auttaisitteko? olisi kiva saada vastauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epävarma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epävarma"

Vieras
Toivoisin saavani apua tähän vaikka netti on täynnä epätoivoisia ja tietämättömiä ihmisiä siitä, onko raskaana vai ei, MUTTA minun on aivan pakko saada teiltä mielipidettä/ apua siihen että voisinko olla raskaana. Olin yhdynnässä juuri kun kuukautiset olivat loppuneet(tiputtelua enään) ja olin aloittanut pilleri laatan, mutta yhdynnän jälkeen unohdin 2 päivänä syödä ehkäisypillerin ja tapahtuneesta on nyt 2 viikkoa enkä ole vielä uskaltanut testata kun en tiedä voiko Se olla kuinka varmaa. Raskaus ei olisi mikään paha asia, mutta toivoisin teiltä hieman mielipiteitä ja kannattaisiko jo ehkä testailla?

kiitos etukäteen jos viitsitte auttaa typerää.
kiitos todella todella paljon.

Mahdollista toki, mutta kovin olisi tuuri käynyt :)
Vielä en testaisi, koska se ei olisi varma.
Tai no MINÄ testaisin kyllä ;) ostaisin sellasen tuplapakkauksen. Kun plussahan on aina plussa, nii ois sen puolesta varma, tai ainakin sais vähän mieltä rauhotettua. Ja testaisin toisen sit sillon kun oikeesti vasta kuuluukin testata, eli kun kuukautisten olisi jo reilusti pitänyt alkaa.
Ps.jälkiehkäisypillerit voi käydä hakemassa apteekista myös jo valmiiks varalle kaappiin. Niin mä tein kun parishteessa olin eikä lapsi vielä ollut toiveissa, ja kun tunsin oman lahon pääni.

Yhteistyössä