari viikkoa sitten. Huonosti meni, ei tullut montaa kymppiä. Niin ihmettelen vain, että mikä mulla meni vikaan hinnoittelussa. Voisitko vilkaista näitä kuvia paljonko niistä maksaisitte tai paljonko itse pyytäisitte? Kerron laittamani hinnat vaikka kun viisi on kertonut mielipiteensä. Ja jos olen jo ehtinyt laittaa hinnat esille kun luet tätä niin voisitko silti kertoa mielipiteesi katsomatta ensin niitä mun hintoja. Haluaisin rehellisen mielipiteen. Kaikki vaatteet ovat siistejä ja ehjiä. Koko vaatteissa on 104-116, kengät kokoa 26. Pakko laittaa kuvat eri viesteihin kun en ole rekisteröitynyt.

Toivottavasti osasin laittaa oikein...

Paidat ja housut 1-2€ farkut max.4€ ja kengät 5€.
Täytyisi nähdä livenä kankaat, onko nukkaa/kulumaa/tms.
Ihan kivoja vaatteita, mut joskus vaan käy niin ettei just oikea kohderyhmä satu asioimaan just siinä kirppiksellä tai sit tarjontaa vastaavista vaatteista on paljon.

Farkut 3e
paidat 1e kpl
kangashousut 1e kpl

Lähen kirppikselle tekemään löytyöjä, kaupoista alekoreista yms. saa uutta tavaraa esim paitoja 4e kpl.

Ei kannata ahnehtia kirppisimyynnillä, sitä varten on huutis ;)

Kiitos vastauksista! Näköjään mulla on ollut hinnat kohdillaan, mutta jostain syystä vaatteet eivät menneet. Oli paljon samantyyppistä vaatetta myynnissä. Jos jokin vaate oli kuluneempi niin laitoin tosi halvalla. Mutta suurin osa hyvässä kunnossa. Noita kenkiä ei pidetty paljoakaan ja ovat Superfitin. Mutta ne hinnat:

1. kuvan paidat 1,5 e/kpl
2. kuvan farkut 3e ja paita 2e
3. kuvan kengät 3,5 e
4. kuvan pusero ja tunika myös 1,5 e/kpl
5. kuvan housut 0,5e

Paidat ja housut 1€ kappale. Farkut max 3€. Kengät max 5€. Joskus jos ei mene niin voi vaan olla että ei satu sopivaa ostajaa kohdalle. Mä ainakin oleten tekeväni kirpparilta halpoja löytöjä tyyliin 1€ vaatteita. Ja itse kun vien niin ajatuksena on että pääsis niistä eroon ja sais vähän rahaa, ei tienaamis tarkoitus.

Mä maksaisin kirppiksellä 0,50 e kpl ja farkuista korkeintaan 1,50 e
Mä en muutenkaan maksa kirppiskamasta tuon enempää ja hyvin on siistejä vaatteista lapsille saanut ostettua. Löytyy kyllä kun viitsii etsiä. Jostain vähän erikoisemmasta vaatteesta mitä ei kaikilla ola niin voin maksaa hieman enemmän, mutta korkeintaan 5e

Mulla yleensä vaatteet on hinnoiteltu 1-2euroa perusvaatteet (paidat, sisähousut), 3-4e hupparit&neuleet ja 5-8e vähän kalliimmat merkit tai sitten pakettina mutta keskihinta on noissa. Suurimmaksi osaksi menee hetkessä. Nopeuttaa myyntiä kun on sävysävyyn kokonaisuuksia ja yksittäiset vaatteet voi joskus jäädä roikkumaan.

Hinnat on olleet ok :)

Mä luulen ennemminkin, että ihmisten erilainen vaatemaku on nyt ollut se syy, miksi vaatteet eivät ole menneet kaupaksi. Varmasti monikin noista tykkää, mutta munhun nuo eivät ihan hirmuisesti iskeneet. Farkut olivat kivat, ne olisin loosistasi pois ostanut. Samassa kuvassa oleva paitakin on kiva, mutta vaatinee silitystä, joten ei ole minun juttuni ja olisi jäänyt ostamatta :)
Alimmaisen kuvan lilat housut näyttävät kivoilta, nekin olisin siis ottanut. Mutta muut vaatteet olisivat jääneet loosiin.

Ihan hyvät hinnat sinulla on, ei ole liikaa tai liian vähän. Nuo vaatteet vain on jotenkin niin tusinakamaa, siis sellaista mitä kirpparit on täynnä muutenkin, joten voi olla ettei vain ole löytynyt sopivaa ostajaa jota vaatteet olisivat miellyttäneet.

Yhteistyössä