auttakaa jälleen, mikä poikaa vois vaivata..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
poika ollut tosi itkunen jo kolme päivää, särkylääkettä mennyt.. eilenkäytiin lekurilal kun flunssaa ja korvissa kuulemma ei mitään, mutta vasen putki irtoomassa?? keuhkoista kuulu vinkunat ja sen varalle antoi lähetteen yöksi jos taas tulee pahaan hengenahdistusta.. mutta siis itkeminen vaan jatkuu yöt ja päikärit ihan ok, mutta kun herää niin kitiseminen ja huutaminen jatkuu. välillä särkylääke auttaa välillä ei.. niin ja kurkku myös punoitti eilen.. hampaitakin varmasti on tulossa, mutta en jotenki usko että ois aan siitä.. äsken kun heräsi niin kakka oli jotenki outoa ensin vähän ruskeeta mutta sitten ihan mustaa ja paljon, mustikaka tai tällästä ei olla syöty... mikä pojalla vois olla??? nyt juo maitoa ja katsoo jummi jammia

meillä 1v tytöllä tulossa etuhampaat ja on superkiukkunen,itkunen ei haluu olla ku sylissä tai sit tekee jotai typerää senkin ajan ku on leikkimäs.nukkuu 20min.päikkäreitä ja yöllä narisee koko ajan.rankkaa mut onhan se kiva saada lisää hampaita kun vasta 2 on.

Jos on musta kakka ilman, että mitään sen aiheuttavaa on syönyt, niin kyllä mä kiikuttaisin lapsen lääkäriin..Ja, kun kerran on kipeän oloinen, niin jokuhan silloin on huonosti..

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Jos on musta kakka ilman, että mitään sen aiheuttavaa on syönyt, niin kyllä mä kiikuttaisin lapsen lääkäriin..Ja, kun kerran on kipeän oloinen, niin jokuhan silloin on huonosti..

no mitkä yleisimmät mikä voi aiheuttaa?? eilen oli vielä ihan normaali... ja tänäänkin ensin hiukan ruskeeta ja sitten vasta mustaa

Verenvuoto suolistossa tulee ekana mieleen.

Totta. Vuoto ylhäällä suolistossa voi värjätä kakan mustaksi. kannattaa käyttää lääkärissä, mikäli lapsi on kipeän oloinen ja särkylääke ei kerran auta. Täytyyhän se selvittää mistä kipu johtuu ja myös tuo kakan väri...

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Verenvuoto suolistossa tulee ekana mieleen.

mut eiks silloin olis tooooosi kipee.... nyt lähen kurkkaa vaipan ku just tuli uusi satsi

Ei välttämättä ollenkaan. Mutta ei sitä tosi kipeäksi tulemista kannata odotellakaan. Jos kakka on vielä mustaa, toimita näyte labraan.

Yhteistyössä