Auttakaa hyvät naiset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kipuilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kipuilija"

Vieras
voisiko joku auttaa vaivoissani kun en mistään tunnu apua saavan. Elikkä noin 2kk sitte alkoi yllättäen virtsaamisen jälkeen kirvely. Alavatsaa polttelee ja pää asiassa sattuu virtsaamisen jälkeen. Myös vasen nivunen kipuillu. Omistan hyvät lantionpohjan lihakset enkä ole kärsiny virtsankarkailusta,mutta nyt tuntuu että vaikea pidättää ja kokoajan hätä. Virtsatietulehdusta ei ollut, ei klamydiaa, ei hiivasientä, eikä emätintulehdusta. Kaikki negat. Välillä vaiva on pois, ja taas monta päivää päällä. Määräsivät emätinpuikkoja bakteeritulehdusta varten muttei ole auttanut. Menee hermot ja saanu miehenki jo hermostuun ku syyttelen sitä vaikka mistä vaikka negaa näytti tulokset. Miehen kanssa ollut kohta 8 vuotta. Onko kellään kokemusta tällasesta..? Osaisko kukaa auttaa?

Mene uudestaan lääkäriin, eihän tuo nyt normaalia oo. Ja vaikka en haluakkaan pelotella sua tai epäillä miestäsi uskottomuudesta, niin kyllä ite ainaki vaatisin tekeen muitaki sukupuolitauti testejä ku tuo klamydia. Tsemppiä kovasti, itse monta kertaa virtsatie tulehduksista kärsineenä tiedän, että tuo on NIIN inhottavaa. Ei pysty edes keskittyyn mihinkään muuhun kunnolla ku vaiva on päällä.

montako kertaa on otettu pissanäyte. jos vain kerran niin kävisin sinuna uudestaan jos vaikka siinä ensimmääisessä olisi ollut niin laimea näyte ettei tulehdus näy. se uusi näyte mielellään mahd tarkasti, eli yli 2 tuntia rakossa ollutta ja hyvä alapesu ennen näytettä ettei tule virhetulosta ihon bakteerien takia.

en oikee usko miehen uskottomuuteen mutta aijon loputki testit teettää. Papa tehtiin ja oli puhdas myös. ja eiköhän se mies ois jo myöntäny jos jossain ois kuksiny ku semmosia raivareita sille vaivoistani saanu:)

niin..ja virsa laitettiin silloin viljelyyn ja oli puhdas. Mulla raskausikana ollu pissatulehuksia ja ne oon kyllä tunnistanu..se ei oo mitään pikku kirvelyä ollu vaan oon verta pissannu. Onkohan muissa sukupuolitaudeissa tällasia oireita vaikka epätodennäköstä. Lääkäri sano et siisteiltä paikatki näyttää

Yhteistyössä