Auttakaa korun etsijää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evph-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evph-äiti

Jäsen
23.05.2007
865
0
16
Oon kuullut sellaisesta jalkapohjan muotoisesta korusta missä on sisällä pieniä jalkoja ja teksti joka menee jotenkin näin: Kun minä sinua kannoin jäi vain yhdet jäljet. Tai Jotain Muuta Sellaista....

Voisko joku kertoa mistä löydän tällaisen korun?

Jos satut löytämään sen uusiks niin voitko laittaa mulle vaik yksärin?!? Ku en ole edes netistä löytänyt suurista etsinnöistä huolimatta.....

Ja muutkin jos tietää jonkun sivun mistä löydän sen niin kertokaa kiireellä! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja MaidA:
Jos satut löytämään sen uusiks niin voitko laittaa mulle vaik yksärin?!? Ku en ole edes netistä löytänyt suurista etsinnöistä huolimatta.....

Ja muutkin jos tietää jonkun sivun mistä löydän sen niin kertokaa kiireellä! :attn:

tästä kun kotiin pääsen niin voin katsoa... se lehti on tallessa...

Mulle tulee kotivinkki ja sit noi bonuskorttilehdet kaikki, jossain noista lehdistä oli toi ilmoitus.. oli joku uskonnollinen hommeli se koru ja maksoi mansikoita!

Alkuperäinen kirjoittaja Omnia vincit amor:
http://www.bradford.co.uk/product_info.php/info/p260_Footprints-In-The-Sand-Flip-Flop-Pendant.html/XTCsid/f0af4177177faa775e2c801181295157

Uusimmassa Me- lehdessä on toi tilauslomake B)

KIITOS KITOS KIITOS!!! Toi on aivan ihana, pakko saada! Toi on siitä ihana et siinä on toi uskonnollinen teksti, mut se käy myös hyvin kuvaamaan äitiä joka raskaana ollessaan kantaa lastaan.... Haluan sen muistoksi tästä raskaudesta, esikoisesta on suunniteltu tatuointi. Roohkeus ei vain vielä ole riittänyt siihen että se olisi hakattu ihoon....

Yhteistyössä