Auttakaa joku joka tietää tietokoneista jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap pulassa

Vieras
Minun tietokone meni rikki :<
Koko windows ei käynnisty enää, vaan aina kun kone alkaa avata windowsia, kone käynnistyy automaattisesti uudestaan.
Oon kokeillut painaaF8 napista ja yrittänyt vikasietotilaa, SEKÄÄN ei mene päälle :<
Valitsin myös kohdan "Estä automaattinen uudelleen käynnistäminen järjestelmävirheen sattuessa" silloin windowsia ladatessa tuli vaan sininnen varoitus ruutu näkyviin jossa puhuttiin jonkun BIOS-muistin poistamisesta (en löytäny mitään mistä sen vois poistaa, kun vikasietotilakaan ei käynnisty)

Niin että auttakaa nyt joku mitä tolle koneelle täytyy tehä, ja tämä kaikki johtuu siitä että minä erittäin viisaana kiireessä sammutin koneen väärin (ylivirtasuojan kytkimestä)...
Kiitos jo valmiiksi...

kerroppas nyt ensin mitä teit ennen kuin noin pääsi tapahtumaan, mahdolliset ohjelmistoasennukset, muutokset kokoonpanossa yms. yms. jos joku winkkarin järjestelmätiedosto on vahingoittunut, noin voi käydä. samoin jos bios-asetukset menee sekaisin jostain syystä esim virus. vaihtoehtoja on lukuisia, joten parasta ehkä olisi että viet koneen huoltoon tai kutsut jonkun nörttikamun fiksaa sen.

Hei, kiits, ei oo nörttikavereita valitettavasti kyllä :S Siis en tainnut siihen mitäänohjelmia asennella. Saati lähiaikoina, mulla oli päällä netti, mese ja spotify, sitten nappasin sen tyhmänä kiinni tuolta ylivirtasu

kiits :flower:

mun kone kun alkoi tehdä tuota, käytin sen huollossa, missä asennettiin siihen ajurit uudelleen, kone pelitti pari viikkoa ja sitten se sippas, vein uudelleen huoltoon, jossa siihen vaihdettiin kovalevy.

kysy huollosta JOHTUUKO WINDOWS:N VIRHEELLISESTYÄ PÄIVITYKSESTÄ; näitä todella paljon ja vaadi siitä kirjallinen selvitys (käsittääkseni vaatii Linux:n järjestelmällä päivityksen ennen uudelleen päivitystä ja sitten vaan Microsoftille reklamaatiota asiasta vaateineen huollosta)
meillä oli sama homma....

Yhteistyössä