auttakaa!! en jaksa enää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
mitä teen tuon naperon kans ku sille mikään ei maistu ei siis mikään ehkä muutama lusikka menee ja sit ei millää, paino heittelee ihan miten sattuu ja tätä on jo jatkunu jo monta kuukautta että ei tää enää voi olla se vaihe mikä vauvoilla yleensä on ettei ruoka maistu..muuten on pirtee ja ilonen mut ei vaan syö!!:/ tää on niin stressaavaa ku tää vaa jatkuu ja jatkuu... mis se ei voi syödä normaalisti!!??? :( :( ja ikää muuten on 11kk...

Ota rauhassa meudän tyttö söi just ja just ton ikäisenä pienen ruokapurkin.Kerro neuvolassa ,että ruokailut tuottavat ongelmia..niiin katsovat painoa tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Jos vauva on pirteä ja iloinen, niinkuin sanoit, ja jaksaa leikkiä niin ei ole hätää. Sanooko ne neuvolassa siitä painosta mitä?

no me ollaan rampattu neuvolas painoo tarkistuttamas ja verikokeitaki otettii viime viikol varmaa seittemän eri asian tutkimiseen.. eikä ne neuvolas muuta ku et kyllä nyt pitäis saada syömään se viis kertaa päiväs, eikä siitä ny kannata stressata.. no helppohan se on sanoo et pitäs syödä niin ja niin monta kertaa ja ihan niinku en sitä tietäis mutta se ei syö niin ei syö, tänäänki poru oikein tuli multa ku ei menny aamupuuro millää alas varmaa dl meni ja sit rupes kiukku mankuminen... blaaah ei jaksa....:(

Alkuperäinen kirjoittaja ole huoleti!:
Mutta jos puuroa edes dl menee niinkuin kirjoitit, niin mun mielestä se on aika hyvä määrä. Itsekkin keitän samanikäiselle aamulla 1,5dl puuroa.

hyvähän tuo desi on kun miettii jos itse (aikuinen) syö aamulla puuroa niin 2dl vettä 1dl hiutaleita. ei sekään paljoa ole ja maha ihan eri kokoa...

Minä opin olemaan stressaamatta asiaa, syö, kun on nälkä, tai sitten ei edes silloin. On syömättä vaikka sitten viikonkin, kyllä hengissä selviää, kun vaan jotain edes suostuu suuhunsa laittaa, juomaan jne. Meillä otetaan sitten vitamiineja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja ole huoleti!:
Mutta jos puuroa edes dl menee niinkuin kirjoitit, niin mun mielestä se on aika hyvä määrä. Itsekkin keitän samanikäiselle aamulla 1,5dl puuroa.

hyvähän tuo desi on kun miettii jos itse (aikuinen) syö aamulla puuroa niin 2dl vettä 1dl hiutaleita. ei sekään paljoa ole ja maha ihan eri kokoa...

no joo onhan se mutta menis sitte päivä ruokaki saman lailla mutta kun yleensä menee se 2-5 lusikkaa ja siihe jää eikä se tod riitä tuolle likalle ku liikkuu kuitenki aika paljon jo ni pitäis sit syödäki enemmä..

Yhteistyössä