Hae Anna.fi-sivustolta

Auttakaa joku näkevä, miten miehen käy?

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä vierailija, 09.10.2018.

1. vierailija Vierailija

Ex mies lasteni isä kamppaillut nielenterveys ongelmien kans ja nyt jäi töistäkin pois Pelottaa miten käy, onko meille näkyvissä surua? Miten itse selviän?

2. Kortteja Vierailija

Mies saa apua eri paikoista ja eri ihmisiltä.
    Sinulla on voimaa viedä elämääsi eteenpäin.
    Jos olet parisuhteessa, siinä etenemistä.

3. vierailija Vierailija

Kiitos. Toivon että saisi apua, itse ei sitä ole hakenut vielä ainakaan. En ole suhteessa, onkohan sellainen tulossa ?

4. Näitä nähnyt Vierailija

Ei sitä apua saa, ellei itse hae. Voithan mennä hänen kanssaan mielenterveystoimistoon tai lääkäriin. Mitä pidemmälle asiaa vetkuttaa, sen vaikeammaksi se menee. Ihminen harvoin kykenee tekemään tuolloin päätöksiä ja alkaa helposti tarttumaan pulloon. Ja sitten on yleensä kaksi ongelmaa, päihdeongelma ja mt-ongelmat, jotka hoituu suljetun kautta. Kannattaa ottaa koppi ennen kuin valuu tuohon sektoriin.

5. Kortteja Vierailija

Avun hakemiseen tarvitaan ensisijaisesti hänen oma tahto. Läheiset voivat auttaa yhteydenotossa asiantuntijoihin, jos hänen omat voimavarat eivät siihen riitä. Lääkärissäkäyntiaika tai mahdollisesti päivystykäynti tarpeellinen hoidon saannin ja sairauslomatodistuksen vuoksi.
    Sosiaalitoimistoon yhteydenotto myös tarpeellinen hänen kokonaistilanteensa kartoittamiseksi.

Sinun asiaan viitteitä suhteen suuntaan.

6. vierailija Vierailija

Kiitän paljon
    Parhaani mukaan olen yrittänyt auttaa ja neuvonut. Jospa se tästä..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri